نظر برژینسکی درباره سودای پامپئو برای ریاست جمهوری

به گزارش دیار سلمان، پسر برژینسکی معتقد است پامپئو با فرصت طلبی در اندیشه رسیدن به ریاست جمهوری آمریکاست.

نظر برژینسکی درباره سودای پامپئو برای ریاست جمهوری

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، مارک برژینسکی پسر زبیگنی برژینسکی از دیپلمات های معروف آمریکا اخیراً در مصاحبه با رادیو و تلویزیون مرکزی چین گفت، اکنون در صحنه سیاسی آمریکا، فرصت طلبان تصمیم گیری می نمایند، ولی کارشناسان فرصتی برای بیان نظر و تصمیم گیری ندارند. از میان فرصت طلبان، پامپئو از همه معروف تر است.

پامپئو به عنوان دیپلمات ارشد آمریکا در طول دو سال فعالیت خود تا کنون هیچ نقش مثبتی ایفا ننموده و فردی چند چهره نشان داده است. همراه با شیوع جدی ویروس کرونا، او ضمن فرافکنی و انداختن مسوولیت بر دوش دیگران و تخریب همکاری ها، هیچ گاه به امنیت مردم اهمیت نداده است. همراه با اعتراضات و تظاهرات ضد نژادپرستی، او تبدیل به فردی ناشنوا و گنگ شد و اجرای یک استاندارد دوگانه را در پیش گرفت. همراه با نارضایتی مردم نسبت به بحران اجتماعی، او گستاخانه با قدرت نمایی در برابر چین، دست به منحرف کردن مناقشات داخلی زد تا آرا را به نفع گروه خود کند. او همراه با رئیسش، متخصص چاپلوسی است و کاخ سفید را صحنه ای برای نمایش دادن رئیس جمهوری آمریکا تبدیل نموده است. برای دفاع از منافع خود، ارگان های نظارت و بازرسی را که در حال آنالیز کارهای غیرقانونی او بوده اند تحت فشار قرار داد و مانع کار آنان شد. او برای رسیدن به قدرت به روشنی در ماموریت دیپلماتیک، چهره کشور و منافع مردم را زیر پا گذاشته است.

او با وجود آنکه در طول یک سال گذشته همیشه هدف خود برای رسیدن به ریاست جمهوری آمریکا را پنهان نموده، دیگر نمی تواند چنین قصدی را کتمان کند. ماه گذشته، او برای سخنرانی به آیووا سفر کرد؛ ایالتی که کمتر گذر وزیر خارجه آمریکا به آن می افتد ولی نامزدهای ریاست جمهوری حتما به آنجا خواهند رفت. او همراه با همسرش نه تنها دست به جلب حمایت رای دهندگان زده بلکه از سال 2018 میلادی با استفاده از بودجه دولت و با برگزاری ضیافت شام، نمایندگان محافل بازرگانی، رسانه ها را به خود نزدیک نموده و با استفاده از بودجه فدرال کوشش می نماید با جلب نظر حامیان بیشتر، راه رسیدن به ریاست جمهوری را هموار کند.

تاریخ همچنان پیش می رود اما اگر سیاست آمریکا درباره چین توسط جاه طلبان سیاسی مثل پامپئو تنظیم گردد، مردم آمریکا هزینه سنگینی خواهند پرداخت.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 10 مهر 1399 بروزرسانی: 10 مهر 1399 گردآورنده: salmandiar.ir شناسه مطلب: 1266

به "نظر برژینسکی درباره سودای پامپئو برای ریاست جمهوری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نظر برژینسکی درباره سودای پامپئو برای ریاست جمهوری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید