صدور 101مجوز تاسیس آموزشگاه فنی و حرفه ای آزاد در خوزستان

به گزارش دیار سلمان، مدیرکل آموزش فنی وحرفه ای خوزستان گفت: طبق دستور ابلاغی رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای مجوز تاسیس 101 آموزشگاه آزاد فنی و حرفه ای صادر شد.

صدور 101مجوز تاسیس آموزشگاه فنی و حرفه ای آزاد در خوزستان

به گزارش گروه استان های خبرنگاران از اهواز، سواعدی مدیرکل آموزش فنی وحرفه ای خوزستان گفت: برای اجرای سیاست های دولت خدمتگذار و مصوبات شورای عالی اداری و پس از تاکید وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و دستور العمل ابلاغی معاون وزیر و رئیس سازمان در جهت تسهیل مراحل کسب و کار در کشور اجرا شده است و مجوز تاسیس 101 آموزشگاه آزاد فنی و حرفه ای صادر شد.

او با بیان اینکه در گذشته فرآیند صدور موافقت اصولی تاسیس آموزشگاه آزاد حدود چهار ماه به طول می انجامید، که با دستور العمل نو این فرآیند به سه روز کاهش یافته است، اضافه کرد: متقاضیان واجد شرایط دریافت کننده مجوز فعالیت می توانند با فراهم نمودن الزامات کار مانند فضا، تجهیرات، مربی، برنامه آموزشی و اخذ مجوز بلافاصله فعالیت آموزشی خود را شروع کنند.

سوعدی بیان داشت: سایر الزامات مثل گواهی عدم سوء پیشینه؛ تاییدیه اداره اماکن و سایر تاییدیه ها را دربازه زمانی سه ماهه تهیه و ارایه دهند ومتقاضیان راه اندازی آموزشگاه آزاد با مطالعه قبلی امکان سنجی و داشتن طرح کسب وکار و تحقیقات بازار و تجربه آموزشی وارد این عرصه شوند تا بتوانند در فضای رقابتی سالم به موفقیت دست یابند و پایداری فعالیت آموزشی خود را تضمین کنند.

مدیرکل آموزش فنی وحرفه ای خوزستان به منظور رشد و اعتلای فرهنگ کار، مهارت آموزی و توسعه کسب وکار از سرمایه گذاران مهارتی برای توسعه مهارت آموزی متناسب با نیاز بازار کار در بخش های صنعت، خدمات و کشاورزی دعوت به همکاری کرد.

م

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 6 آذر 1400 بروزرسانی: 6 آذر 1400 گردآورنده: salmandiar.ir شناسه مطلب: 1974

به "صدور 101مجوز تاسیس آموزشگاه فنی و حرفه ای آزاد در خوزستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صدور 101مجوز تاسیس آموزشگاه فنی و حرفه ای آزاد در خوزستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید