چگونه خانم ها با فراوری سنگ مصنوعی به عایدی عالی برسند؟

به گزارش دیار سلمان، سنگ مصنوعی یکی از پرکاربردترین مصالح قابل استفاده در صنایع مختلف نظیر صنعت ساختمان سازی است. فراوری سنگ مصنوعی به علت به کارگیری این گونه سنگ ها در نمای ساختمان، محوطه سازی، راه سازی، فراوری انواع اکسسوری و… افزایش پیدا نموده است. از سنگ مصنوعی در تهیه کارهای زینتی و اکسسوری مانند گلدان، سینی، اردوخوری، جاشمعی و… نیز استفاده می گردد.

چگونه خانم ها با فراوری سنگ مصنوعی به عایدی عالی برسند؟

جالب است بدانید که خانم ها به راحتی می توانند با سرمایه ای حدود 20 میلیون تومان اقدام به ساخت و فراوری سنگ مصنوعی در منزل نموده و تبدیل به یک کارآفرین در صنعت سنگ مصنوعی شوند. در صورتی که می خواهید در این رابطه اطلاعات بیشتری کسب کنید با ما همراه باشید.

سنگ مصنوعی و کاربردهای آن چیست

سنگ مصنوعی یکی از انواع سنگ های موجود در بازار است که از ترکیب سنگ طبیعی با مواد افزودنی نظیر پلیمر، رزین، سیمان و… تشکیل شده است. وزن سبک تر، قیمت مناسب تر و سایر مزیت های این گونه سنگ ها باعث محبوبیت آن در بین استفاده کنندگان شده است. از سنگ های مصنوعی علاوه بر به کارگیری در صنایع ساختمان سازی، می توان در فراوری انواع محصولات زینتی استفاده کرد.

سنگ های مصنوعی به دسته بندی مختلف تقسیم می شوند که هر کدام ویژگی های مخصوص به خود را دارند. از مهم ترین سنگ های مصنوعی موجود در بازار می توان به سنگ مصنوعی اکسسوری، سنگ مصنوعی نمای داخل و نمای خارج ساختمان، سنگ مصنوعی تراورتن، سنگ مصنوعی روشویی و سنگ مصنوعی گرانیتی اشاره نمود. متقاضیان با دریافت آموزش ساخت سنگ مصنوعی می توانند فراوری این گونه ها سنگ ها را با سرمایه محدود شروع کنند.

راه اندازی کارگاه فراوری سنگ مصنوعی در خانه

متقاضیان و علاقه مندان برای فراوری سنگ مصنوعی اکسسوری احتیاج به خرید ملزومات و متریال باکیفیت دارند. قالب های فراوری سنگ های مصنوعی متنوع هستند لذا افراد برای فراوری این گونه سنگ ها ضمن دریافت آموزش باکیفیت، می توانند مدل های متنوع را انتخاب کنند.

راه اندازی کارگاه فراوری سنگ مصنوعی در خانه برای رسیدن به عایدی قابل توجه، امکان پذیر است. افراد جهت ورود به صنعت فراوری انواع سنگ مصنوعی می توانند از دو مسیر اقدام کنند. مسیر نخست فراوری محصولات زینتی و اکسسوری های باکیفیت با استفاده از سنگ مصنوعی است. مسیر دوم نیز در حوزه نمای ساختمان است که از سنگ های مختلف مصنوعی نظیر تراورتن در فراوری انواع کفپوش ها و… استفاده می گردد.

افرادی که قصد دارند تا به عایدی قابل توجه در این زمینه برسند، کافی است با دریافت آموزش ساخت سنگ مصنوعی در منزل، در کمترین زمان ممکن و با سرمایه محدود کار خود را شروع کنند.

عایدی فراوری سنگ مصنوعی اکسسوری چقدر است

در سال های اخیر بازار سنگ مصنوعی اکسسوری به شکل قابل توجه ای پر رونق شده است. امروزه محصولات جانبی به عمل آمده از این گونه سنگ ها بسیار پرطرفدار هستند. علت این موضوع طرح و رنگبندی مجذوب کنندهی است که این محصولات دارند. از لحاظ قیمت، سنگ های مصنوعی اکسسوری نسبت به سنگ های طبیعی ارزان تر هستند.

این امر باعث شده است تا این گونه محصولات بازار گسترده ای را به خود اختصاص دهند. فراوریکنندگان سنگ مصنوعی با به کارگیری خلاقیت می توانند طرح های مجذوب کننده تری از این گونه سنگ ها را برای به کارگیری در فراوری محصولات زینتی آماده سازی کنند. با توجه به موارد بیان شده، عایدی فراوری سنگ مصنوعی اکسسوری رو به افزایش است و به عنوان یک حرفه پرعایدی در آینده شناخته می گردد.

سرمایه لازم برای ساخت سنگ مصنوعی در منزل

افراد می توانند با شرکت در دوره آموزش سنگ مصنوعی، به راحتی وارد بازار کار این حوزه شوند. سرمایه لازم برای ساخت انواع سنگ مصنوعی در منزل چیزی حدود 20 الی 25 میلیون تومان است. متقاضیان با این اندازه از سرمایه می توانند حداقل چند ماه فراوری داشته باشند. فروش محصولات سنگ مصنوعی به گونه ای است که فراوریکنندگان این سنگ قادر خواهند بود تا به آسانی حداقل 10 برابر هزینه فراوری، محصولات را به فروش برسانند.

به عنوان نمونه یک گلدان تزئینی فراوری شده با سنگ مصنوعی، حدود 5 هزار تومان هزینه دارد اما قیمت فروش آن چیزی حدود 50 هزار تومان است. با توجه به این که فراوری این محصولات در مکان کوچک امکان پذیر است افراد می توانند به آسانی از این حرفه به عایدی قابل توجه برسند.

آیا خانم ها می توانند در کار فراوری سنگ مصنوعی پیروز شوند

با توجه به این که محصولات زینتی و تزئینی مورد توجه خانم ها قرار گرفته است، این افراد می توانند به آسانی و با داشتن علاقه، نسبت به فراوری انواع سنگ مصنوعی اقدام کنند. شرکت در دوره های آموزشی به خانم ها این امکان را می دهد که در کمترین زمان ممکن بتوانند در حوزه فراوریات سنگ مصنوعی نظیر نمای داخلی ساختمان، نمای خارجی ساختمان، اکسسوری و… به مهارت های بالا برسند.

شرکت در دوره آموزشی یک مجموعه معتبر باعث می گردد تا متقاضیان به ویژه خانم ها با خیال راحت از پشتیبانی دوره، در مسیر آموزش صحیح قرار گرفته تا کسب و کار خود را راه اندازی کنند.

شرکت رهیافت؛ معتبرترین مرکز آموزش ساخت سنگ مصنوعی در ایران

شرکت رهیافت از سال 1392 فعالیت خود را در زمینه بومی سازی صنعت سنگ مصنوعی شروع کرد. این شرکت با هدف ایجاد اشتغال و کارآفرینی توانست با ارائه دانش فنی و تکنولوژی روز جهان، کلاس های متعددی را به شکل حضوری و آنلاین برای هنرجویان برگزار کند. افرادی که علایق زیادی به یادگیری فراوری سنگ مصنوعی دارند می توانند در آموزش های حرفه ای این مجموعه شرکت کنند. دوره های آموزشی مجموعه رهیافت، شیوه فراوری انواع سنگ مصنوعی را به زبان ساده آموزش می دهد.

آموزش فراوری سنگ مصنوعی به شکل کاملا آنلاین و بر روی اپلیکیشن اختصاصی مجموعه رهیافت برگزار می گردد. افراد متقاضی جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت هدایت های لازم در خصوص شیوه برگزاری این دوره ها می توانند به آدرس https://rahyafteam.com مراجعه کنند و یا با شماره آکادمی 02191003979 تماس بگیرند.

چقدر می پسندید؟

منبع: اتاق
انتشار: 23 مهر 1402 بروزرسانی: 23 مهر 1402 گردآورنده: salmandiar.ir شناسه مطلب: 2395

به "چگونه خانم ها با فراوری سنگ مصنوعی به عایدی عالی برسند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چگونه خانم ها با فراوری سنگ مصنوعی به عایدی عالی برسند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید