سیاست گذاری و مدیریت صحیح، عامل موفقیت مخابرات

به گزارش دیار سلمان، مدیر عامل شرکت مخابرات ایران سیاست گذاری و مدیریت صحیح را عامل موفقیت مخابرات اعلام کرد.

سیاست گذاری و مدیریت صحیح، عامل موفقیت مخابرات

سلطانی در مراسم تکریم و معارفه سرپرست نو مخابرات منطقه خراسان جنوبی به شرایط فعلی مخابرات و بالا بودن اندازه هزینه به نسبت درآمد اشاره کرد و گفت: سیاست گذاری مناسب بیرونی و مدیریت صحیح و اصولی داخلی در مجموعه مخابرات، عامل موفقیت و تحول آن خواهد بود.

او اضافه نمود: پیشرفت و توسعه مخابرات، رشد و تحول اقتصاد کشور و صنعت ICT را به همراه خواهد داشت.

سلطانی خاطرنشان کرد: هر مدیری باید ضمن تلاش، پویایی و اخلاق مداری، نظم و تعامل با کارکنان زیر مجموعه را در سرلوحه کار خود قرار دهند.

مدیر عامل شرکت مخابرات ایران بر استفاده بهینه از ظرفیت ها و منابع استانی تأکید کرد و گفت: هزینه کرد هدفمند منابع با دید تجاری دقیق برای توسعه و تحول بزرگ زیرساخت های مخابراتی منطقه نیز مورد انتظار است.

او با تأکید بر اینکه شرکت مخابرات از لحاظ اقتصادی باید توانمند شود اضافه نمود: زیرساخت مخابراتی در جنگ اقتصادی با آمریکا از اهمیت زیادی برخوردار است؛ لذا کارکنان مخابرات سربازان این جبهه محسوب می شوند که باید تمام تلاش خود را در زمینه پیشرفت کشور به کار گیرند.

سلطانی گفت: مدیران مخابرات خراسان جنوبی توانمند هستند و از این حیث شاهد بهترین عملکرد مخابرات در استان هستیم. مخابرات خراسان جنوبی در شاخص های متعدد دارای رتبه های برتر بوده و این نشان از همبستگی و وحدت بین کارکنان این مجموعه دارد که فارغ از دنبال کردن منافع شخصی در پی پیشرفت سازمانی هستند.

مدیر عامل شرکت مخابرات ایران با تأکید بر لزوم سیستمی شدن نظام مدیریتی اظهار کرد: خراسان جنوبی خاصیت مدیر پروری داشته و این مهم باعث افتخار است.

در انتها این مراسم ضمن قدردانی از خدمات حسن آذری نصرآباد، با حکمی از سوی مدیر عامل مخابرات ایران، اسماعیل میری به عنوان سرپرست نو مخابرات منطقه خراسان جنوبی معرفی شد.

خبرنگاران خراسان جنوبی بیرجند

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 18 مهر 1401 بروزرسانی: 18 مهر 1401 گردآورنده: salmandiar.ir شناسه مطلب: 2249

به "سیاست گذاری و مدیریت صحیح، عامل موفقیت مخابرات" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سیاست گذاری و مدیریت صحیح، عامل موفقیت مخابرات"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید