تور ارزان چین: رایزنی ها در وین؛ نشست دوجانبه ایران و چین با حضور باقری و صفری

به گزارش دیار سلمان، نشست دوجانبه هیأت های ایران و چین با حضور مذاکره کنندگان ارشد دو کشور و بعلاوه مهدی صفری معاون دیپلماسی مالی وزارت خارجه در وین برگزار گردید.

تور ارزان چین: رایزنی ها در وین؛ نشست دوجانبه ایران و چین با حضور باقری و صفری

با ما همراه باشید و با تور ارزان چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش گروه سیاست خارجی خبرنگاران، رایزنی ها در وین امروز (یکشنبه) اول اسفند ماه نیز در جریان بود. به همین دلیل نشستی جلسه دوجانبه علی باقری مذاکره کننده ارشد جمهوری اسلامی ایران و انریکه مورا هماهنگ کننده گفت وگوهای وین بعدازظهر امروز در هتل کوبورگ برگزار گردید.

پس از آن نیز نشست دوجانبه هیأت های ایران و چین با حضور مذاکره کنندگان ارشد دو کشور و بعلاوه مهدی صفری معاون دیپلماسی مالی وزارت امور خارجه و سفیر اسبق ایران در پکن حال برگزاری است.

به گزارش فارس، دور هشتم مذاکرات وین به منظور برطرف تحریم های آمریکا علیه ایران از روز سه شنبه 19 بهمن ماه و بعد از تنفسی 11 روزه برای مشورت هیأت ها با مرکز هایشان با حضور هیأت های ایران و گروه 1+4 (آلمان، فرانسه، انگلیس، روسیه و چین) در مرکز اتریش از سر گرفته شد و از آن موقع تا به امروز در سطوح و فرمت های مختلف در حال برگزاری است. دیروز (شنبه) نیز نشستی با حضور علی باقری و انریکه مورا برگزار گردید و پس از آن هم هیأت های ایران و روسیه به ریاست باقری و اولیانوف تشکیل جلسه دادند. نشست دوجانبه ای هم بین هیأت های ایران و چین برگزار گردید.

لازم به ذکر است حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه دیشب در ملاقات جوزپ بورل در مونیخ توضیح داد: اگر ابتکارات ایران نبود، تا این حد به توافق نزدیک نبودیم، ولی طرف مقابل باید بداند جمهوری اسلامی خطوط قرمز خود را نادیده نخواهد گرفت. (اینجا بخوانید)

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 28 فروردین 1401 بروزرسانی: 28 فروردین 1401 گردآورنده: salmandiar.ir شناسه مطلب: 2114

به "تور ارزان چین: رایزنی ها در وین؛ نشست دوجانبه ایران و چین با حضور باقری و صفری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان چین: رایزنی ها در وین؛ نشست دوجانبه ایران و چین با حضور باقری و صفری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید