در سخت ترین دوره های تاریخ کشورمان حمایت های ایران را احساس کردیم

به گزارش دیار سلمان، واهان خاچاتوریان خطاب به سفیر کشورمان گفت: شما در یکی از سخت ترین دوره های تاریخ ارمنستان یعنی دوره پس از استقلال در کشور ما حضور داشتید و ما در این دوره حمایت جمهوری اسلامی ایران از ارمنستان را احساس کردیم.

در سخت ترین دوره های تاریخ کشورمان حمایت های ایران را احساس کردیم

به گزارش خبرنگاران، سفارت جمهوری اسلامی ایران در ایروان اطلاع داد سفیر جمهوری اسلامی ایران در ارمنستان با واهان خاچاتوریان رئیس جمهور این کشور ملاقات و گفت وگو گرد.

در این ملاقات، خاچاتوریان با تقدیر از کوشش های ظهوری در دوره مسئولیت وی به عنوان سفیر جمهوری اسلامی ایران در ارمنستان، اضافه کرد: مایلم تشکر ویژه از کوشش های اجرا شده و اقدامات شخص شما برای توسعه روابط دو کشور را ابراز نمایم. شما در یکی از سخت ترین دوره های تاریخ ارمنستان در دوره پس از استقلال در ارمنستان حضور داشتید و ما در این دوره حمایت جمهوری اسلامی ایران از ارمنستان را احساس کردیم. اطمینان دارم که شما در فعالیت های آینده نیز به حمایت از توسعه روابط ادامه خواهید داد.

سفیر کشورمان نیز با اشاره به تحولات سال های اخیر در روابط دوجانبه ابراز امیدواری کرد که در سایه کوشش مشترک مقامات دو کشور، روند توسعه و تعمیق روابط دوجانبه ادامه یابد.

در این ملاقات، طرفین درباره شرایط همکاری ها در حوزه های انرژی، حفاظت از محیط زیست، توسعه زیرساخت ها به ویژه تکمیل جاده شمال به جنوب در ارمنستان، همکاری در حوزه علوم و فناوری و نیز ظرفیت های موجود برای اجرای پروژه های مشترک رایزنی کردند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 13 تیر 1402 بروزرسانی: 13 تیر 1402 گردآورنده: salmandiar.ir شناسه مطلب: 2365

به "در سخت ترین دوره های تاریخ کشورمان حمایت های ایران را احساس کردیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در سخت ترین دوره های تاریخ کشورمان حمایت های ایران را احساس کردیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید