خبرنگاران 9 پروژه عمرانی در شهرستان دشتستان افتتاح و اجرایی شد

به گزارش دیار سلمان، بوشهر- خبرنگاران- همزمان با دهمین روز گرامیداشت دهه مبارک فجر 9 پروژه عمرانی با 2هزار و 350 میلیارد ریال اعتبار در شهرستان دشتستان افتتاح و اجرایی شد.

خبرنگاران 9 پروژه عمرانی در شهرستان دشتستان افتتاح و اجرایی شد

به گزارش خبرنگاران، عبدالکریم گراوند روز سه شنبه در آیین اضافه نمود: این طرح ها در حوزه بهداشت و درمان شامل 10 تخت مراقبت ویژه بیمارستانی(آی سی یو داخلی) با اعتبار 200میلیارد ریال، یک دستگاه ماموگرافی با اعتبار 15میلیارد ریال و دستگاه اکسیژن ساز با 20میلیارد ریال اعتبار به مجموعه بیمارستان شهید گنجی برازجان اضافه شده است.

وی ادامه داد: عملیات اجرایی 410 واحد مسکن مددجویی کمیته امداد با 410 میلیارد ریال، گازرسانی به یک هزار و 500 واحد مسکونی مددجویی با 90میلیارد ریال از محل تفاهم نامه کمیته امداد با استانداری و بنیاد مسکن و توسعه، تقویت شبکه برق روستایی و شهری با 904 میلیارد ریال و عملیات اجرایی ناحیه صنعتی روستای غدیر شاهیجان با 120 میلیارد ریال اعتبار شروع شد.

گراوند افزود: افتتاح سردخانه 2 هزار تنی و استخر پلیمری آب 110 هزار مترمکعبی با 93 میلیارد ریال در تنگ ارم و توسعه افزایش ظرفیت پست 66/230 کیلوولت وحدتیه، بهره برداری از 16پروژه ارتباطی و مخابراتی دشتستان با 157میلیارد ریال، اجرای فیبر نوری در مناطق روستایی و کمتر توسعه یافته راستا تنگ ارم به پشت پر از جمله پروژه های افتتاح شده در شهرستان دشتستان است.

استاندار بوشهر گفت: با وجود شرایط سخت مالی و تحریم های ظالمانه آمریکا در دولت یازدهم و دوازدهم پروژه های مهمی در استان بوشهر افتتاح و اجرایی شده است.

گراوند افزود: سال جاری همزمان با دهه مبارک فجر 170 پروژه با اعتبار هشت هزار میلیارد ریال در حوزه های عمرانی، خدماتی، فرهنگی، آموزشی، ورزشی و اشتغال زایی شهرستان دشتستان افتتاح و یا عملیات اجرایی آنها شروع شده است.

وی با تاکید بر سرعت بخشی در تکمیل پروژه های در حال انجام گفت: باید به شهرستان دشتستان در حوزه درمان و دیگر عرصه ها توجه ویژه ای گردد تا به شاخص های توسعه دست یابیم.

منبع: ایرنا
انتشار: 18 اسفند 1399 بروزرسانی: 18 اسفند 1399 گردآورنده: salmandiar.ir شناسه مطلب: 1583

به "خبرنگاران 9 پروژه عمرانی در شهرستان دشتستان افتتاح و اجرایی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 9 پروژه عمرانی در شهرستان دشتستان افتتاح و اجرایی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید