بایدن گزینه خود برای سفارت آمریکا در چین را معرفی کرد

به گزارش دیار سلمان، رئیس جمهور منتخب آمریکا یکی از رقبای دموکرات خود در انتخابات ریاست جمهوری 2020 را به عنوان سفیر این کشور در چین در نظر گرفته است.

بایدن گزینه خود برای سفارت آمریکا در چین را معرفی کرد

با ما همراه باشید و با تور ارزان چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به نقل از خبرگزاری رویترز، شهردار سابق ساوت بند و از نامزد های دموکرات انتخابات ریاست جمهوری 2020، گزینه احتمالی جو بایدن برای تصدی سفارت خانه آمریکا در پکن خواهد بود.

نشریه آکسیوس روز سه شنبه به نقل از منابع آگاه خود گزارش داد رئیس جمهور منتخب آمریکا در نظر دارد تا پت بودجج را برای تصدی سفارت کشورش در چین نامزد کند.

نکته قابل ذکر اینکه سیاست غالب در دولت های مختلف آمریکا انتخاب یک سیاستمدار کارکشته و با تجربه برای سفارت این کشور در چین است. گفته می گردد کهنه سرباز جنگ افغانستان پیش از این در میان گزینه های مختلف سفیری آمریکا در سازمان ملل و امور کهنه سربازان مورد آنالیز نهاده شد. اما انتخاب او به عنوان سفیر آمریکا در پکن محتمل تر است.

شهردار سابق ساوت بند که در حال حاضر 38 ساله است از رقبای بایدن در دور مقدماتی رقابت های درون حزبی دموکرات ها برای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا بود. بودجج اوایل مارس با اعلام حمایت از بایدن از رقابت های ریاست جمهوری آمریکا استعفا داد. ، باشگاه خبرنگاران

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 4 بهمن 1399 بروزرسانی: 4 بهمن 1399 گردآورنده: salmandiar.ir شناسه مطلب: 1495

به "بایدن گزینه خود برای سفارت آمریکا در چین را معرفی کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بایدن گزینه خود برای سفارت آمریکا در چین را معرفی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید