آخرین جزئیات رتبه بندی معلمان از زبان وزیر ، صدور احکام رتبه آموزشیار معلم

به گزارش دیار سلمان، وزیر آموزش و پرورش آخرین خبرها درباره صدور احکام رتبه بندی معلمان به ویژه آموزشیار معلم را اعلام کرد.

آخرین جزئیات رتبه بندی معلمان از زبان وزیر ، صدور احکام رتبه آموزشیار معلم

به گزارش خبرنگاران، یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش در واکنش به این جمله که قبلا اعلام کردید که احکام رتبه بندی بخشی از معلمان تا سرانجام مهر صادر می گردد، اظهار کرد: این موضوع در دست انجام است.

وی ادامه داد: در حال آماده سازی مدارک هستیم و احتمالا از رتبه های پایین آغاز می کنیم یعنی احکام معلمانی صادر می گردد که کمتر از 470 امتیاز کسب کردند.

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه اگر صدور احکام بخش اول معلمان با مانعی برخورد نکند در این ماه صادر می گردد، اضافه نمود: با صدور احکام تعدادی از معلمان، مراحل بعدی آسان تر می گردد و در ماه بعد، احکام تعداد بیشتری از فرهنگیان صادر خواهد شد.

وی در مورد فعالیت سامانه رتبه بندی معلمان گفت: اعلام نموده بودیم که تا 10 مهر، مدارک بارگذاری گردد و آن از زمان، 45 روز مهلت مجدد گذاشتیم که هنوز یک تعدادی از فرهنگیان، مدارک خود را بارگذاری نکردند.

هر معلم برای کسب رتبه آموزشیار معلم باید 460 امتیاز، مربی معلم، 530 امتیاز، استادیار معلم 600 امتیاز، دانشیار معلم 750 امتیاز و استاد معلم 900 امتیاز کسب کند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 30 مهر 1401 بروزرسانی: 30 مهر 1401 گردآورنده: salmandiar.ir شناسه مطلب: 2255

به "آخرین جزئیات رتبه بندی معلمان از زبان وزیر ، صدور احکام رتبه آموزشیار معلم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آخرین جزئیات رتبه بندی معلمان از زبان وزیر ، صدور احکام رتبه آموزشیار معلم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید