150 دستگاه استخراج بیت کوین در کارخانه متروکه

به گزارش دیار سلمان، خبرنگاران : مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق قم از کشف و جمع آوری 150 دستگاه استخراج بیت کوین از یک کارخانه متروکه در این استان خبر داد.

150 دستگاه استخراج بیت کوین در کارخانه متروکه

به گزارش خبرنگاران به نقل از خبرآنلاین ،مهدی آهنین پنجه در گفت و گو با خبرنگاران گفت: در مانور سراسری تعدیل روشنایی معابر، طی بازرسی از یک کارخانه متروکه در جاده قدیم کاشان که با همکاری پلیس امنیت اقتصادی قم صورت گرفت 150 دستگاه استخراج ارز دیجیتال کشف و ضبط شد.

وی ادامه داد: این تعداد دستگاه استخراج ارز دیجیتال، برق حدود 600 الی 700 خانوار را مصرف می کند که در شرایط کنونی، باعث بروز مسائل زیادی در شبکه توزیع می شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق قم دستگاه های استخراج ارز دیجیتال را از جمله عوامل افزایش مصرف برق اعلام کرد و گفت: از ابتدای سال حدود 500 دستگاه استخراج ارز دیجیتال کشف و شناسایی شده است که با کشفیات امروز این تعداد به 650 دستگاه افزایش یافت.

آهنین پنجه در ادامه به خاموشی های اخیر که به علت کمبود گاز در نیروگاه های کشور رخ داد اشاره کرد و گفت: به همین دلیل اقداماتی به منظور مدیریت بار صورت گرفت تا خاموشی ها را به حداقل کاهش دهیم.

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 27 بهمن 1399 بروزرسانی: 27 بهمن 1399 گردآورنده: salmandiar.ir شناسه مطلب: 1539

به "150 دستگاه استخراج بیت کوین در کارخانه متروکه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "150 دستگاه استخراج بیت کوین در کارخانه متروکه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید