گواهی نامه درمان زخم در غرب آسیا به شرکت دانش بنیان ایرانی داده شد

به گزارش دیار سلمان، یک شرکت دانش بنیان با فراوری پانسمان های نوین ترمیم زخم، بند آورنده های خونریزی و محلول های ضدعفونی کننده بر پایه تکنولوژی نانوکلوئید نقره توانست گواهی نامه درمان زخم در غرب آسیا را دریافت کند.

گواهی نامه درمان زخم در غرب آسیا به شرکت دانش بنیان ایرانی داده شد

با همراهی تور عمان از نگین خاورمیانه مسقط و صلاله دیدن کنید و با زیبایی های خاورمیانه و فرهنگ شیخ نشین ها آشنا شوید .

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران به نقل از دانشگاه صنعتی امیرکبیر، یک شرکت دانش بنیان ملی و فراوری کننده پانسمانهای نوین ترمیم زخم، بند آورنده های خونریزی و محلولهای ضدعفونی کننده بر پایه تکنولوژی نانوکلوئید نقره توانست گواهی نامه درمان زخم در غرب آسیا را دریافت کند.

این شرکت که دارای 5 ثبت اختراع بین المللی از کشورهای انگلستان، آلمان، فرانسه، دانمارک و ایرلند و 22 ثبت اختراع ملی است توانست پانسمانهای بیواکتیو کیتوتک بر پایه جدیدترین دستاوردهای علم پزشکی، اصول کاربردی و عملی ترمیم زخم به روش مرطوب را طراحی و فراوری کند به طوری که این پانسمان ها از مواد طبیعی تهیه شده اند در بهبود محدوده وسیعی از زخم ها کاربرد دارند.

محصول این شرکت در مقایسه با پانسمانهای مرسوم و سنتی به شکل وسیعی در مطالعات بالینی ارزیابی و اثبات شده و مقالات علمی متعدد حاصل از این مطالعات در ژورنالهای معتبر بین المللی مانند Wound Care ،Fibers & Polymers ، JSM Foot & Ankle ،Encyclopedia of Biomedical Polymers & Polymeric Biomaterials به چاپ رسیده اند.

این شرکت دانش بنیان برای دومین سال متوالی توانست از سوی مجموعه Global Health & Pharma (GHP) به عنوانLeading providers of wound care solution- Western Asia انتخاب شده و پیروز به دریافت جایزه Technology Award 2019 گردد.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 16 بهمن 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: salmandiar.ir شناسه مطلب: 769

به "گواهی نامه درمان زخم در غرب آسیا به شرکت دانش بنیان ایرانی داده شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گواهی نامه درمان زخم در غرب آسیا به شرکت دانش بنیان ایرانی داده شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید