یک نظرسنجی در باره محبوبیت کالاها ، آلمانی اول ؛ ایتالیایی دوم

به گزارش دیار سلمان، بر اساس نتایج نظرسنجی دانشگاه کمبریج و همچنین موسسه یوگوو کالاهای ساخت آلمان همچنان از محبوبیت بالایی برخوردارند. کالاهای ساخت ایتالیا در رده دوم قرار دارند. کالاهای ساخت چین به لحاظ اعتماد مردم در رده آخر.

یک نظرسنجی در باره محبوبیت کالاها ، آلمانی اول ؛ ایتالیایی دوم

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش دویچه وله، یک نظرسنجی پیرامون محبوبیت کالاهای ساخت کشورهای صنعتی در 23 کشور دنیا اجرا شده است. این نظرسنجی به سفارش دانشگاه بریتانیایی کمبریج و همچنین موسسه نظرسنجی YouGov اجرا شده است. زمان برگزاری این نظرسنجی در ماه فوریه و مارس امسال بوده است. خبرگزاری آلمان روز دوشنبه هشتم مهر (30 سپتامبر) با انتشار گزارشی از برلین خبر از اعلام نتایج این نظرسنجی داده است.

بر اساس این نظرسنجی، کالاهای با برچسب ساخت آلمان همچنان در رده نخست محبوبیت و اعتماد در بین شهروندان 23 کشور شرکت کننده در این نظرسنجی واقع شده است.

این نظرسنجی در فاصله بین 28 فوریه تا 26 مارس امسال از جمله در کشورهایی همچون فرانسه، آلمان، ایتالیا، اسپانیا، سوئد، دانمارک، برزیل و آمریکا اجرا شده است. در قاره آفریقا نیز مردم سه کشور نیجریه، آفریقای جنوبی و مصر در این نظرسنجی مشارکت داشته اند. در آسیا نیز از جمله در عربستان، هند، چین، اندونزی و تایلند نظرسنجی درباره محبوبیت و اعتماد شهروندان به کالاهای ساخت کشورهای مختلف اجرا شده است.

تقریبا نیمی از کسانی که در این 23 کشور در نظرسنجی یاد شده شرکت نموده اند، کالاهای ساخت آلمان را به عنوان کالاهای مرغوب ارزیابی نموده اند. آلمان با کسب 45 درصد نظر مثبت در جدول منتشر شده از سوی سازمان دهندگان این نظرسنجی در رتبه نخست واقع شده است.

تنها شش درصد از شرکت کنندگان نظری منفی نسبت به کالاهای ساخت آلمان داشته اند. پس از آلمان، کالاهای ساخت ایتالیا با 38 درصد در رتبه دوم واقع شده است.

بریتانیا و فرانسه نیز با 34 درصد در رتبه های بعدی قرار دارند. اعتماد به کالاهای ساخت ژاپن نیز 33 درصد اعلام شده است. این در حالی است که کالاهای ساخت کشور کره جنوبی، یکی از رقیبان آسیایی ژاپن با تنها 5 درصد در رتبه نهم قرار دارند.

کالاهای ساخت چین برخلاف سایر کشورها از محبوبیت و اعتماد چندانی برخوردار نیستند. 44 درصد از کسانی که در این نظرسنجی شرکت داشته اند، نگاهی منفی به کیفیت کالاهای ساخت چین دارند. از این منظر چین در رده آخر جدول محبوبیت و اعتماد ساکنان این 23 کشور واقع شده است.

این نظرسنجی در خصوص محصولات 12 کشور اجرا شده است. به این ترتیب، آلمان در صندلی نخست و چین در صندلی دوازدهم واقع شده است.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 13 مهر 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: salmandiar.ir شناسه مطلب: 447

به "یک نظرسنجی در باره محبوبیت کالاها ، آلمانی اول ؛ ایتالیایی دوم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یک نظرسنجی در باره محبوبیت کالاها ، آلمانی اول ؛ ایتالیایی دوم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید