کو: فروش ردیاب ایرتگ اپل رشد خوبی را تجربه می نماید

به گزارش دیار سلمان، مینگ-چی کو، تحلیلگر مشهور و با سابقه محصولات اپل که هر هفته خبرهای زیادی در خصوص تحلیل ها و پیش بینی ها او منتشر می گردد، این بار با اخبار جدیدی در خصوص ردیاب های اپل که ایرتگ نام دارد بازگشته است. به گفته وی، اگرچه این شرکت از زمان عرضه و معرفی ایرتگ طی یک سال گذشته تا به امروز اطلاعات زیادی را در خصوص آن ارائه نکرده، اما این ردیاب در زمینه آمار فروش رشد خوبی را تجربه می نماید که همین عامل می تواند در نهایت منجر به فراوری نسل دوم این ردیاب گردد.

کو: فروش ردیاب ایرتگ اپل رشد خوبی را تجربه می نماید

این تحلیلگر معروف با انتشار پستی در توییتر گفت که عرضه به بازار ایرتگ اپل به پیش بینی او در سال های 2021 و 2022 به حدود 20 میلیون و 35 میلیون دستگاه خواهد رسید. او در رابطه با این موضوع می گوید: ردیاب اپل که در بدو ورودش خیلی با استقبال کاربران روبرو نشد، اکنون اما رشد خوبی را در مقوله فروش تجربه می نماید. پیش بینی می کنم که فروش این محصول در سال های 2021 و 2022 به حدود 20 میلیون و 35 میلیون واحد می رسد. بعلاوه معتقدم که با ادامه یافتن این فرایند، می توانیم شاهد نسل دوم ایرتگ اپل در آینده نزدیک باشیم.

با در نظر گرفتن این موضوع، احتمال زیادی وجود دارد که غول فناوری آمریکایی نسل دوم این ردیاب را با پوشش ضعف ها و قابلیت های تازه در اختیار کاربران قرار دهد، هر چند که این ردیاب حواشی زیادی را در پی داشته است. اوایل سال گذشته و زمانی که اپل ردیاب تازه ایرتگ خود را معرفی کرد، بعضی تحلیلگران و منتقدان تکنولوژی در رابطه با امنیت و حریم خصوصی این دیوایس ابهاماتی مطرح کردند. ایرتگ اپل، در کل ابزاری سودمند برای پیدا کردن وسایل گمشده است، اما گزارش های متعددی در خصوص سوء استفاده سارقان از این ردیاب منتشر شده است.

برای مثال، پلیس منطقه ای یورک (که در منطقه ای در شمال تورنتو استقرار دارد) گفت که در ماه های اخیر پنج پفراینده را آنالیز نموده که در آن سارقان، ایرتگ های اپل را روی وسایل نقلیه پارک شده در اماکن عمومی به صورت کاملا پنهانی کار گذاشته بودند. این سارقان خودروهای مد نظر را ردیابی می کردند تا در برترین زمان ممکن آن ها را به سرقت ببرند.

ردیاب های بلوتوثی مدتی است که بین کاربران هواداران زیادی پیدا نموده اند، اما فراگیر بودن ردیاب های اپل (که به وسیله اپلیکیشن Find My اپل اطلاعات را به کاربران می دهند) به این معنی است که به طور کلی ایرتگ های از راه دور اپل عملکرد دقیق تر و بهتری نسبت به سایر ردیاب های موجود در بازار مانند Title دارند. اپل این ردیاب ها را برای پیدا کردن آسان تر اشیای گمشده کاربران خود عرضه نموده، اما به نظر می رسد که بعضی از افراد نظیر سارقان از این فناوری برای رسیدن به اهداف شوم خود سوء استفاده می نمایند.

از زمان معرفی این محصول در سال گذشته، اپل بهبودهایی را برای افزایش امنیت آن ارائه نموده است. برای نمونه، این شرکت در کوشش برای محدود کردن سوء استفاده از این گجت ها، ردیاب های خود را به روزرسانی کرد که تا بین 8 تا 24 ساعت پس از جدا شدن از صاحب خود با پخش صدا هشدار دهند. بعلاوه اگر ایرتگ را به عنوان یک شیء گمشده معین کنید، در صورتی که در محدوده یک آیفون مجهز به اپلیکیشن Find My قرار بگیرد و اگر در آن کشور شبکه Find my و باند فوق وسیع ممنوع نباشد، موقعیت خود را به شما اطلاع می دهد.

اپل بعلاوه پیش تر از اپلیکیشن Tracker Detect برای کاربران اندرویدی رونمایی کرد که با استفاده از آن کاربران می توانند بفهمند که آیا شخصی با استفاده از ردیاب های ایرتگ یا سایر ردیاب های سازگار با اپلیکیشن Find My آیفون، اقدام به ردیابی موقعیت مکانی آن ها نموده است یا نه.

از آن جا که خبرهای زیادی در خصوص نسل دوم ایرتگ اپل منتشر نشده، از این رو هنوز معین نیست که اپل چه تغییراتی را در ایرتگ تازهش ایجاد خواهد نمود. به گفته آقای کو، اپل می تواند نسل دوم ایرتگ را با ارائه قابلیت های تازه، امنیت بیشتر، بلندگوهای قوی تر و بعلاوه طراحی تازهتر در اختیار کاربران قرار دهد. باید صبر کرد و دید که در آینده چه اخبار دیگری در خصوص این محصول اپل منتشر می گردد.

منبع: 9To5Mac

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 29 تیر 1401 بروزرسانی: 29 تیر 1401 گردآورنده: salmandiar.ir شناسه مطلب: 2196

به "کو: فروش ردیاب ایرتگ اپل رشد خوبی را تجربه می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کو: فروش ردیاب ایرتگ اپل رشد خوبی را تجربه می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید