10 مورد از بهترین مراکز خرید تهران را از نزدیک بشناسیم

به گزارش دیار سلمان، با توجه به سلیقه و سبک شما، انتخاب شما نیز متفاوت خواهد بود. مراکز خرید در تهران در سبک و سیاق متفاوت سعی بر پاسخگویی احتیاج خرید مردم است. چه به دنبال پوشاک و لباس باشید و چه به دنبال لوازم مبلمان و خانگی، در 10 مورد از بهترین مراکز خرید تهران هر آن چه که به آن احتیاج دارید را خواهید یافت. در سال های اخیر مراکز خرید نیز به یکی از پاتوق های جوانان و همچنین محلی برای سپری کردن وقت برای خانواده ها تبدیل شده است. با هم برویم تا با بهترین مراکز خرید تهران آشنا شویم. اگر که قصد سفر به تهران را دارید چرا خرید بلیط قطار تهران خود را به مجموعه خبرنگاران نمی سپارید؟ اگر هم مایل باشید هوایی سفر کنید، خرید بلیط هواپیما تهران را از خبرنگاران تهیه کنید و از خدمات مسافرتی این مجموعه بهره مند شوید.

10 مورد از بهترین مراکز خرید تهران را از نزدیک بشناسیم

1- مرکز خرید ارگ تجریش، از بهترین مراکز خرید تهران

مجموعه تجاری و تفریحی ارگ از بهترین مراکز خرید تهران مجموعه ای کامل از معروف ترین مارک های ایرانی و خارجی شامل لباس، لوازم آرایشی، لوازم خانگی، الکترونیک و آشپزخانه، عطر، جواهرات، فرش، عینک و بدلیجات است که در یک محیط سرگرم نماینده و مدرن در خدمت خریداران و مشتریان هستند. از مهم ترین ویژگی های این مجموعه تجاری بزرگ می توان به پارک تفریحی، آمفی تئاتر، رستوران ها، فوت کورت، کافی شاپ ها و روف گاردن اشاره نمود که در اوایل سال 2015 آماده بهره برداری شد. در حال حاضر نزدیک به 200 فروشگاه و تعداد 1000 جای پارک از مهمانان این مرکز پذیرایی می نمایند.

  • خدمات مرکز خرید ارگ تجریش

ساعت کاری: همه روزه از ساعت 10 صبح تا 11 شب

وب سایت رسمی: www.argetejari.net

شماره تماس: 2122396892+

آدرس: تهران، میدان تجریش، خیابان سعدآباد

2- مرکز خرید پالادیوم | Palladium Shopping Center

مرکز خرید لوکس پالادیوم (Palladium Shopping Center) تهران واقع در زعفرانیه با 150،000 متر مربع و 150 دفتر اداری در دو برج شمالی و جنوبی و 200 فروشگاه برند، 24 رستوران (فود کورت، کافی شاپ و غذاخوری)، هایپر مارکت، سرزمین کتاب، بزرگترین فروشگاه اسباب بازی در خاورمیانه، مرکز ورزشی لوکس در طبقه 6 با منظره ای از کل شهر ، 26 دستگاه آسانسور، بیش از 1200 جای پارک و خیلی موارد درهای خود را به مهمانان و خریداران گگردده است. این مرکز خرید در نوع خود اولین است و در رده بهترین مراکز خرید تهران جای خود را محکم نموده است.

  • خدمات مرکز خرید پالادیوم

ساعت کاری: همه روزه از ساعت 10 صبح تا 10 شب

وب سایت رسمی: www.palladiummall.com

شماره تماس: 2122663066+

آدرس: تهران، خیابان مقدس اردبیلی، نرسیده به میدان الف، مرکز خرید پالادیوم

3- فروشگاه بزرگ ایرانیان | Iranian Shopping Center

فروشگاه بزرگ ایرانیان (Iranian Shopping Center) در مساحتی بیش از 7000 متر مربع و با 12 سال سابقه در حوزه تک فروشی و خرده فروشی برند های گوناگون یکی از بهترین مراکز خرید تهران به حساب می آید. هدف این مرکز خرید ارائه خدمات به تمام مشتریان و فروش اجناس پوشاک با کیفیت با قیمت مناسب است. یکی از ویژگی های قابل توجه این مرکز خرید داشتن فروشگاه اینترنتی است که به وسیله وب سایت رسمی فروشگاه ایرانیان می توانید کالای مورد نظر خود را سفارش دهید که ارسال محصولات در تهران 1 روز و در شهرستان ها 4 روز طول می کشد.

  • خدمات فروشگاه ایرانیان

ساعت کاری: همه روزه از ساعت 10 صبح تا 10 شب

وب سایت رسمی: www.iraniansc.com

شماره تماس: 2166622145+

آدرس: تهران، خیابان قزوین، خیابان امین الملک، بازار بزرگ امامزاده حسن علیه السلام

4- مرکز خرید گالریا | Galleria Shopping Center

مرکز خرید گالریا (Galleria Shopping Center) با مجموع 550 پارکینگ در 8 طبقه و با داشتن 17 طبقه در ساختمان شمالی و 15 طبقه ساختمان جنوبی آن و 2 طبقه رستوران فعالیت خود را در سال 2017 آغاز کرد. از ویژگی های شایان توجه این مرکز خرید استفاده از متریال درجه یک در ساخت این مکان و فضای بسیار زیبای آن است. از جاذبه های دیدنی این مکان می توان به لوستر که در ارتفاع 31.8 نصب شده که به مدت 3 ماه به ساخت آن دست زدند. با حضور برندهای معتبر ایرانی و خارجی بدون شک تجربه خرید خوبی خواهید داشت، اما مراقب قیمت ها باشید!

  • خدمات مرکز خرید گالریا

ساعت کاری: همه روزه از ساعت 10 صبح تا 11 شب

وب سایت رسمی: www.galleriatehran.ir

شماره تماس: 2112217504+

آدرس: تهران، ولنجک، انتهای خیابان سیزدهم شرقی

5- مرکز خرید تیراژه شعبه اول | Tirajeh Shopping Center

مرکر خرید تیراژه یکی از بهترین مراکز خرید تهران و یکی از شناخته شده ترین میان جوانان و خانواده ها است. واقع در بزرگراه اشرفی اصفهانی در سه طبقه تجاری و طبقه آخر آن سرزمین عجایب که مختص سرگرمی و بازی برای بچه ها و نوجوانان است مشغول به فعالیت می باشد. طبقات همکف، اول و دوم حدود 100 تا فروشگاه با اجناس متنوع دارد که می توانند احتیاج خرید شما را با داشتن قیمت مناسب رفع نمایند.

ساعت کاری: همه روزه از ساعت 10 صبح تا 11 شب

شماره تماس: 2144491723+

آدرس: تهران، میدان پونک، بلوار اشرفی اصفهانی جنوب، بعد از پل همت

6- مرکز خرید تیراژه 2 | Tirajeh2 Shopping Center

مرکز خرید تیراژه 2 با حضور در قلب منطقه 7 تهران بزرگترین شهربازی سرپوشیده شرق تهران را دارد. پس از بهره برداری در سال 1392 این مرکز خرید با گرد هم آوردن برند های بزرگ ایران و جهان توانست توجه خریداران و گردشگران بسیاری را به خود جلب کند. دسترسی راحت آن نیز یکی دیگر ازدلایل محبوبیت مرکز خرید تیراژه 2 است که به تمام راه های اصلی در شرق تهران دسترسی دارد. برنامه ها و رویداد های متنوعی در روزهای خاص سال نیز در این مجموعه برگزار می وشد و می توانید در آن ها شرکت کنید و از جشن و شادی آن لذت ببرید. به طور مثال در مراسم شب یلدا در مرکز خرید گروه موسیقی سنتی زنده برگزار گردید و مهمانان و علاقه مندان بسیاری از این رویداد استقبال کردند.

  • خدمات مرکز خرید تیراژه 2

ساعت کاری: همه روزه از ساعت 10 صبح تا 10 شب

وب سایت رسمی: www.tirajeh2.com

شماره تماس: 2172563+

آدرس: تهران، اتوبان امام علی (ع)، خروجی مدنی، جنب مترو شهید مدنی

سینما تیراژه 2

سینما تیراژه 2 از دو سالن مجزا تشکیل شده است که آغاز فعالیت آن مصادف با آغاز جشنواره فیلم فجر در سال 1392 شد و بخشی از مجتمع تجاری و تفریحی تیراژه 2 محسوب می گردد. در سال 1395 یک تیم معماری دست به تغییر سالن های سینما زدند و به شکلی مدرن به حضور تماشاگران و علاقه مندان رساندند. تجهیزات صوتی و تصویری استفاده شده در دو سالن سینما بسیار پیشرفته بوده تا این سینما بتواند از نظر کیفیت در سطح بین المللی با دیگر کشور ها به رقابت بپردازد.

با تماشای فیلم مورد علاقه خود به طور حتم از این جهان خارج شده و وارد جهانی فیلم می شوید. سانس تماشای فیلم در طول روز اجرا شده و فروش اینترنتی نیز دارد که بلیط خود را می توانید از وب سایت رسمی سینما تیکت تهیه کنید. این سینما دسترسی به محل سالن را برای افراد کم توان و کسانی که از جایگاه چرخ دار راحت نموده است. از دیگر خدمات این سینما می توان فود کورت، پارکینگ و دستگاه کارت خوان نام برد.

ساعت کاری: همه روزه از ساعت 10 صبح تا 11:30 شب

شماره تماس: 2177560541+

آدرس: تهران، اتوبان امام علی به سمت جنوب، خروجی شهید مدنی، جنب مترو

7- یکی از بهترین مراکز خرید تهران، سانا

ما در مطلبی جداگانه به طور مفصل صحبت کردیم و با مراجعه به مطلب مربوط به معرفی مرکز خرید سانا در مجله خبرنگاران می توانید اطلاعات بیشتری کسب کنید. ولی بدون اینکه اطلاعاتی در خصوص این مرکز خرید لوکس به شما بدهیم رد نخواهیم شد. جشنواره های تخفیف و حراج متعددی که در مرکز خرید سانا صورت می گیرد باعث شده است که این مرکز به یکی از محبوبت ترین ها تبدیل گردد. به عنوان مثال جشنواره Womens Monday که فقط مخصوص روز های دوشنبه از ساعت 10 صبح تا 7 عصر تخفیفات ویژه ای برای خریداران در نظر گرفته است که حتی برای کسانی که قصد خرید ندارند چشمگیر خواهد بود.

  • خدمات مرکز خرید سانا

ساعات کاری واحد فروشگاه ها: همه روزه از ساعت 10 صبح تا 11 شب

وب سایت رسمی: www. sanashoppingcenter.com

تلفن تماس: 2174438111+

آدرس: تهران، اندرزگو، بین خیابان علوی و کوچه زمانی ، مرکز خرید سانا

8- معرفی مرکز خرید جهانی نور | Donyaye Noor Shopping Center

مرکز خرید جهانی نور (Donyaye Noor Shopping Center) با قرار دریافت در یکی از مهم ترین بزرگراه های تهران یعنی بزرگراه رسالت توجه شرق نشینان تهران را از گذشته به خود جلب نموده است. تنوع اجناس شیک و مدرن، قیمت مناسب، کافی شاپ و سالن بازی بچه ها آن را در دسته پر تردد ترین ها قرار داده است. این مرکز خرید در طبقه با صدها فروشگاه پوشاک زنانه، مردانه و بچه گانه، سرویس و خدمات تلویزیون و موبایل و فروش لوازم آرایشی و بهداشتی تجربه خرید بسیار راحتی ار تقدیم خریداران و مشتریان خود می نماید. کادو های سوغاتی، لوازم مبلمان منزل نیز به قیمت مناسب می توانید خریداری کنید. طبقه همکف این مرکز خرید آبنمای زیبایی دارد که یکی از جاذبه های دیدنی مرکز می باشد. نورپردازی نمای خارج ساختمان آن را به یکی از نوران ترین ساختمان های یزرگراه رسالت تبدیل نموده است و دلیل نام گذاری این مرکز خرید را خواهید دانست.

  • خدمات مرکز خرید جهانی نور

ساعات کاری واحد فروشگاه ها: همه روزه از ساعت 10 صبح تا 11 شب

تلفن تماس: 2122339595+

آدرس: تهران، بزرگراه رسالت، بین بزرگراه امام علی و شهید صیاد شیرازی، مرکز تجاری جهانی نور

9- مراکز خرید لوکس، مدرن الهیه

مرکز خرید مدرن الهیه (Modern Elahiyeh Shopping Center) یک مرکز خرید لوکس و مدرن است که در سال 2011 در منطقه الهیه افتتاح شد. این ساختمان، در زمینی به مساحت 1915 متر مربع در بلوار آفریقای شمالی، نبش بزرگراه مدرس، با چشم انداز به ارتفاعات الهیه در 12 طبقه ساخته شده است. این مجتمع تجاری مجموعه ای از مارک های معروف بین المللی در زمینه پوشاک، جواهرات، ساعت و لوازم جانبی بوده و علاوه بر آن فروشگاه های شکلات، عطر، محصولات آرایشی و بهداشتی و تجهیزات ورزشی را برای شما فراهم نموده است. طبقه رویال مرکز اخیرا درهای خود را برای مشتریان باز نموده است که شامل چندین بوتیک، جواهرات فروشی، کافی شاپ و رستوران های لوکس به آن اضافه شده است. اضافه شدن 175 ظرفیت پارک خودرو مشکل قدیمی پارکینگ این مکان را حل نموده و مشتریان می توانند با خیال راحت ماشین های خود را در پارکینگ مرکز پارک نمایند. مدرن الهیه اولین مجتمع تجاری و تفریحی در منطقه الهیه تهران است که با توجه ویژه به طراحی مدرن و اجرای آن و با هدف جمع آوری معتبر ترین مارک های جهان تأسیس شده است.

  • خدمات مرکز خرید مدرن الهیه

ساعات کاری واحد فروشگاه ها: همه روزه از ساعت 10 صبح تا 10 شب

وب سایت رسمی: www.modernelahiyeh.com

تلفن تماس: 22037029+

آدرس: تهران، مدرس شمال، خیابان الهیه، پاساژ الهیه

10- مرکز خرید بام لند | Bamland Mall

اگر بخواهیم با اعداد و ارقام در خصوص این مرکز خرید بزرگ صحبت کنیم باید بگوییم که مرکز خرید بام لند در حال حاضر 68 فروشگاه پوشاک، 20 رستوران، 5 مجموعه سرگرمی و 20 کافه در خود جای داده است. ساعت کاری رستوران و کافه ها متفاوت است به همین خاطر اگر برای صرف غذا و نوشیدنی به این مرکز خرید می روید از ساعت کاری هر کدام از کافه ها اطمینان حاصل کنید.

فضای مرکز خرید آرام است و همه چیز برای حاضرین جدید خواهد بود. این منطقه تفریحی و خرید که به تازگی ساخته شده است مردم را از شرق و غرب تهران به سمت خود جلب می نماید و قول آرامش و زیبایی می دهد. لذت خرید در چنین فضایی که با تعدادی از رستوران های معروف و غذاهای معروف آن ها مشهور شده است از نکات برجسته این مکان است. این مکان تجربه خرید مدرن را به خریداران و گردشگران ارائه می دهد که در داخل یک فضای معماری جالب ایرانی و شماری از رستوران ها و کافه های خوشمزه با منظره دریاچه قرار گرفته است. آمفی تئاتر، هاکی، قایق،و موارد دیگر در انتظار شما است.

فضای مرکز خرید آرام است و همه چیز برای حاضرین جدید خواهد بود. این منطقه تفریحی و خرید که به تازگی ساخته شده است مردم را از شرق و غرب تهران به سمت خود جلب می نماید و قول آرامش و زیبایی می دهد. لذت خرید در چنین فضایی که با تعدادی از رستوران های معروف و غذاهای معروف آن ها مشهور شده است از نکات برجسته این مکان است. این مکان تجربه خرید مدرن را به خریداران و گردشگران ارائه می دهد که در داخل یک فضای معماری جالب ایرانی و شماری از رستوران ها و کافه های خوشمزه با منظره دریاچه قرار گرفته است. آمفی تئاتر، هاکی، قایق،و موارد دیگر در انتظار شما است.

  • خدمات مرکز خرید بام لند

ساعات کاری واحد فروشگاه ها: همه روزه از ساعت 10 صبح تا 11 شب

وب سایت رسمی: www.bamlandmall.ir

تلفن تماس: 2140443080+

آدرس: تهران، ﺑﺰرﮔﺮاه شهید همت، ﺧﺮوﺟﯽ ﺑﻠﻮار ﮐﺎﺷﺎن، میدان موج، خیابان موج بلوار صدف، مرکز تجاری تفریحی بام لند

راستا های دسترسی بام لند

  • مترو: اگر از مترو برای رسیدن به مرکز خرید بام لند استفاده می کنید با سوار شدن بر خط 5 مترو در ایستکاه چیتگر پیاده شوید و از ایستگاه های تاکسی رانی به سمت ایستگاه هوانیروز بروید. به این شکل به راحتی می توانید به این مرکز خرید دسترسی پیدا کنید.
  • خودرو شخصی: خود را به بزرگراه خرازی برسانید و اگر راستا شرق به غرب را می پیمایید به راحتی می توانید خود را به بام لند برسانید. خروجی بزرگراه آزادگان را پیدا کنید سپس به خروجی کاشان جنوب دریاچه شهدای خلیج فارس بروید، 45 متری کاشان جنوب را خواهید دید پس از آن به ترتیب میدان موج، خیابان موج، بلوار صدف را دنبال کنید و شما در بام لند خواهید بود!

اگر که از غرب به شرق بزرگراه خرازی در سفر هستید خروجی کاشان امیرکبیر آبشار تهران را پیدا کنید، سپس 45 متری کاشان جنوب، میدان موج، خیابان موج، بلوار صدف را دنبال کنید تا به مرکز خرید بام لند برسید.

  • شرکت های اتوبوس رانی راستاهایی برای رسیدن به این مرکز در نظر گرفته اند با سر زدن به وب سایت شرکت اتوبوس رانی میتوانید راستا خود را از مبدا پیدا کنید.

برای بسیاری از ایرانیان خرید به یک رسم و وسواس تبدیل شده است. اگرچه بازار های سنتی همچنان مکان های مورد علاقه جوانان برای خرید هستند، اما هم اکنون در رقابت جدی با مراکز خرید بزرگ در سراسر کشور روبرو هستند. با توجه به آمار ایران در رونق مراکز خرید قرار گرفته است که چندین تا از این مراکز خرید، مدرن هستند و فقط با مارک های لوکس پذیرای خریداران هستند. از تجربه خرید خود در بهترین مراکز خرید تهران بگویید و آن را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

منبع: الی گشت
انتشار: 23 دی 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: salmandiar.ir شناسه مطلب: 705

به "10 مورد از بهترین مراکز خرید تهران را از نزدیک بشناسیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "10 مورد از بهترین مراکز خرید تهران را از نزدیک بشناسیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید