کاروان اربعین به سلامت به کربلا رسید، آنچه در شمارش معکوس اربعین در فضای مجازی گذشت

به گزارش دیار سلمان، در این گزارش نگاهی اجمالی به رویدادهای اتفاق افتاده در فضای مجازی، طی روزهای آخر منتهی به اربعین خواهیم داشت.

کاروان اربعین به سلامت به کربلا رسید، آنچه در شمارش معکوس اربعین در فضای مجازی گذشت

به گزارش خبرنگار، سفر اربعین از جمله سفرهای دلچسبی است که مسافر بسیار دارد. هر کجای دنیا هم که باشی کبوتر دلت برای رسیدن به حریم امن حرم ارباب پر می زند. هرساله میلیون ها عاشق از اقصی نقاط دنیا به هر قیمتی که شده خود را به کربلا، این میعادگاه عاشقی می رسانند تا بار دیگر با سردار دل ها تجدید میثاق نمایند. راهپیمایی عظیم اربعین، پیامی آشکار از ولایت سیدالشهدا بر تمام مسلمانان دنیا است. همان که رهبر معظم انقلاب به صراحت آن را قوی ترین رسانه خواندند.

و اما این اتحاد بی نظیر و حیرت آور را عده ای تاب نمی آورند، همان هایی که در این مدت کوشش کردند با ایجاد اغتشاش و آشفتگی، فضا را متشنج و خطرناک جلوه دهند تا شاید به زعم خود این اتحاد را بشنمایند. بی بی سی و ایران اینترنشنال، شبکه های ضد انقلاب ماهواره ای بیش از همه با ترتیب دادن گفت وگوها و نشست های خبری متعدد و دروغ پردازی ها کوشش کردند تا روابط ایران و عراق را تیره و تار نشان دهند.

پشت پرده سازماندهی اهانت به محرم توسط BBC / از همدل کردن مخاطبان با توهین نمایندگان تا برشمردن مضراتی مفصل برای پیاده روی اربعین!

امروز دیگر نمی توان تاثیر و نقش فضای مجازی در اطلاع رسانی و تحکیم همدلی میان مسلمانان را نادیده گرفت. به دنبال جوسازی ها و موج های کاذبی که دشمنان نظام برای تضعیف شور اربعین به راه انداختند، واکنش ها کوبنده تر شد. کاربران هشیار و همیشه در صحنه با حضور به موقع خود، توطئه های هدفمند کانال ها و شبکه های معاند را خنثی کردند. تعدد هشتگ هایی که تاکنون با مضمون اربعین به راه افتاده است، مصداق روشنی بر این حرکت است.

#اربعین/ ماه صفر آمد و صدای قدم هایی بسوی بهشت به گوش می رسد

این حسین کیست که عالم همه دیوانه اوست

شمارش معکوس تا اربعین شروع شد، دل ها بی قرار و تپش ها شدت گرفت، شور عجیبی در قلب ها بود، مرزهای کشور عراق از هجوم سیل زائران، رو به انفجار بود و هنوز هم ادامه دارد. عشاق سر از پا نمی شناختند و حُر وار برای این رستگاری و آزادی از اسارت بندگی دنیا، به سوی سفینه نجات بشیریت، حسین (ع) می شتافتند تا بلکه چراغ راه راهنمایی، راستا ایمانشان را روشن کند؛ و به راستی این حسین کیست که عالم همه دیوانه اوست.

دسته عزاداری اباعبدالله الحسین در لس آنجلس آمریکا

حضور پرشور زائران اربعین پاسخی کوبنده به تیترهای کذب بی بی سی

طبق آنچه از آمار سال جاری حضور زوار تاکنون برآمده، بالغ بر سه و نیم میلیون زائر تنها از کشورمان ایران راهی کربلا شده اند و این به وضوح پاسخ کوبنده ای است بر تمام سنگ اندازی ها و دروغ پراکنی های دشمنان ایران اسلامی و تیری که با عزم و اتحاد مردم همیشه به خطا می رود. کاروان اربعین به لطف خدای متعال و به مدد مولا به سلامت به مقصد رسید. بی بی سی هم آخرین کوشش هایش را انجام می دهد. دست اندرکاران این شبکه با تیترهای کذب، اخبار را در راستا اهداف خود، وارونه منتشر می نمایند. اما نمی دانند که آنچه علی علیزاده ها را از بیخ گوششان در لندن به کربلا می رساند یا وزیر جوان را با خانواده راهی عراق می نماید و یا هزاران جوان را کوله بار بر دوش به جاده می کشاند، عشقی راسخ است که تحت تاثیر هیچ چیز قرار نمی گیرد حتی اگر از آسمان سنگ ببارد.

حضور علی علیزاده در پیاده روی اربعین

همیشه آنکه نرفته است بی قرارتر است، همیشه آنکه نرفته کم سعادت نیست

آخرین کاروان ها هم اربعینی شدند، آنها هم در بین الحرمین آرام گرفتند. اگر آن روزها در صحرای کربلا، در تیرباران لشگر یزید و شمر، حسین (ع) و یارانش تنها بودند، امروز میلیونها عاشق گرد سرش می چرخند. و اما آنها که جا ماندند باز هم با نگاهی اشک آلود از قاب تلویزیون و یا گوشی های همراهشان، مسافران اربعین را بدرقه کردند. جمعی از آنان با هشتگ #جاماندگان -اربعین، در صفحات شخصی شان، دلتنگی شان برای ارباب را با یکدیگر به اشتراک گذاشتند؛ که همیشه آنکه نرفته است بی قرارتر است، همیشه آنکه نرفته، کم سعادت نیست.

#جاماندگان-اربعین/ باز داغ کربلا بر سینه ام سال جاری ماند؛ نامه اذن دخولم اربعین امضا نشد

حب- الحسین- یجمعنا

حب- الحسین- یجمعنا شعار راهپیمایی اربعین، عظمتی دارد که همه را متحیر نموده است. تماشای این سیل خروشان، لرزه بر اندام دشمنان می اندازد. نام حسین(ع) این روزها بر دنیا طنین انداز شده است و این یک اتفاق عادی نیست. رهبر معظم انقلاب در بیاناتشان طی چند روز گذشته، راهپیمایی اربعین را قوت جبهه مقاومت اسلامی خواندند. ایشان اهمیت اولین اربعین را به اندازه اربعین امروز عنوان کردند و گفتند: اربعین رسانه پر قدرت عاشوراست، رسانه حقیقی فریاد زینب کبری (س) و امام سجاد (ع) است، همین ها بود که عاشورا را زنده نگه داشت.

این تجمع بی نظیر را مقدمه ای برای ظهور منجی عالم بشریت می دانیم و با اتحاد و همدلی خود حماسه اربعین را به ظهور می رسانیم.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 10 آذر 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: salmandiar.ir شناسه مطلب: 613

به "کاروان اربعین به سلامت به کربلا رسید، آنچه در شمارش معکوس اربعین در فضای مجازی گذشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاروان اربعین به سلامت به کربلا رسید، آنچه در شمارش معکوس اربعین در فضای مجازی گذشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید