پیشرفت پروژه بازسازی و نوسازی سکوهای دورود به 80 درصد رسید

به گزارش دیار سلمان، پروژه بازسازی و نوسازی سکوهای میدان دورود شرکت نفت فلات قاره ایران در منطقه خارک به حدود 80 درصد رسیده است.

پیشرفت پروژه بازسازی و نوسازی سکوهای دورود به 80 درصد رسید

جهت دریافت خدمات هزینه بازسازی منزل با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

به گزارش شانا به نقل از شرکت نفت فلات قاره ایران، با توجه به پوسیدگی شدید سازه های دریایی در میدان دورود، پروژه بازسازی و نوسازی سکوهای این میدان در سال 1392 به شرکت IGC واگذار شد که این پیمانکار با اولویت چهار سکو کار خود را شروع کرد و در حال حاضر، پروژه با پیشرفتی در حدود 80 درصد در حال اجرا است.

بر اساس این گزارش، تعمیرات این سکوها ضریب ایمنی تردد روی سکو، عملیات چاه پیمایی، استقرار دکل های حفاری برای تعمیر چاه ها و در بعضی موارد تعمیرات روی سکوها را افزایش می دهد و به همین منظور، تیم های خدمات فنی چاه های نفت، بازرسی فنی، حفاظت فنی و ایمنی مستقر در کشتی عملیاتی به همراه نیروهای پیمانکار IGC برای به خاتمه رساندن چهار سکوی تیپ K مشغول کار هستند و از آنجایی که عملیات در دریا انجام می گردد، شرایط جوی نیز در پیشرفت این پروژه تاثیرگذار است.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 7 آبان 1399 بروزرسانی: 28 شهریور 1400 گردآورنده: salmandiar.ir شناسه مطلب: 1320

به "پیشرفت پروژه بازسازی و نوسازی سکوهای دورود به 80 درصد رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیشرفت پروژه بازسازی و نوسازی سکوهای دورود به 80 درصد رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید