وزیر علوم به استان خراسان رضوی سفر کرد

به گزارش دیار سلمان، غلامی، وزیر علوم عصر امروز، چهار شنبه به منظور شرکت در آیین بزرگداشت هفتادمین سال تأسیس دانشگاه فردوسی مشهد، ملاقات با دانشگاهیان و بهره برداری از طرح های عمرانی دانشگاهی و فناورانه به استان خراسان رضوی سفر کرد.

وزیر علوم به استان خراسان رضوی سفر کرد

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، غلامی وزیر علوم عصر امروز،چهار شنبه به منظور شرکت در آیین بزرگداشت هفتادمین سال تأسیس دانشگاه فردوسی مشهد، ملاقات با دانشگاهیان و بهره برداری از طرح های عمرانی دانشگاهی و فناورانه به استان خراسان رضوی سفر کرد. شرکت در آیین افتتاح جشنواره ملل و بهره برداری از پروژه های عمرانی دانشگاه فردوسی مشهد از جمله برنامه های وزیر علوم در این سفر سه روزه است.

نشست با اعضای شورای دانشگاه فردوسی مشهد، جلسه با نمایندگان تشکل های دانشجویی (به مناسبت روز دانشجو) از جمله برنامه های وزیر علوم در دانشگاه فردوسی مشهد است.

دکتر غلامی همچنین در روز آدینه قرار است از دانشگاه های استان خراسان رضوی دیدن کند.

بازدید از پروژه های عمرانی و فناورانه در حال ساخت دانشگاه تربت حیدریه، افتتاح مسجد مجتمع آموزش عالی گناباد و بازدید از پروژه های در حال احداث پردیس این مجتمع و نشست با هیئت رئیسه مرکز آموزش عالی کاشمر از دیگر برنامه های دکتر غلامی در سفر به این استان به شمار می رود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 29 دی 1398 بروزرسانی: 8 تیر 1400 گردآورنده: salmandiar.ir شناسه مطلب: 719

به "وزیر علوم به استان خراسان رضوی سفر کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وزیر علوم به استان خراسان رضوی سفر کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید