همه باید کمک کنند تا از بحران اقتصادی موجود عبور کنیم

به گزارش دیار سلمان، به گزارش خبرنگاران، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالحسین غبیشاوی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته این شهرستان اظهار کرد: یکی از موانع ازدواج، بحث مهریه‌های سنگین و ولخرجی‌های غیر ضروری است. خانواده‌ها باید زندگی امیرالمؤمنین (ع) و فاطمه زهرا (س) را الگوی خود قرار داده و معنویات را معیارهای سعادت و خوشبختی خود بدانند.

همه باید کمک کنند تا از بحران اقتصادی موجود عبور کنیم

وی افزود: مهریه‌های سنگین و سالن‌های پر خرج آرایشگاه برای مجلس عقد و عروسی معیارهای خوشبختی نیست. باید فرهنگ‌سازی کرده و برای تسهیل در امر ازدواج جوانان سهم خود را به خوبی ایفا کنیم.

خطیب جمعه بندر ماهشهر در ادامه به وضع تورم و وضعیت بازار اشاره کرد و گفت: در شهر صنعتی همچون بندر ماهشهر با وجود اختلاف و شکاف طبقاتی و نوسانات قیمت‌ها در بازار، شهروندانی از طبقه متوسط و متوسط رو به پایین آسیب می‌بینند و کسانی که وظیفه نظارت بر بازار دارند نظارت خود را جدی‌تر کنند.

وی ادامه داد: برخی از افراد سودجو دنبال چنین فرصت‌هایی هستند و دست به احتکار کالا می‌زنند، انبارهای کالاهای احتکار شده شناسایی و با محتکران برخورد شود. همه باید کمک کنند تا از این مقطع و مرحله عبور کرده و به آرامش اقتصادی و ثبات قیمت‌ها برسیم.

غبیشاوی در پایان عنوان کرد: کسانی که وضع مالی خوبی دارند به یاد اقوام و همسایه‌های فقیر خود باشند و فقط به فکر خود نباشند و همه باید کمک کنند که اقشار آسیب‌پذیر بیشتر از این متضرر نشوند.

منبع: mehrnews.com
انتشار: 27 مرداد 1397 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: salmandiar.ir شناسه مطلب: 66

به "همه باید کمک کنند تا از بحران اقتصادی موجود عبور کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همه باید کمک کنند تا از بحران اقتصادی موجود عبور کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید