نخستین جشنواره بین المللی رسانه ای معلولان در اصفهان برگزار شد

به گزارش دیار سلمان، به گزارش خبرنگاران، منصور گلناری عصر شنبه در جشنواره بین المللی رسانه ای معلولان گفت: طی سه سال گذشته با تشکیل باشگاه معلولین و توانمندسازی آنها بیش از 80 درصد راستا را طی کردیم.

نخستین جشنواره بین المللی رسانه ای معلولان در اصفهان برگزار شد

وی با اشاره به اینکه اداره بهزیستی حمایت های خوبی در تشکیل باشگاه معلولان داشت، گفت: جشنواره بین المللی رسانه معلولان در دو بخش اصلی و ویژه برگزار گشت.

مدیرعامل انجمن حمایت از آسیب دیدگان نخاعی استان اصفهان شرح داد: در بخش اصلی یک هزار و 82 اثر از سوی خبرنگاران معلول به نخستین جشنواره بین المللی رسانه ای معلولان ارسال شد.

وی ادامه داد: همچنین 296 اثر در بخش ویژه از سوی اهالی رسانه ای غیر معلول ارسال شد.

گلناری با بیان اینکه آثار ارسالی از کشورهای مختلف داشتیم که از آثار برتر از کشورهای کانادا، چین، اوگانادا، پاکستان و لبنان تقدیر شد، گفت: متاسفانه به خاطر افزایش قیمت دلار امکان حضور آنها در کشورمان فراهم نبود اما لوح تقدیر و نماد اصلی جشنواره به همراه هدیه ویژه جشنواره به آنها اختصاص می یابد.

وی با بیان اینکه در بخش اصلی 38 نفر و در بخش ویژه 15 نفر حائز رتبه شدند، افزود: آثار ارسالی در بخش عکس، خبر، مصاحبه، گزارش، خبر، مقاله و کاریکاتور و غیره ثبت شده است.

مدیرعامل انجمن حمایت از آسیب دیدگان نخاعی استان اصفهان شرح داد: آثار ارسالی از استان های مازندران، سیستان، خراسان رضوی، خوزستان، قم، آذربایجان شرقی، کردستان و اصفهان به این جشنواره ارسال شده است.

وی با بیان اینکه جامعه معلولان 10 درصد جمعیت کنونی را شامل می شود، افزود: آیا حق آنها نیست که از 10 درصد امکانات جامعه برخوردار باشند.

گلناری افزود: در سال های اخیر اقدامات خوبی در حوزه مناسب سازی معلولان اجرا شده است و امیدواریم سرعت بیشتری یابد و به جایی برسیم که اصفهان به عنوان یک استان نمونه و پیشرو در این حوزه شناسایی شود.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 22 آذر 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: salmandiar.ir شناسه مطلب: 642

به "نخستین جشنواره بین المللی رسانه ای معلولان در اصفهان برگزار شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نخستین جشنواره بین المللی رسانه ای معلولان در اصفهان برگزار شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید