یاسر خاسب به شاخ آفریقا سفر کرد، اجرای فیزیکال سولو در تونس

به گزارش دیار سلمان، یاسر خاسب سرپرست گروه تئاتر بدن دیوانه درباره جدیدترین فعالیت خود در عرصه بین المللی، به خبرنگاران گفت: از شامگاه آدینه 16 آذر به کشور تونس در شمالی ترین نقطه قاره آفریقا که به شاخ آفریقا معروف است، سفر نموده ام تا در فستیوال جهانی کارتاژ حاضر شوم.

یاسر خاسب به شاخ آفریقا سفر کرد، اجرای فیزیکال سولو در تونس

وی ادامه داد: قرار است در این فستیوال یک اجرای فیزیکال سولو داشته باشم و همچنین ورک شاپ نیز برگزار کنم. در این فستیوال گروه های کشورهای مختلفی نظیر مکزیک، برزیل، کانادا، چین، هند، مراکش، مصر، ایتالیا، فرانسه، صربستان، لبنان و امارات حضور دارند.

خاسب در بخش دیگری از سخنان خود درباره برگزاری دوره جدید آموزشگاه حرکت و همچنین برگزاری نخستین فستیوال هنر حرکت، شرح داد: سال ها در بخش آموزش هنر ناب تئاتر با دانشجویان مستعد و هنرجویان خلاق مختلف در ارتباط و همکاری هستم و طی چند سال گذشته با عزیزان بسیاری در استان های کردستان، آذربایجان شرقی، کرمان، اصفهان، شیراز، یزد، بوشهر، خراسان رضوی، مرکزی، گیلان و مازندران قدم های محکمی برای این خانواده جوان برداشته ایم و اتفاق های تأثیرگذار و ماندگاری در پیش است.

سرپرست گروه تئاتر بدن دیوانه در خاتمه تأکید کرد: قرار است زمستان امسال دور جدید آموزشگاه حرکت را شروع کنیم. همچنین فراخوان نخستین فستیوال هنر حرکت را به زودی منتشر خواهیم کرد. در فضای اصلی زندگی ام که طبیعت میانکاله مشغول کار و تمرین برای فراوری اثر جدید بدن دیوانه هستیم که امیدوارم برای سال جدید به اجرا دربیاید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 آذر 1398 بروزرسانی: 8 بهمن 1402 گردآورنده: salmandiar.ir شناسه مطلب: 644

به "یاسر خاسب به شاخ آفریقا سفر کرد، اجرای فیزیکال سولو در تونس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یاسر خاسب به شاخ آفریقا سفر کرد، اجرای فیزیکال سولو در تونس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید