موشن گرافیک رژیم بازرسی ها جدیدترین اثر خانه طراحان

به گزارش دیار سلمان، خبرنگاران: رژیم بازرسی ها عنوان جدیدترین اثر موشن گرافیک خانه طراحان انقلاب اسلامی است که کوشش دارد به موضوع مذاکرات هسته ای و کوشش غرب برای الزام بازرسی های خاص به ایران بپردازد.

موشن گرافیک رژیم بازرسی ها جدیدترین اثر خانه طراحان

جهت دریافت خدمات اجرای روف گاردن با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. روف گاردن و بام سبز با بهترین قیمت و بهترین کیفیت را از ما بخواهید.

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرنگاران، رژیم بازرسی ها جدیدترین اثر گرافیکی و موشن خانه طراحان انقلاب اسلامی است که اکنون و به مناسبت مذاکرات هسته ای مابین ایران و 1+5 منتشر شده است.

مدتی است که جمعی از نسل جدید هنرمندان ایرانی و دانش آموختگان رشته های هنری به بیان مواضع و آرمان های انقلاب اسلامی در مطالبه حقوق مستضعفان و مظلومان می پردازند. آن ها با خلق آثار هنری اعتراضی علیه جنایت، جنگ افروزی و قلدرمآبی دولت های غربی را احیا نموده اند.

آثار هنری این هنرمندان عموماً با استقبال عجیب مردمی روبرو شده و مخاطبان با این آثار گرافیکی ارتباط خوبی پیدا نموده اند. پیش از این ویدئوهای موشن و گرافیک های اطلاع رسان این مجموعه هنری که با موضوعات نفی مذاکره با آمریکا، حقوق هسته ای ملت ایران، حمایت از مردم یمن و ... فراوری شده بود در شبکه های موبایلی و رسانه های اجتماعی و جمعی به صورت فراگیر منتشر شده بود.

رژیم بازرسی ها یکی از جدیدترین آثار آنان است که در قالب انیمیشن منتشر شده است. فیلم این اثر جدید را در ادامه مشاهده می کنید.

منبع: تسنیم
انتشار: 19 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: salmandiar.ir شناسه مطلب: 972

به "موشن گرافیک رژیم بازرسی ها جدیدترین اثر خانه طراحان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "موشن گرافیک رژیم بازرسی ها جدیدترین اثر خانه طراحان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید