مهلت ثبت نام ورودی های جدید دانشگاه رازی فردا، یکم آبان ماه سرانجام می یابد

به گزارش دیار سلمان، معاونت آموزشی دانشگاه رازی کرمانشاه در اطلاعیه ای بیان کرد که مهلت ثبت نام پذیرفته شدگان نهایی آزمون سراسری بر اساس سوابق تحصیلی سال 1399 این دانشگاه فردا، یکم آبان ماه خاتمه می یابد.

مهلت ثبت نام ورودی های جدید دانشگاه رازی فردا، یکم آبان ماه سرانجام می یابد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات هزینه تحصل در استرالیا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی استرالیا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی استرالیا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های استرالیا انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، معاونت آموزشی دانشگاه رازی کرمانشاه در اطلاعیه ای آخرین جزئیات ثبت نام پذیرفته شدگان نهایی آزمون سراسری بر اساس سوابق تحصیلی سال 1399 را اظهار داشت و بر اساس آن، ثبت نام به صورت غیرحضوری انجام می گیرد و شامل دو مرحله اینترنتی و ارسال پستی مدارک می گردد و عدم انجام هر مرحله به منزله انصراف از تحصیل است.

طبق این اطلاعیه، پذیرفته شدگان دانشگاه رازی فقط تا فردا، 1 آبان ماه فرصت دارند با ورود به سامانه گلستان به نشانی https://Golestan.razi.ac.ir نسبت به ثبت نام اولیه و درج اطلاعات و اسکن مدارک مورد احتیاج اقدام نمایند.

همچنین، پذیرفته شدگان پس از انجام ثبت نام اینترنتی تا 5 آبان ماه فرصت دارند به وسیله پست پیشتاز نسبت به ارسال مدارک و مستندات تحصیلی خود به نشانی پستی دانشگاه رازی (اداره ثبت نام و پذیرش سازمان مرکزی) اقدام نمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 30 آبان 1399 بروزرسانی: 30 آبان 1399 گردآورنده: salmandiar.ir شناسه مطلب: 1371

به "مهلت ثبت نام ورودی های جدید دانشگاه رازی فردا، یکم آبان ماه سرانجام می یابد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهلت ثبت نام ورودی های جدید دانشگاه رازی فردا، یکم آبان ماه سرانجام می یابد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید