درخواست تسریع در پرداخت وام مسکن روستایی و پلاک نشدن خودروی تیبا پس از 4 ماه

به گزارش دیار سلمان، پیغام های رسیده در تاریخ دریافتی 31 مرداد ماه؛ در (صدای مردم) سایت خبرنگاران ، در این بسته قابل مشاهده است.

درخواست تسریع در پرداخت وام مسکن روستایی و پلاک نشدن خودروی تیبا پس از 4 ماه

شما مخاطبان عزیز، به وسیله شبکه های اجتماعی برای خبرنگاران ، با شماره 09303001947 یا شناسه @shahrvandyjc پیغام های متعددی را در موضوعات مختلف ارسال نموده اید.

پلاک نشدن خودروی تیبا پس از 4 ماه

با سلام، از اردیبهشت یا خرداد خودروی تیبا پلاک نشده است این در صورتی است که خودرو در قرعه کشی سامانه جامع خودرو وجود داشته و درحال حاضر فاکتور شده است. خواهش می کنم پیگیری کنید.

درخواست تسریع در پرداخت وام مسکن روستایی

سلام نزدیک به ده ماه است که وام صد میلیونی بنیاد مسکن جهت ساخت و ساز روستایی دویست میلیون تومانی تخصیص داده شده، ولی متاسفانه هنوز خبری از پرداخت وام نیست.

گلایه دانش آموزان از نصب دکل مخابرات در ورودی مدرسه

با سلام و احترام به تازگی در جلوی درب ورودی دبیرستان در شهرستان ارومیه استان آذربایجان غربی دکل مخابرات نصب شده است. علی رغم مکاتبات و پیگیری های مکرر ما هیچ نتیجه ای حاصل نشده است و دانش آموزان در نعرض خطر قرار دارند؛ لذا در آستانه بازگشایی مدارس از شما خواهشمندیم نسبت به انتقال دانش آموزان پیگیری های لازم صورت گیرد.

پرداخت نشدن به موقع طلب کندم کاران کردستان

با سلام الان یک ماه است که گندم را به سیلو تحویل داده ام، اما مبلغی واریز نشده است این در حالی است که قرار بود یک هفته ای پرداخت گردد. لطفا پیگیری کنید.

تاخیر شرکت پست در ارسال مرسولات پستی

با عرض سلام در تاریخ شنبه 22 مرداد ماه 1401 بسته ای که با خرید اینترنتی سفارش داده بودم. اما با وجود گذشت بیش از یک هفته هنوز از استان مبدا ارسالی صورت نگرفته است، در ضمن با توجه به اینکه پست پیشتاز بوده هزینه بیشتری برای ارسال پرداخت شده، اما متاسفانه خدمات مناسبی ارائه نشده است.

مسائل معلمان طرح مهر آفرین

وزارت اموزش و پرورش برخلاف قانون رتبه بندی نیروهای آموزشی طرح رتبه بندی معلمان مهر آفرین را حذف کرد. در حالی که ما نیروهای مهرافرین در سال 90 پس از طی کردن دوره های آموزشی لازم طبق بخش نامه وزارت آموزش و پرورش و طی کردن مراحل استخدامی از جمله آزمون، دوره، مصاحبه و گزینش معاینات پزشکی در سال 91 طبق مصوبه هیئت وزیران دولت سابق با حدود 10الی 20سال سابقه به منطقه ها محروم و دور افتاده منتقل شدیم . فوری خواهان حل مشکل کد استخدامی و تبدیل شرایط بدون آزمون و پرداختی علی الحساب رتبه بندی هستیم خواهشمند است پیگیری لازم را مبذول فرمایید. باتشکر

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری اینجا کلیک کنید

خبرنگاران شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 1 شهریور 1401 بروزرسانی: 1 شهریور 1401 گردآورنده: salmandiar.ir شناسه مطلب: 2224

به "درخواست تسریع در پرداخت وام مسکن روستایی و پلاک نشدن خودروی تیبا پس از 4 ماه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درخواست تسریع در پرداخت وام مسکن روستایی و پلاک نشدن خودروی تیبا پس از 4 ماه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید