رونمایی از گوشی های مجذوب کننده Vivo T1

به گزارش دیار سلمان، شرکت ویوو میخواهد در بعد از ظهر روز سه شنبه 19 اکتبر (27 مهر ماه) از گوشی های جدیدی با نام Vivo T1 و Vivo T1x در چین رونمایی کند که مدل برتر یعنی گوشی هوشمند Vivo T1 از مشخصات اصلی جالب توجهی همانند بهره گیری از تراشه اسنپدراگون 778G، باتری 5000 میلی آمپر ساعتی و دوربین 64 مگاپیکسلی، برخوردار است.

رونمایی از گوشی های مجذوب کننده Vivo T1

به گزارش خبرنگاران، اگرچه هنوز چند ساعت تا رونمایی رسمی از گوشی های نو Vivo T1 و Vivo T1x فرصت باقی هست، اما شرکت ویوو با انتشار پوستری نو، چند مشخصه اصلی سری T1 را برای ما آشکار ساخته است. البته باید توجه داشت که پوستر منتشر شده تنها تصویر و مشخصات گوشی Vivo T1 را دربر دارد و به عبارت دیگر ما تنها تأیید رسمی مشخصات این گوشی از سری T1 ویوو را در اختیار داریم و در خصوص گوشی Vivo T1x هنوز متکی به شایعات و گزارش های افشاکنندگان دنیای فناوری هستیم.

در اینجا از گوشی هوشمند Vivo T1 آغاز می کنیم که هم پوستر رسمی منتشر شده متعلق به آن است و هم گوشی برتر در میان این دو مدل محسوب می گردد. پوستر رسمی ویوو از این گوشی، یک دستگاه با ماژول دوربین سه گانه در عقب را به نمایش می گذارد که قسمت بالایی آن دارای جک 3.5 میلیمتری صدا و میکروفون است. در تصویر، بعلاوه لبه سمت راست گوشی نیز قابل مشاهده است که دارای دکمه تنظیم صدا و دکمه پاور می باشد که با اسکنر اثر انگشت یکپارچه شده است.

پوستر رسمی شرکت ویوو در معرفی گوشی Vivo T1

علاوه بر خود تصویر، در پوستر به مشخصاتی مانند بهره گیری این گوشی از تراشه Snapdragon 778G، باتری 5000 میلی آمپر ساعتی و دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی اشاره شده است. اما در نهایت ما می دانیم که Vivo T1 در پیکربندی هایی مانند 8 گیگابایت رم به همراه 128 گیگابایت حافظه، 8 گیگابایت رم به همراه 256 گیگابایت حافظه داخلی و 12 گیگابایت رم در کنار 256 گیگابایت حافظه ذخیره سازی، عرضه خواهد شد. بعلاوه گزارش شده است که این گوشی در دو گزینه رنگی مشکی و گرادیان آبی در دسترس خواهد بود.

گوشی Vivo T1x

در سمت دیگر، همانگونه که اشاره شد اطلاعات ما در خصوص گوشی دیگر سری T1 ویوو یعنی Vivo T1x، هنوز متکی با شایعات است. این گزارش ها نشان می دهد Vivo T1x مجهز به تراشه Dimensity 900 و سیستم دوربین دوگانه 50 مگاپیکسلی است. علاوه بر این، گفته می گردد این دستگاه در سه پیکربندی مختلف، ازجمله 6 گیگابایت رم به همراه 128 گیگابایت حافظه داخلی، 8 گیگابایت رم به همراه 128 گیگابایت حافظه و 8 گیگابایت رم در کنار 256 گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی، در دسترس خواهد بود. به گزارش خبرنگاران، گوشی هوشمند T1x نیز در سه گزینه رنگی شامل Sea Salt، رنگین کمانی و شب ستاره دار در دسترس خواهد بود. می توان بر اساس گزارشات اخیر گفت که گوشی Vivo T1 می تواند یک نسخه تغییر یافته از گوشی iQOO Z5 باشد و از سوی دیگر، Vivo T1x نیز می تواند نسخه اصلاح شده iQOO Z5x در نظر گرفته گردد.

منبع: gizmochina

ترجمه: مصطفی جرفی-خبرنگاران

منبع: فرارو
انتشار: 17 آبان 1400 بروزرسانی: 17 آبان 1400 گردآورنده: salmandiar.ir شناسه مطلب: 1954

به "رونمایی از گوشی های مجذوب کننده Vivo T1" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونمایی از گوشی های مجذوب کننده Vivo T1"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید