رئیس جمهور سیشل به تهران سفر می نماید

به گزارش دیار سلمان، به گزارش خبرنگاران، حسین شیخ الاسلام قائم مقام وزیر امور خارجه و فرستاده ویژه رئیس جمهور در این دیدار با ضمن اشاره به روابط دو کشور دربارخ توجهات جمهوری اسلامی ایران نسبت به گسترش روابط و همکاری های سیاسی - مالی و فرهنگی و پیشرفت های چشمگیر علمی ایران در سال های اخیر اشاره نمود .

رئیس جمهور سیشل به تهران سفر می نماید

برای دیدن بهشت روی زمین، با تور سیشل همراه شوید.

وی مشکلاتی که قدرت های بزرگ برای فشار به کشورمان در زمینه فعالیت های صلح آمیز هسته ای بوجود می آورند برشمرد و اراده کشورمان را برای ادامه فعالیت های صلح آمیز هسته ای غیر قابل تغییر خواند.

فرستاده ویژه رئیس جمهور کشورمان سپس پیغام دعوت رئیس جمهور از رئیس جمهور سیشل را جهت بازدید رسمی از تهران را به اطلاع وی رساند.

میشل مارتین رئیس جمهور مجمع الجزایر سیشل نیز در این دیدار ضمن خوش آمدگویی و اظهار خرسندی از حضور هیئت ایرانی در سیشل با اشاره به اهمیت کشورمان در منطقه حساس خلیج فارس گفت: قدرت های بزرگ دائما در فکر دخالت در امور داخلی کشورها بوده و مانع توسعه و آبادانی کشورها هستند .

وی ادامه داد : ما همانگونه که در گذشته هم گفته ایم حمایت خود را از ایران در این زمینه در سازمان های بین المللی و مجامع مختلف اعلام می داریم و وظیفه خود می دانیم تا از کشوری که می خواهد در مقابل فشارهای غرب از حقوق مسلم خود مقاومت کند حمایت کنیم.

میشل مارتین ضمن استقبال و اظهار خرسندی از دعوت رئیس جمهور برای سفر به ایران، اظهار امیدواری کرد تا از مجاری دیپلماتیک، تاریخی برای انجام این سفر نهایی شود.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 10 مرداد 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: salmandiar.ir شناسه مطلب: 292

به "رئیس جمهور سیشل به تهران سفر می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رئیس جمهور سیشل به تهران سفر می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید