دیون و مطالبات ایثارگران تا سرانجام دولت پرداخت می گردد، احداث 20 هزار واحد مسکن ایثارگران در کشور

به گزارش دیار سلمان، خبرنگاران: رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور گفت: باب ویژه ای برای مسکن ایثارگران باز شده که ساخت 20 هزار واحد مسکونی و افزایش 20 درصدی وام مسکن بخشی از آن است.

دیون و مطالبات ایثارگران تا سرانجام دولت پرداخت می گردد، احداث 20 هزار واحد مسکن ایثارگران در کشور

جهت دریافت خدمات آلاچیق های فلزی با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات طراحی و اجرای آلاچیق های مختلف را به ما بسپارید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از خبرنگاران از بیرجند، اوحدی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور در گلزار شهدای بیرجند در سفر خود به خراسان جنوبی برای پیگیری دو هدف جدی اطلاع داد و گفت: با پیگیری و همت استاندار پرتلاش و جدی خراسان جنوبی امروز و در این سفر دو تفاهم نامه همکاری به امضا می رسد.

او اضافه کرد: یکی از این تفاهم نامه ها در راستای تحقق مواد 7 و 8 قانون جامعه خدمات مورد تأکید رئیس جمهور است که به منظور تأمین مسکن ایثارگران در خراسان جنوبی منعقد می گردد.

اوحدی با بیان اینکه اشتغال از مسائل جدی کشور برای همه جوانان و به ویژه فرزندان شهدا، جانبازان و جامعه ایثارگران است، توضیح داد: تفاهم نامه ای با هدف تأمین اشتغال جامعه هدف در این استان به امضاء خواهد رسید.

او از پرداخت بخشی از مطالبات بازنشستگی خانواده شهدا اطلاع داد و مطرح نمود: همچنین در این مصوبات آمده که باب ویژه ای برای مسکن ایثارگران باز گردد و نتیجه اش تأمین زمین برای 20 هزار واحد مسکونی و افزایش 20 درصدی وام مسکن بود.

اوحدی گفت: پنج مصوبه در هیئت دولت برای ایثارگران گرفته شده که نشان توجه مسؤولان به جامعه ایثارگر است که انجام تعهدات، دیون و مطالبات جامعه ایثارگری تا خاتمه دولت یکی از این مصوبات است.

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 9 مرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: salmandiar.ir شناسه مطلب: 1130

به "دیون و مطالبات ایثارگران تا سرانجام دولت پرداخت می گردد، احداث 20 هزار واحد مسکن ایثارگران در کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دیون و مطالبات ایثارگران تا سرانجام دولت پرداخت می گردد، احداث 20 هزار واحد مسکن ایثارگران در کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید