از بیرانوند تا طارمی و قائدی؛ انگیزه بالای ملی پوشان برای درخشش در بازی های انتخابی جام جهانی

به گزارش دیار سلمان، خبرگزاری خبرنگاران- علیرضا بیرانوند همچنان گزینه اول اسکوچیچ برای حضور در تیم ملی است.

از بیرانوند تا طارمی و قائدی؛ انگیزه بالای ملی پوشان برای درخشش در بازی های انتخابی جام جهانی

به گزارش خبرنگاران، علیرضا بیرانوند اگرچه در چند هفته اخیر نتوانست در ترکیب اصلی تیم باشگاهی اش به میدان برود اما همچنان گزینه اول اسکوچیچ برای حراست از دروازه تیم ملی است. اگرچه شرایط امیرعابدزاده در فصل اخیر به گونه ای بوده که اسکوچیچ را مجاب به حضور او در اردوی تیم ملی نموده اما به نظر می رسد گزینه اول اسکوچیچ هنوز علیرضا بیرانوند است.

نگاهی به عملکرد بیرانوند و عابدزاده نشان می دهد امیر عابدزاده در فصل جاری با انجام 29 بازی برای ماریتیمو در لیگ برتر پرتغال عملکرد فوق العاده ای داشته است. ضمن این که با 102 سیو رتبه سوم را در بین دروازه بان های حاضر در لیگ برتر پرتغال از این لحاظ از آن خود نموده است. این در حالی است که علیرضا بیرانوند در هفته های پایانی در آنتورپ نیمکت نشین بوده و این گمانه را ایجاد نموده که شاید از شرایط مسابقه دور باشد. با این حال بسیار بعید است اسکوچیچ بیرانوند را روی نیمکت عابدزاده جوان نشانده و چنین ریسک عظیمی را مرتکب گردد، حتی با وجود این که مشاوران او علاقه زیادی به حضور عابدزاده در چارچوب دروازه تیم ملی دارند.

مهاجم جوان استقلال یکی از امیدهای اسکوچیچ برای گلزنی در تیم ملی است. مهدی قائدی امیدوار است در سومین بازی ملی خود بتواند دومین گلش را به ثمر برساند. مهدی قائدی بازیکنی است که به خاطر درخشش در 2 فصل گذشته، شانس دعوت شدن به تیم ملی را پیدا نموده و حالا در سن 22 سالگی تنها نماینده استقلال در این تیم برای بازی های انتخابی جام جهانی است.

جالب است بدانید مهدی قائدی قبل از این در دو بازی در ترکیب تیم ملی به میدان رفته که پیروز شده یک گل وارد دروازه بوسنی کند. حالا قائدی در آستانه سفر تیم ملی به بحرین در انتظار حضور در ترکیب تیم ملی است تا بتواند دومین گل ملی خود را بزند. با حضور بازیکنانی مثل سردار آزمون، مهدی طارمی، کریم انصاری فرد، علی قلی زاده، کاوه رضایی، علیرضا جهانبخش و ... در خط حمله تیم ملی شاید مهدی قائدی در ترکیب ثابت تیم ملی به میدان نرود ولی او این فرصت را دارد تا به عنوان بازیکن جانشین وارد زمین گردد و توانایی خود را نشان بدهد.

مهدی قائدی در مورد شرایط اردوی تیم ملی فوتبال ایران در کیش گفت: شرایط خوبی در اردوی تیم ملی حاکم است و اردوی بسیار خوب و با امکانات مناسبی را در کیش برگزار نموده و درحال آماده سازی مطلوب برای بازی های دور برگشت مقدماتی جام جهانی هستیم و تمام تمرکزمان روی چهار بازی سخت آینده است. به شدت خوش بین هستم تا بتوانیم به راحتی به مرحله نهایی مقدماتی جام جهانی و ان شاءالله در نهایت به جام جهانی قطر صعود کنیم.

قائدی درمورد اینکه تا چه اندازه امیدوار است تا تیم ملی با توجه به امکانات و شرایط موجود بتواند به این مهم یعنی صعود به مرحله بعدی رقابت ها با توجه به نتایج دور رفت بازی ها که همه را نگران نموده است دست پیدا کند، گفت:

چرا نباید امیدوار باشیم ما تیم ملی ایران هستیم و همچنان قدرت اول آسیا به شمار می رویم و می توانیم خیلی راحت با بازیکنان و شرایطی که داریم حتی از پس بازی های عظیم تر از ملاقات مقابل عراق و بحرین بربیاییم و راحت به جام جهانی صعود کنیم تا ان شاءالله دل مردم ایران شاد گردد.

قائدی درباره رابطه صمیمانه این روزهایش با بعضی ملی پوشان مثل سردار آزمون و بازیکنان پرسپولیس مثل کنعانی زادگان توضیح داد:

من با همه رفیق هستم و با همه رابطه خوبی دارم ضمن اینکه اینجا اردوی تیم ملی است و آبی و قرمز نداریم.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 4 تیر 1400 بروزرسانی: 4 تیر 1400 گردآورنده: salmandiar.ir شناسه مطلب: 1773

به "از بیرانوند تا طارمی و قائدی؛ انگیزه بالای ملی پوشان برای درخشش در بازی های انتخابی جام جهانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "از بیرانوند تا طارمی و قائدی؛ انگیزه بالای ملی پوشان برای درخشش در بازی های انتخابی جام جهانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید