دکوراسیون اتاق نشیمن با رنگ های خنثی

به گزارش دیار سلمان، بسیاری از افراد گمان می نمایند که رنگ های خنثی در دکوراسیون اتاق نشیمن خسته نماینده هستند، در حالی که این چنین نیست. رنگ های خنثی بسیار متعدد و زیبایی وجود دارند که می توان آنها را جایگزین رنگ سفید اتاق کرد. این رنگ ها تمامی مزایای رنگ سفید را در خود دارند و در عین حال عاری از معایب رنگ سفید هستند. در واقع استفاده از آنها فضایی زنده و گرم را در اتاق نشیمن بوجود می آورد. بسیاری از خانه های ما ایرانی ها به رنگ سفید هستند ، بنابراین وقت آن رسیده است که از انتخاب رنگ سفید برای دکوراسیون خانه خود دست بکشیم و به سراغ بهترین جایگزین آن یعنی رنگ خنثی برویم. با این کار از بوجود آمدن فضایی سرد و بی روح در دکوراسیون خانه جلوگیری نموده ایم. یکی از معروفترین و پرطرفدارترین رنگ های خنثی، رنگ کرم است. اگر تمایلی برای آوردن رنگ های تند به داخل اتاق نشیمن خانه خود ندارید رنگ کرم انتخاب بسیار مناسبی برای شما خواهد بود. یکی از ویژگی های رنگ کرم این است که بر وسعت بصری فضا به مقدار زیادی می افزاید و از این رو برای دکوراسیون فضاهای کوچکتر گزینه بسیار مناسبی خواهد بود.

دکوراسیون اتاق نشیمن با رنگ های خنثی

جهت دریافت خدمات هزینه ساخت آلاچیق فلزی با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات طراحی و اجرای آلاچیق های مختلف را به ما بسپارید.

رنگ سبز ملایم یکی از دیگر از رنگ هایی است که می توانید بعنوان جانشین رنگ سفید بهره ببرید. رنگ سبز کم رنگ و ملایم با ایجاد فضایی تسکین دهنده و آرامش بخش به سرعت در اتاق نشیمن شما به رنگی محبوب و دوست داشتنی تبدیل می گردد. می توانید از تناژهای رنگ سبز که در آن مقداری رنگ زرد وجود دارد بهره ببرید. همچنین اگر در دکوراسیون نشیمن خود بیشتر از وسایلی با رنگ های سرد مانند سفید و مشکی استفاده می کنید بهتر است دیوار اتاق نشیمن را به رنگ آبی متمایل به خاکستری یا طوسی دربیاورید. این رنگ بهترین گزینه برای تکمیل ترکیب رنگ دکوراسیون نشیمن می باشد. رنگ های که در بالا به آنها اشاره کردیم راحت ترین و ارزان ترین راه را برای متحول کردن دکوراسیون نشیمن پیش روی شما قرار می دهد بعلاوه این رنگ ها براحتی قابل تعویض هستند بنابراین اگر با رنگ جدید ارتباط برقرار نکردید می توانید از رنگ جدیدی بهره ببرید. در شکل های زیر نمونه های از رنگ خنثی بکار گرفته شده در دکوراسیون اتاق نشیمن را مشاهده می کنید.

منبع: اتاق
انتشار: 28 خرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: salmandiar.ir شناسه مطلب: 1059

به "دکوراسیون اتاق نشیمن با رنگ های خنثی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دکوراسیون اتاق نشیمن با رنگ های خنثی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید