هتل مایا ورلد پارک؛ از زیباترین هتل های ترکیه در شهر بلک، عکس

به گزارش دیار سلمان، هتل مایا ورلد پارک یکی از زیباترین هتل های ترکیه است که در شهر بلک قرار گرفته است. بلک یکی از شهرهای تفریحی ساحلی و از مهم ترین مقاصد گردشگری ترکیه است. شهر بلک در سواحل جنوب مدیترانه قرار گرفته است و به علت سواحل زیبا، چشمه های آب گرم و زمین های گلف خود مشهور شده است.

هتل مایا ورلد پارک؛ از زیباترین هتل های ترکیه در شهر بلک، عکس

مایا ورلد پارک گزینه ایده آلی برای گذراندن تعطیلات در شهر بلک است. مایا ورلد پارک در سال 2014 تاسیس شده و در سال 2015 نوسازی شده است. این هتل 4 ستاره دارای مساحتی در حدود 12 هزار متر مربع است و دارای امکانات متنوعی است. با خرید آنلاین بلیط هواپیما سفرمارکت می توانید به راحتی به بلک سفر نموده و از تمام جاذبه های آن دانلود کنید.

امکانات کلی هتل مایا ورلد پارک

هتل مایا ورلد پارک دارای امکانات فراوان و بی نقصی است. از امکانات این هتل می توان به ساحل خصوصی، استخر شنا، شاتل فرودگاه، اینترنت، پارکینگ رایگان، تهویه مطبوع، اتاق خانواده، اتاق چمدان، پذیرش 24 ساعته، صرافی، پرینتر، دستگاه فتوکپی، آسانسور و غیره اشاره نمود. با پرداخت هزینه می توانید از خدماتی مثل لاندری بهره مند شوید.

در این هتل به 4 زبان روسی، انگلیسی، ترکی و آلمانی صحبت می گردد. یکی از ویژگی های مثبت این هتل، کارکنان خوش برخورد و حرفه ای است. با خیال راحت می توانید روی یاری کارکنان این هتل حساب کنید. گفتنی است ورود حیوانات خانگی به این هتل ممنوع است.

اتاق های هتل و امکانات آن

هتل مایا ورلد پارک دارای انواع اتاق های شیک و زیبا است و مهمانان می توانند بر اساس تعداد همسفران و سلیقه خود اقدام به رزرو اتاق مورد نظر کنند. از انواع اتاق های این هتل می توان به اتاق های استاندارد دوبل، سوپریور دوبل، استاندارد تریپل، سوپریور تریپل و اتاق خانواده اشاره نمود. سوئیت های هتل مایا ورلد پارک دارای بالکن هستند.

در دکوراسیون اتاق ها از رنگ های روشن استفاده شده است. اتاق ها به صورت روزانه نظافت می شوند. از امکانات داخل اتاق ها می توان به تلویزیون صفحه تخت، تلفن، مینی بار، رادیو، میز، جایگاه، آباژور، حمام، سشوار، دمپایی و لوازم آرایشی اشاره نمود. سیگار کشیدن در اتاق های هتل ممنوع است.

امکانات تفریحی هتل

جذاب ترین ویژگی هتل مایا ورلد پارک، ساحل خصوصی آن است. با اقامت در این هتل می توانید هر زمان که تمایل داشتید در ساحل قدم بزنید، حمام آفتاب بگیرید و یا تنی به آب بزنید. البته یک استخر شنا روباز نیز در داخل این مجموعه قرار گرفته است. ورود تمامی مهمانان در هر رده سنی به استخر رایگان است. ناگفته نماند استخر هتل فصلی است. در پارک آبی هتل می توانید هیجان انگیزترین تفریحات آبی را تجربه کنید.

مرکز اسپا و سونا از دیگر امکانات هتل مایا ورلد پارک است. باشگاه ورزشی مجهز مایا ورلد پارک یکی از بهترین گزینه ها برای گذراندن وقت است؛ گفتنی است یک باشگاه دیگر به بچه ها عزیز اختصاص داده شده است. در کنار بازدید از جاذبه های بلک و جاهای دیدنی آنتالیا، گشت و گذار در باغ زیبای هتل را از قلم نیاندازید. باغ و محوطه هتل مکان آرامی برای مصاحبه و قدم زدن است.

رستوران هتل

با اقامت در هتل مایا ورلد پارک روزتان را با صبحانه پر و پیمانی شروع خواهید کرد. صبحانه در رستوران هتل و به صورت سلف سرویس ارائه می گردد. برای دیگر وعده های غذایی هم می توانید به رستوران مراجعه نموده و از منوی متنوع رستوران، غذای مورد علاقه تان را انتخاب کنید. تمامی غذاها با مواد اولیه باکیفیت و توسط یک تیم حرفه ای تهیه می شوند. یک کافه دنج و خودمانی هم داخل هتل قرار گرفته است که انواع نوشیدنی های سرد و گرم و دسرهای خوشمزه در آن سرو می گردد.

فاصله هتل مایا ورلد پارک تا جاذبه های دیدنی نزدیک

فاصله هتل تا لند آو لجندز تم پارک: 400 متر

فاصله هتل تا زمین گلف کایا ایگلز: 1 کیلومتر

فاصله هتل تا زمین گلف آنتالیا: 1.3 کیلومتر

فاصله هتل تا زمین گلف ملی: 1.4 کیلومتر

فاصله هتل تا زمین گلف کاریا: 1.6 کیلومتر

منبع: گردشبان
انتشار: 19 خرداد 1400 بروزرسانی: 19 خرداد 1400 گردآورنده: salmandiar.ir شناسه مطلب: 1747

به "هتل مایا ورلد پارک؛ از زیباترین هتل های ترکیه در شهر بلک، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل مایا ورلد پارک؛ از زیباترین هتل های ترکیه در شهر بلک، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید