بهترین روش یادگیری سریع زبان انگلیسی در منزل

به گزارش دیار سلمان، تا حالا به این فکر نموده اید که چقدر خوب می شد اگر زبان انگلیسی را در خانه خودتان یاد می گرفتید؟ هم خیلی راحت است و هم مزایای زیاد دیگری دارد. مثلا اگر خیلی دوست داشته باشید انگلیسی یاد بگیرید، اما وقت کافی نداشته باشید، یا اگر موسسه های زبان از خانه یا محل کارتان خیلی دور باشند یا هزینه های شان خیلی زیاد باشد، در این صورت بهترین روش یادگیری زبان انگلیسی در منزل است. شاید الان دارید به این فکر می کنید که یاد دریافت مکالمه در خانه خیلی سخت است، چون کسی نیست که اشتباهات تان را اصلاح کند یا این که چطور می توانید پیشرفت کنید در حالی که نمی دانید کجای کارتان ایراد دارد؟ برای آشنا شدن با بهترین روش یادگیری زبان انگلیسی در منزل حتما این مطلب را مطالعه کنید.

بهترین روش یادگیری سریع زبان انگلیسی در منزل

جهت دریافت خدمات درب ضد سرقت با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان ارائه دهنده بهترین درب ضد سرقت ایرانی و خارجی میباشد.

گام اول استفاده از تکنیک های سرگرم نماینده

1. مطالعه، مطالعه و مطالعه.

یکی از ساده ترین کار هایی که می توانید برای یادگیری سریع انگلیسی انجام دهید این است که تا حد امکان مطالعه کنید. در هر زمانی مطلب بخوانید. این باعث می گردد دایره واژگان تان عظیم تر گردد و همچنین به یادگیری دستور زبان و زبان عامیانه نیز یاری خواهد نمود.

خواندن مطالب کمدی. یک گزینه آسان، اگر نمی خواهید کتاب های بچه ها را بخوانید، به جای آن خواندن کتاب های طنز یا کمیک می تواند گزینه جالبی باشد. می توانید بسیاری از کتاب های طنز به زبان انگلیسی را از کتابفروشی ها و بصورت آنلاین بخرید، یا می توانید مطالب کمیک ارائه شده در وب سایت ها را به صورت آنلاین بخوانید (معمولاً به این ها وب کمیک (webcomics) گفته می گردد).

کتاب هایی را که قبلاً خوانده اید دوباره بخوانید. اگر کمی از آنچه اتفاق می افتد را بدانید، در این صورت ساده تر حدس خواهید زد و درک کلمات را خواهید داشت.

روزنامه بخوانید. روزنامه ها روش خوبی برای یادگیری اصول اولیه یک زبان هستند، زیرا آن ها معمولاً گرامر بسیار خوبی دارند و به گونه ای نوشته می شوند که درک آن آسان باشد. نسخه های آنلاین بسیاری از روزنامه های خوب انگلیسی زبان، مانند New York Times یا The Guardian را می توانید پیدا کنید.

2. فیلم تماشا کنید. تماشای فیلم به شما یاری می نماید تا انگلیسی خود را بهبود ببخشید، از این طریق مهارت شنیداری خو را تقویت کنید و همچنین در یادگیری کلمات جدید یاری می نماید. می توانید تماشای فیلم ها را با زیرنویس ها آغاز کنید، اما با زیرنویس های خاموش اطلاعات بیشتری کسب خواهید کرد. در این صورت توجه خود را به گوش دادن به کلماتی که می دانید متمرکز کنید و کلماتی را که نمی دانید و تنها می شنوید سعی کنید حدس بزنید.

3. بازی های MMO را انجام دهید. MMO بازی های ویدئویی هستند که این امکان را فراهم می آورد تا با افراد دیگر به صورت آنلاین بازی کنید. می توانید بازی با افراد ساکن کشور های انگلیسی زبان را انتخاب کنید که این امکان را می دهد تا با آن ها صحبت کنید و از آن ها یاد بگیرید. سعی کنید بازی های Guild Wars، World of Warcraft یا The Elder Scrolls Online را بازی کنید.

4. عضویت در شبکه های آنلاین pen-pal. وب سایت pen-pal شبکه های دوسته برای افرادی هستند که سعی می نمایند زبان شما را که ایمیل می نویسید، یاد بگیرند. نیمی از ایمیل های خود را به زبان مادری می نویسید تا آن ها بتوانند تمرین نمایند و نیمی از آن ها را به زبان انگلیسی تا بتوانید تمرین کنید. همچنین می توانید در خصوص هر آنچه می خواهید صحبت کنید! وب سایت های زیادی وجود دارند که یاری می نمایند یک pen-pal پیدا کنید.

5. دوستی برای تمرین زبان انگلیسی پیدا کنید. همچنین می توانید فقط با افراد زبان انگلیسی به صورت آنلاین و چت، ایمیل و اسکایپ دوست شوید. با پیوستن به انجمن های هواداران یا به وسیله جوامع یادگیری زبان مانند Fluentify، دوستان آنلاین پیدا کنید.

6. با موزیک های زبان اصلی بخوانید. یادگیری و آواز خواندن آهنگ ها یکی دیگر از راه های خوب برای تقویت زبان انگلیسی است. چیزی که در یادگیری صدا های انگلیسی یاری می نماید (قافیه ها به تلفظ بهتر یاری می نمایند). همچنین برای عظیم تر شدن دایره واژگان مفید خواهد بود. آهنگی را که دوست دارید پیدا کنید، آن را به خاطر بسپارید و معنی اشعار را درک کنید.

گام دوم مطالعه جدی

1. یک دوره زبان انگلیسی شرکت کنید. دوره های انگلیسی به یادگیری مهم ترین کلمات و دستور زبان یاری می نماید و می تواند به شما اطمینان دهد که همه چیز را به درستی یاد می گیرید. دو روش اصلی برای گذراندن دوره های زبان انگلیسی وجود دارد:

یک دوره آنلاین بگذرانید. می توانید دوره های آنلاین را طی کنید. برخی از این دوره ها هزینه و برخی دیگر رایگان هستند. آن هایی که هزینه دارند ممکن است از نمونه های رایگان بهتر باشند، اما نه در تمام موارد! نمونه های خوب برنامه های آنلاین LiveMocha و Duolingo هستند.

باور های غلط درباره یادگیری زبان انگیسی

دوره ای را در یک موسسه بگذرانید. می توانید به یک کالج محلی یا یک مدرسه زبان انگلیسی بروید. این دوره ها هزینه دارند، اما وجود یک معلم بسیار مهم خواهد بود و به شما در یادگیری سریع تر برای یادگیری یاری خواهد نمود.

2. یک مقاله بنویسید. این امر شما را مجبور به تمرین نوشتن می نماید. همچنین به جای تکرار جملاتی که قبلاً می شناسید، جملات جدید را تمرین می کنید. می توانید خاطرات روزانه خود را یادداشت کنید. همچنین باید یک دفتر کوچک را نگه دارید که در هنگام شنیدن یا دیدن کلمات جدید آن ها را بنویسید.

3. سفر به یک کشور انگلیسی زبان. سفر به مکانی که همه انگلیسی صحبت می نمایند به شما یاری می نماید تا خیلی سریع یاد بگیرید. یک کار موقت یا تحصیل در خارج از کشور را در یک کشور انگلیسی زبان انتخاب کنید. همچنین می توانید سفر های کوتاه تری داشته باشید، اما حضور در چنین جوامعی برای یادگیری زبان حداقل 3 ماه، بیشترین یاری را خواهد نمود.

4. به خودتان آموزش دهید. البته، می توانید خودتان نیز انگلیسی یاد بگیرید. ترفند آموزش سریع انگلیسی به خودتان، مهمترین چیز برای شماست. تمام وقت آزاد خود را صرف مطالعه و انگلیسی کنید تا جایی که می توانید از این زمان ها بهره ببرید.

5. از ابزار های آنلاین و برنامه های تلفنی بهره ببرید. ابزار های آنلاین زیادی برای یاری به یادگیری سریع انگلیسی وجود دارد. از برنامه های متنوع برای گوشی های همراه گرفته تا انواع فلش کارت و برنامه های تلفن متغیر است. برنامه های ANKI (مرتبا)، Memrise (مرتبا و موارد دیگر) را امتحان کنید، یا Forvo (راهنمای تلفظ).

6. خود را غرق در زبان انگلیسی کنید. یکی از بهترین راه ها برای یادگیری یک زبان جدید است. این بدان معنی است که باید هر روز و حداقل 3 ساعت در روز انگلیسی یاد بگیرید. یک ساعت یک بار در هفته برای یادگیری زبان جدید به هیچ وجه کافی نیست. اگر بتوانید حداقل 6 ساعت در روز را به گوش دادن، نوشتن و صحبت کردن به زبان انگلیسی اختصاص دهید، این بیشترین یاری را به شما می نماید.

گام سوم باید ها و نباید های یادگیری زبان انگلیسی

1. با مجموعه های کوچک از کلمات کار کنید. وقتی می خواهید کلمات جدید یاد بگیرید، از لیست واژگان سخت کار را آغاز نکنید. فقط چند کلمه را همزمان یاد بگیرید و تا زمانی که واقعاً آن کلمات را یاد نگرفته اید، سراغ واژگان جدید نروید.

2. همه چیز را در خانه خود برچسب گذاری کنید. بر روی همه چیز در خانه خود برچسب بزنید تا در یادگیری آن کلمات به شما یاری کند. این کار یاری می نماید تا زمانی که کلمه را می بینید، به جای اینکه همه چیز را در سر خود ترجمه کنید، تصویر آن را در ذهن خود بسازید.

3. از تصاویر Google بهره ببرید. جستجوی تصویر Google راهی عالی برای یادگیری واژگان (و برخی دیگر از انواع کلمات) در یک زبان است. کلمات جدید را در ابزار جستجوی تصویر جستجو کنید و تصاویر نشان داده شده به شما در یادگیری یاری می نمایند!

4. سعی نکنید با فلش کارت لغات را یاد بگیرید. به طور کلی، شما نباید مرتبا فقط از کلمات بهره ببرید. این به شما می آموزد که همه چیز را درون سر خود ترجمه کنید و باعث می گردد انگلیسی را که می شنوید دیرتر یاد بگیرید. درعوض، سعی کنید کلمه انگلیسی را با صدا یا تصویر به حافظه خود بسپارید.

5. بیش از حد روی دستور زبان تمرکز نکنید. نکته انگلیسی این است که بیشتر مردم با گرامر درست صحبت نمی نمایند و تعداد کمی از افراد حتی با گرامر خوب صحبت می نمایند. اگر تمام وقت خود را صرف یادگیری گرامر کنید، وقت زیادی را هدر می دهید. اشتباه صحبت کنید: اشکالی ندارد! بالاخره یک نفر شما را اصلاح می نماید و با گذشت زمان یاد خواهید گرفت. پایان درست می گردد و حتی لازم نیست در خصوص آن فکر کنید.

6. از صحبت کردن نترسید! مهم ترین بخش یادگیری سریع یک زبان فقط گفتن آن است. فقط تا جایی که می توانید از مهارت های زبانی خود بهره ببرید. نگران نادرست بودن یا نگفتن چیزی درست نباشید. استفاده نکردن از مهارت ها باعث می گردد یادگیری بسیار کندتر گردد.

منبع: wikihow

منبع: فرارو
انتشار: 13 خرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: salmandiar.ir شناسه مطلب: 1029

به "بهترین روش یادگیری سریع زبان انگلیسی در منزل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین روش یادگیری سریع زبان انگلیسی در منزل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید