بخش کُردی خبرگزاری مهر باید تقویت شود

به گزارش دیار سلمان، به گزارش خبرنگاران، مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی کردستان به همراه مدیر امور مطبوعاتی ومسئول روابط عمومی این اداره کل از خبرنگاران استان بازدید کردند و از خبرنگاران این رسانه به پاس تلاش و کوشش آنها در انتشار اخبار تجلیل کردند.

بخش کُردی خبرگزاری مهر باید تقویت شود

جلال قلعه شاخانی در این بازدید با اشاره به اینکه امروزه با مسائل ومشکلات زیادی در بخش های مختلف مواجه هستیم، گفت: بخشی از این مسائل در استان قابل رفع شدن است و حل قسمتی هم نیاز به پیگیری مسئولان کشوری دارد.

وی با بیان اینکه مستقل بودن خبرنگاران در انتشار اخبار این رسانه قابل مشاهده است، عنوان کرد: نوع پوشش اخبار این خبرگزاری در استان هم در بخش فارسی و هم کردی نشان از وجود نیروهای حرفه ای شاغل در این رسانه است.

وی بیان کرد: هر آنچه لازم باشد برای حمایت ازبخش کردی این خبرگزاری انجام خواهیم داد و این ظرفیت نه تنها از استان نباید کم و یا گرفته شود بلکه باید تقویت شود.

مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی کردستان ادامه داد: تفاهم نامه ای با حوزه رسانه های خارجی وزارت ارشاد منعقد کردیم که تمام شبکه های کردی برون مرزی معاون مطبوعاتی را به کردستان تفویض کنند.

قلعه شاخانی اظهارداشت: بازار خوبی برای عرضه تولیدات فرهنگی وهنری استان در دیگر کشورهایی که مناطق کردنشین دارند، وجود دارد که می توان از بخش کردی خبرنگاران برای معرفی این تولیدات استفاده کرد.

منبع: mehrnews.com
انتشار: 27 مرداد 1397 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: salmandiar.ir شناسه مطلب: 51

به "بخش کُردی خبرگزاری مهر باید تقویت شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بخش کُردی خبرگزاری مهر باید تقویت شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید