رزرو هتل های سه ستاره وان برای داشتن یک اقامت مقرون به صرفه

به گزارش دیار سلمان، شهر وان، یکی از شهرهای تاریخی و زیبای ترکیه با قدمت 500 هزار سال قبل از میلاد مسیح، در نزدیکی مرز ایران واقع شده است و از جاذبه های گردشگری فراوانی برخوردار است. علاوه بر جاذبه های زیبای گردشگری، گربه هایی با چشم های دورنگ و صبحانه های عالی، باعث معروفیت جهانی این شهر شده است. شایان ذکر است که تعداد زیادی از ایرانیان، برای گذراندن تعطیلات خود، به شهر وان سفر می نمایند . آن ها برای کاهش هزینه های سفرشان، به سراغ رزرو هتل های سه ستاره و مقرون به صرفه قیمت وان مانند هتل رامادا بای ویندهام وان می روند . بر همین اساس در این مطلب قصد داریم به معرفی چند مورد از هتل های سه ستاره رایمون بپردازیم.

رزرو هتل های سه ستاره وان برای داشتن یک اقامت مقرون به صرفه

هتل رامادا بای ویندهام وان

هتل رامادا بای ویندهام وان (Ramada by Wyndham Van) یکی از هتل های سه ستاره مشهور وان است که خدمات باکیفیت را با قیمتی مقرون به صرفه در اختیار گردشگران قرار می دهد . یکی از مهم ترین مزایای این هتل، نزدیک بودن آن به جاذبه های گردشگری مانند موزه اوراتو، استخر و پارک آبی کاگداس آکوا و مراکز خرید آتایوس سیلور و ای وی ام است. ارائه صبحانه با منوی باز و به شکل سلف سرویس، عملکرد تخصصی رستوران و ارائه منوهای خاص برای بچه ها، سالمندان، بیماران و افرادی که رژیم غذایی دارند، از مزایای دیگر این هتل محسوب می شوند.

امکانات مهم ارائه شده در این هتل سه ستاره عبارتند از: خدمات شبانه روزی، رستوران، آسانسور، ترانسفر فرودگاهی، باشگاه بدنسازی، وای فای رایگان در لابی و اناق های هتل، پارکینگ، خشکشویی، کافی شاپ، مینی بار، امکانات بازی برای بچه ها، کافی نت، صندوق امانات در لابی، تاکسی سرویس، حمام با وان، سشوار و لوازم بهداشتی، سالن ماساژ، کولر، گاو صندوق، عرضه سرویس تبادل ارز به مسافران، سرویس روزانه تمیزکاری اتاق های مجهز هتل و غیره. هتل رامادا بای ویندهام وان با وجود این همه امکانات، برای اقامت قیمت مناسبی دارد.

هتل توپراک وان

هتل توپراک وان (Toprak Hotel) نیزیک هتل سه ستاره است که امکانات بسیار باکیفیتی را در اختیار مسافران قرار می دهد. رضایت مندی مسافران این هتل نوساز، نشان دهنده باکیفیت بودن خدمات آن است. از مهم ترین امکانات ارائه شده در این هتل، می توان به مواردی مانند 24 اتاق مجهز با متراژهای متنوع، پارکینگ اختصاصی و عمومی، خشکشویی و اتوکشی، اجاره خودرو، صرافی برای تبدیل ارز، ترانسفر فرودگاهی، آسانسور، مینی مارکت، پذیرش 24ساعته، نظافت روزانه، سالن استراحت، خدمات فتوکپی و فکس، وای فای رایگان در لابی و اتاق ها، ارائه اتاق عایق صدا به افراد حساس به سروصدا، سیستم های سرمایشی و گرمایشی، امکان اقامت در سوئیت های خانوادگی هتل، تراس، اتاق مخصوص برای افراد سیگاری، تسلط پرسنل هتل به زبان های کره ای، فارسی، عربی و انگلیسی و غیره اشاره نمود. به همراه بردن حیوانات خانگی به داخل هتل توپراک وان ممنوع است.

هتل ایلوان وان

هتل ایلوان وان (Ilvan Otel) یکی دیگر از هتل های سه ستاره مقرون به صرفه شهر وان است که خدمات خوب و باکیفیتی را به مسافران ارائه می دهد. یکی از امکانات مهم این هتل باصفا و آرام، ارائه اینترنت رایگان در محیط داخلی و اتاق های هتل است. استفاده از پارکینگ این هتل نیز برای مسافران رایگان است و هیچ هزینه ای دربر ندارد. صبحانه های خوشمزه و دلچسب رایگان، نظافت روزانه اتاق ها، تعداد 30 اتاق در میزان ها و طرح های متنوع، اتاق های مجهز به تلویزیون، چای ساز، قهوه ساز، یخچال، تلفن، آب معدنی رایگان، مینی بار ، گاو صندوق، سیستم گرمایشی و سرمایشی، سیستم تهویه مطبوع، میز آرایش، حمام با لوازم بهداشتی رایگان، حوله، سشوار، ترانسفر رفت و برگشت، پرسنل مسلط به زبان فارسی و انگلیسی، اتاق نگه داری بچه ها و غیره، امکانات دیگری هستند که در هتل ایلوان با قیمتی مناسب ارائه می شوند. این هتل به موزه وان، سالن تئانر وان، ورزشگاه آتاتورک، قلعه وان و فرودگاه وان نیز نزدیک است. بردن حیوانات خانگی به داخل این هتل ممنوع است.

هتل گرند وان

هتل گراند وان ( Grand) یکی دیگر از برترین هتل های سه ستاره این شهر است و هواداران زیادی دارد. گراند هتل با جاذبه های گردشگری زیبای شهر وان مانند موزه وان و مراکز خرید، فرودگاه فریت ملن و تئاتر دولتی، فاصله نزدیکی دارد و مسافران با اقامت در این هتل، به راحتی به آن ها دسترس دارند. امکانات دیگری که این هتل برای رفاه حال مسافران ارائه می دهد عبارتند از: اینترنت رایگان، اتاق چمدان، صبحانه رایگان، تراس، پذیرش 24ساعته، منوی منحصربه فرد در رستوران هتل، ارائه انواع نوشیدنی در بار هتل، خشکشویی و اتوکشی، سیستم گرمایشی و سرمایشی، تهویه مطبوع، شارژ کردن لوازم الکتریکی، وجود سرویس بهداشتی فرنگی، میز کار، مبلمان، آباژور، تلویزیون، چای ساز، قهوه ساز و غیره در هر 45 اتاق مدرن و شیک این هتل، اتاق عایق صوتی برای افراد حساس به صداهای مزاحم، حمام و سرویس بهداشتی، اتاق مخصوص برای استعمال سیگار، مرکز زیبایی، مرکز تناسب اندام، اناق های ویژه برای افراد ناتوان و معلول ، نظافت روزانه هتل با شیوه های خاص و براساس گواهینامه گردشگری ترکیه و غیره.

رزرو آنلاین برترین هتل های وان در فلای تودی

اگر می خواهید یک اقامت مقرون به صرفه در شهر زیبای وان ترکیه را تجربه کنید، برترین هتل های سه ستاره این شهر را با قیمت مناسب، به وسیله فلای تودی به صورت آنلاین رزرو کنید. فلای تودی در تمام ساعات شبانه روز، آماده ارائه خدمات به مشتریان است و اطلاعات هتل ها شامل عکس، قیمت و موقعیت مکانی هتل را به کاربران ارائه می دهد تا به راحتی بتوانند با مقایسه اطلاعات هتل های مختلف، براساس بودجه ای که در اختیار دارند، مناسب ترین هتل را برای رزرو انتخاب نمایند.

منبع: هفت گنج
انتشار: 1 مهر 1402 بروزرسانی: 1 مهر 1402 گردآورنده: salmandiar.ir شناسه مطلب: 2393

به "رزرو هتل های سه ستاره وان برای داشتن یک اقامت مقرون به صرفه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رزرو هتل های سه ستاره وان برای داشتن یک اقامت مقرون به صرفه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید