سفر به لوکیشن های واقعی سریال گیم آو ترونز!

به گزارش دیار سلمان، لوکیشن های سریال گیم آو ترونز

شاید سریال مشهور گیم آو ترونز (Game of Thrones) به معنای بازی تاج و تخت را دیده باشید، سریالی که حالا محبوبیت جهانی دارد، در روز 17 جولای قرار است تا فصل هفتم آن آغاز گردد. اما یکی از بزرگترین ویژگی های این سریال که آن را تا این مقدار خاص نموده، منظره هایی است که لوکیشن های سریال گیم آو ترونز در آن ها فیلم برداری شده است. به همراه خبرنگاران سری به این لوکیشن ها می زنیم و محل آنها را با هم می بینیم.

سفر به لوکیشن های واقعی سریال گیم آو ترونز!

حصارهای سیاه (The dark Hedges)

یکی از قابل توجه ترین لوکیشن های این سریال، در حصارهای سیاه یا همان دارک هجز که یک مجموعه بسیار دیدنی از درختان راش بلند و پیچ در پیچ است، می باشد. این درختان که در یک خط قرار دارند، دور تا دور جاده را فرا گرفته اند و فضایی جادویی و تا حدی ترسناک را به خصوص در تاریکی القا می نمایند. حصارهای سیاه در کشور ایرلند شمالی قرار گرفته اند.

بالینتونی (Ballintony)

بالینتونی یک روستای کوچک زیبا است که در حاشیه دریا قرار گرفته است. این روستا در سریال گیم آو ترونز، به عنوان Pyke صدا زده می گردد و مرکز جزایر آیرون خطاب می گردد.

دوبرونیک (Dubrovnik)

لوکیشن های معروف و زیادی در قلب قسمت قدیمی و شلوغ شهر گرفته شده است که مخصوصا خیابان سنت دومینیکا جایی است که در آن بیشترین صحنه های فروشگاه ها و مغاره های قدیمی گرفته شده است. در پارک گاراداک (Garadac park) که در حومه مرکز تاریخی منطقه قرار گرفته است هم لوکیشن مراسم ازدواج Joffrey Baratheons گرفته شده است.

لوکروم (Lokrum)

باغ های گیاهشناسی جزیره لوکروم که در بیرون خط ساحلی دوبرونیک قرار گرفته اند محل باغ های شهر Qarth در سریال هستند. اگر توانستید به این منطقه سفر کنید، حتما کایاکنیگ را در دریا به سمت جزیره آن امتحان کنید، یک تجربه عالی برای فرار از خیل جمعیت و کمی آرامش.

Trsteno Arboretum

کمی دورتر از دوبرونیک که بروید، حدود 30 دقیقه با ماشین، به Trsteno Arboretum می رسید که متعلق به قرن پانزدهم است و در این سریال به عنوان باغ های کاخ Red Keep ظاهر می گردد.

منطقه تروگیر (Trogir)

صومعه سنت دومینیک در منطقه تروگیر به عنوان Qarth در فیلم ظاهر شده است برترین شهری که تا حالا بوده و خواهد بود. تروگیر یک منطقه بسیار زیبا و تحسین برانگیز است که به علت سبک معماری چشمگیری که دارد، جز میراث جهانی قرار داده شده است.

شهر اسپلیت (Split)

اسپلیت دومین شهر بزرگ کشور کرواسی است که از خرابه های کهن آن در سریال گیم آو ترونز به عنوان شهر قبلی برده داری Meereen استفاده شده است و لوکیشن این قسمت ها در آن گرفته شده است. بسیاری، این دومین شهر بزرگ کرواسی را یک الماس ساحل می دانند که هم خرابه های یک شهر باستانی و کهن را در خود جای داده و هم یک شبه جزیره بسیار زیبا دارد که سواحلی پر از درخت های کاج و درخت های ردیف شده زیتون دارند.

منبع: الی گشت
انتشار: 6 فروردین 1401 بروزرسانی: 6 فروردین 1401 گردآورنده: salmandiar.ir شناسه مطلب: 2102

به "سفر به لوکیشن های واقعی سریال گیم آو ترونز!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفر به لوکیشن های واقعی سریال گیم آو ترونز!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید