انتخابات پیش رو انتخاب بین ترامپ و بایدن نیست، ادعای انتها کرونا در آمریکا پروپاگاندای ترامپ در آستانه انتخابات است

به گزارش دیار سلمان، یک تحلیلگر مسائل آمریکا درخصوص ادعای کاخ سفید مبنی بر سرانجام کرونا در آمریکا گفت: ترامپ از هر ابزاری برای پیروزی در انتخابات 2020 استفاده کند و این شعار ها در حقیقت پروپاگاندای روز های سرانجامی دولت اوست

انتخابات پیش رو انتخاب بین ترامپ و بایدن نیست، ادعای انتها کرونا در آمریکا پروپاگاندای ترامپ در آستانه انتخابات است

محمد مرندی، تحلیلگر سیاسی و متخصص مسائل آمریکا در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرنگاران در خصوص ادعای کاخ سفید مبنی بر انتها کرونا و دستاورد دانستن این اتفاق برای دولت ترامپ گفت: اساساً یکی از نقاط ضعف دولت فعلی آمریکا بحث کرونا و چگونگی مهار آن است.

وی ادامه داد: کرونا در آمریکا بیداد می کند و این موضوع بر کسی پوشیده نیست و عدم توانمندی ترامپ در مهار کرونا کارنامه خوبی از دولت ترامپ به جا نگذاشته است.

این تحلیلگر سیاسی و متخصص مسائل آمریکا با بیان اینکه کسانی که طرفدار ترامپ هستند و قصد رأی دادن به او دارند تحت هر شرایطی به او رای خواهند داد گفت: از طرف دیگر کسانی که مخالف ترامپ هستند الزاما طرفداران بایدن محسوب نمی شوند و صرف مخالفت با ترامپ به بایدن رای می دهند. در واقع با این تعریف انتخابات پیش رو انتخاب بین ترامپ و بایدن نیست بلکه انتخاب بین ترامپ و مخالفین ترامپ است.

وی ادامه داد: با توجه به نزدیکی آرای ترامپ و بایدن ترامپ تلاش می کند از هر ابزاری برای پیروزی در انتخابات 2020 استفاده کند و این شعار ها در حقیقت پروپاگاندای روز های انتهای دولت ترامپ است.

این تحلیلگر سیاسی و متخصص مسائل آمریکا در خصوص احتمال انتخاب مجدد ترامپ در انتخابات 3 نوامبر گفت: احتمالا در صورت انتخاب ترامپ این آرای الکترال است که به داد او خواهد رسید چون براساس نظرسنجی های اجرا شده ترامپ از آرای مردمی بالایی برخوردار نیست.

مرندی با اشاره به آرای پستی ریخته شده به صندوق ها نیز گفت: آنچه محتمل است طرفین یکدیگر را بر سر آرای پستی متهم به تقلب کنند، چون تا این لحظه بیش از 60 میلیون از مردم آمریکا رای پستی دادند و از آنجا که آرای پستی بایدن بیش از ترامپ است این امر می تواند نتیجه انتخابات در آمریکا را به تنش بکشاند.

وی گفت: براین اساس به نظرمی رسد احتمال تنش و آشوب در پس انتخابات آمریکا زیاد باشد و هر چه آرا به هم نزدیک تر باشد یکی از دو طرف مدعی تقلب ذر انتخابات خواهد شد.

به گزارش خبرنگاران، انتخابات آمریکا در صورتی برگزار می شود که برخی از گروه های راست افراطی و نژادپرست در این کشور اسلحه و نیرو فراهم کرده اند و احتمال این موضوع وجود دارد که در صورت پیروزی بایدن در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا برخی از طرفداران ترامپ دست به شورش بزنند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 13 آذر 1399 بروزرسانی: 13 آذر 1399 گردآورنده: salmandiar.ir شناسه مطلب: 1399

به "انتخابات پیش رو انتخاب بین ترامپ و بایدن نیست، ادعای انتها کرونا در آمریکا پروپاگاندای ترامپ در آستانه انتخابات است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتخابات پیش رو انتخاب بین ترامپ و بایدن نیست، ادعای انتها کرونا در آمریکا پروپاگاندای ترامپ در آستانه انتخابات است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید