مخالفت فائوچی با حضور در فیلم تبلیغاتی ترامپ درباره کرونا

به گزارش دیار سلمان، رئیس مرکز پیشگیری از بیمارهای آمریکا خاطرنشان کرد که حاضر نشده در فیلم تبلیغاتی ترامپ درباره کرونا حضور داشته باشد و استفاده از حرفهای وی در این فیلم بدون اجازه بوده است.

مخالفت فائوچی با حضور در فیلم تبلیغاتی ترامپ درباره کرونا

جهت دریافت مشاوره خدمات محاسبه هزینه چاپ کاتالوگ از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران، آنتونی فائوچی رئیس مرکز کنترل بیماریهای واگیردار در آمریکا بیان کرد که با حضور در فیلم تبلیغاتی دونالد ترامپ برای انتخابات ریاست جمهوری مخالفت نموده است و اظهارات وی در این فیلم از یک مصاحبه برداشته شده است.

براساس گزارش رویترز، این فیلم تبلیغاتی که هفته گذشته منتشر شده درباره تلاشهای دولت ترامپ برای مقابله با ویروس کرونا است.

در فیلم از حرفهای قدیمی فائوچی استفاده شده است و بعضی از اظهارات وی انتخاب شده است که گویی در حال تمجید از رئیس جمهور آمریکا است.

در این تبلیغ نشان داده می گردد که فائوچی می گوید، من تصور نمی کنم که فرد دیگری بتواند کار بیشتری انجام دهد..

به گزارش رویترز، اما این اظهارات فائوچی در ماه مارس در یک مصاحبه گفته شده است که وی در حال صحبت درباره تلاشهای بیشتر برای مقابله با ویروس کرونا از جمله توسط کاخ سفید است.

فائوچی در بیانیه ای در این زمینه گفت، در طول 50 سال خدمت عمومی، هیچوقت صراحتا از یک حزب یا کاندیدای سیاسی حمایت ننموده ام.

وی اضافه نمود: صحبتهایی که از من در این تبلیغات پخش شده بدون اجازه بوده و از یک بحث گسترده من راجع به تلاشهای مقامات بخش درمان و سلامت عمومی فدرال استخراج شده است.

این در حالیست که تیم مورتا سخنگوی کمپین ترامپ مدعی شده است که سخنان فائوچی دقیق هستند و مستقیما از دهان وی خارج می گردد.

اختلاف نظر بین ترامپ و فائوچی از زمان اوج گیری شیوع ویروس کرونا در آمریکا شکل گرفت و دو طرف سعی نموده اند با مصاحبه های تند، به یکدیگر پاسخ دهند.

فائوچی بارها به طور آشکار از ترامپ و نحوه مدیریت وی در برابر کرونا انتقاد نموده است.

فائوچی در یک مصاحبه گفته: ما به عنوان یک کشور، زمانی که خودمان را با سایر کشورها(در نحوه مقابله با کرونا) مقایسه می کنیم، نمی توانیم بگوییم که کار عظیم و مهمی انجام داده ایم.

عضو کارگروه کرونای کاخ سفید و مدیر مؤسسه بیماری های عفونی آمریکا همچنین در یک مصاحبه دیگر گفته بود، آمریکا از نظر شرایط شیوع ویروس کرونا و میزان موارد ابتلا و قربانیان، بدترین وضع را در دنیا دارد.

این درحالیست که قبل از آن ترامپ مدعی شده بود که درباره کرونا همه چیز تحت کنترل است

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 14 آبان 1399 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: salmandiar.ir شناسه مطلب: 1337

به "مخالفت فائوچی با حضور در فیلم تبلیغاتی ترامپ درباره کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مخالفت فائوچی با حضور در فیلم تبلیغاتی ترامپ درباره کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید