استقبال انبوه سازان از تثبیت قیمت مسکن مهر، تحویل 12 هزار مسکن پردیس در خرداد

به گزارش دیار سلمان، خبرنگاران: رئیس انجمن سراسری انبوه سازان کشور با استقبال از ثبات قیمت مسکن مهر، گفت: در حال حاضر 80 هزار واحد مسکونی طرح مهر توسط انبوه سازان در شهر پردیس در حال ساخت است.

استقبال انبوه سازان از تثبیت قیمت مسکن مهر، تحویل 12 هزار مسکن پردیس در خرداد

جهت دریافت خدمات مدل آلاچیق باغ با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات طراحی و اجرای آلاچیق های مختلف را به ما بسپارید.

ایرج رهبر در گفت وگو با خبرنگار مالی خبرنگاران در واکنش به اظهارات وزیر راه وشهرسازی که از عدم افزایش قیمت مسکن مهر در امسال خبر داده بود، با اشاره به این که انبوه سازان از ثبات قیمت مسکن مهر استقبال می نمایند، اضافه کرد: با توجه به فرایند مناسب ساخت و سازها، خرداد امسال 15 درصد یعنی حدود 12 هزار واحد از پروژه های مسکن مهر پردیس به متقاضیان واگذار خواهد شد.

وی با یادآوری این که بازار ساخت وساز مسکن در شرایط مطلوبی به سر می برد، توضیح داد: واحدهای مسکن مهر با قیمت مصوب وزارت راه و شهرسازی ساخته می گردد، به عبارت دیگر ساخت هر متر مربع بر اساس نرخ مصوب حدود 320 هزار تومان هزینه دارد.

وی ادامه داد: بر اساس دستورالعمل افزایش قیمت وزارت راه و شهرسازی در مورد پروژه های مسکن مهر و احتساب هزینه های مربوط به آسانسور، ساخت هر متر مربع مسکن مهر بین 370 تا 390 هزار تومان هزینه در بردارد که رقم مناسبی برای انبوه سازان است.

رئیس انجمن سراسری انبوه سازان کشور با مثبت ارزیابی کردن شرایط ساخت و سازهای مسکن در مورد پیش بینی این بخش در سال 92، گفت: با توجه به این که بازار مصالح ساختمانی در ثبات به سر می برد و پروژه های مسکن مهر نیز به متقاضیان واگذار می گردد، بنابراین حداقل در چند ماه ابتدایی سال اتفاق خاصی در بازار مسکن روی نخواهد داد و این بخش از ثبات نسبی برخوراد خواهد بود.

وزیر راه و شهرسازی امروز گفت: امسال هیچگونه افزایش قیمتی در ساخت واحدهای مسکن مهر نخواهیم داشت .

منبع: تسنیم
انتشار: 19 اسفند 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: salmandiar.ir شناسه مطلب: 858

به "استقبال انبوه سازان از تثبیت قیمت مسکن مهر، تحویل 12 هزار مسکن پردیس در خرداد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقبال انبوه سازان از تثبیت قیمت مسکن مهر، تحویل 12 هزار مسکن پردیس در خرداد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید