آمارهای اولین مناظره انتخاباتی آمریکا، ترامپ 73 بار میان صحبت های بایدن پرید

به گزارش دیار سلمان، اولین مناظره انتخاباتی نمایندگان احزاب دموکرات و جمهوری خواه برای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا با حواشی متعددی همراه بود.

آمارهای اولین مناظره انتخاباتی آمریکا، ترامپ 73 بار میان صحبت های بایدن پرید

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل آمریکا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی آمریکا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی آمریکا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های آمریکا انتخاب کنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، بامداد چهارشنبه اولین مناظره انتخابات ریاست جمهوری آمریکا بین دونالد ترامپ نامزد حزب جمهوری خواه و جو بایدن از حزب دموکرات برگزار گردید. مناظره سخت و نفس گیر 90 دقیقه ای بین بایدن و ترامپ درباره موضوعات مختلفی بود و لحظات داغ و حساسی داشت. دو نامزد بارها سعی کردند با روش های مختلف فزونی خود را به دیگری دیکته نمایند.

جدیدترین خبرها و تحلیلهای ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

در این میان شبکه های خبری - تحلیلی به ابعاد مختلف این مناظره پرداختند و در این زمینه شبکه های خبری بی بی سی و سی بی اس نیوز نگاهی به آمارهای مناظره دونالد ترامپ و جو بایدن داشته اند و موضوعاتی مانند این را که چه مدت در هر مبحث زمان در نظر گرفته شد و هر یک به طور کلی چه مدت صحبت کردند، ارزیابی نموده اند.

بر اساس این گزارش، بحث بر سر ویروس کرونا طولانی ترین بخش این مناظره بود و حدود 20 دقیقه به تأثیر مالی کرونا، واکسن ها، ماسک ها و مدیریت بحران ترامپ گذشته است.

همچنین دو نامزد حدود 17 دقیقه درباره ناآرامی های نژادی و خشونت های اخیر به بحث و گفتگو پرداختند.

موضوع رأی گیری پستی هم 11 دقیقه طول کشیده است و بحث ها درباره تغییرات آب و هوایی نیز حدود 10 دقیقه بوده است.

در کل برخلاف انتظارات بایدن از ترامپ بیشتر صحبت نموده است و در طول این مناظره ترامپ 73 بار صحبت های بایدن را قطع نموده است و در میان حرف های او پریده که همین امر باعث شد تا بایدن به او بگوید خفه شو مرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 14 آبان 1399 بروزرسانی: 14 آبان 1399 گردآورنده: salmandiar.ir شناسه مطلب: 1336

به "آمارهای اولین مناظره انتخاباتی آمریکا، ترامپ 73 بار میان صحبت های بایدن پرید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمارهای اولین مناظره انتخاباتی آمریکا، ترامپ 73 بار میان صحبت های بایدن پرید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید