6 روح فیلم شکارچیان روح: زندگی پس از مرگ از بدترین تا برترین

به گزارش دیار سلمان، شکارچیان روح: زندگی پس از مرگ در شهر کوچک سامرویل در اوکلاهما، داستان نوه های (با بازی باب گانتمن، ایوان ریتمن و هارولد رامیس) شکارچی روح قدیمی ، اگون اسپنگلر را دنبال می نماید که تجهیزات قدیمی شکار پدربزرگ خود را پیدا می نمایند و در کوشش برای جلوگیری از آخرالزمان و ظهور گوزر (با صدای شهره آغداشلو و با بازی اولیویا وایلد) هستند.

6 روح فیلم شکارچیان روح: زندگی پس از مرگ از بدترین تا برترین

فیبی (مکنا گریس) و ترور (فین ولفهارد) در ادامه جهت پدربزرگشان، با ارواح مختلفی، از موجودات آزاردهنده گرفته تا موجودات مخربی که به اربابشان خدمت می نمایند، روبه رو می شوند. پس بد نیست با هم این ارواح را بر اساس میزان خطر و مخرب بودن آنان، با هم آنالیز و رتبه بندی کنیم.

هشدار - در این متن، داستان فیلم شکارچیان روح: زندگی پس از مرگ لو می رود

6. مونچر

مونچر (جاش گاد) با فریادهای وحشتناک و توانایی پرتاب فلز از دهانش مانند گلوله، مطمئنا کمی ترسناک است اما بیشتر یک روح مزاحم و دردسرساز به نظر می رسد تا یک تهدید خطرناک و واقعی. بیشترین ضرر او به مردم سامرویل، آسیب های خفیف اقتصادی و به هم ریختن قرارهای ناهار است. او با صداهای نسبتا ناخوشایند هنگام غذا خوردن و بدنی عجیب و غریب که به نوعی شبیه خرس آبی است، کمی منزجر نماینده و در واقع، بسیار بی ضرر و ماند یک قالب ژله ای بسیار نرم به نظر می رسد.

5. داینر زامبی

این روح با وجود کمتر از یک دقیقه حضور در فیلم، به علت انرژی وحشتناکش در رتبه بالاتری از مونچر قرار می گیرد. او با پوستی خاکستری-آبی و پوسیده، یک چشم رنگ پریده و دندان هایی که احتیاج به دندانپزشک دارند، وحشت خاصی در شهر ایجاد نمی نماید یا قدرت هایش را به نمایش نمی گذارد اما به خودی خود و به میزان کافی و حتی زمانی هم که فقط می خواهد یک فنجان قهوه سفارش دهد، ترسناک است.

4. روح چشم گنده

این روح اجنه مانند می تواند تک چشم زردش را از حدقه درآورد تا بتواند گوشه و کنار را بهتر ببیند و از ترساندن مردم بیچاره سامرویل، تعقیب آن ها در خیابان ها و سر دادن زوزه های ترسناک لذت می برد. این روح هم مانند مانند داینر زامبی زمان زیادی برای نشان دادن استعدادهای خود ندارد اما حداقل در تسخیر شهر، کاراکتری فعال است.

3. اگون اسپنگلر

اگون اسپنگلر که قبلا به روح تبدیل شده بود، آخرین لحظات زندگی خود را صرف انجام کاری کرد که توانایی بالایی در آن داشت: گرفتن ارواح و کوشش برای جلوگیری از آخرالزمان. البته این اقدامات برای نجات او کافی نبودند و وی در حین کوشش برای گرفتن زول و وینز، جان خود را از دست داد. با این حال، مرگ او مانع کارش نمی شود و او در طول این فیلم در نقش پدربزرگی از آن سوی گور بازمی شود و نوه اش فیبی را هدایت می نماید که با برادرش ترور سعی دارند تا کاری را که اسپنگلر شروع نموده است به انتها برسانند. او مانند بعضی دیگر از ارواح این فهرست قدرت خاصی ندارد اما می داند که چگونه کار را پیش ببرد و در نبرد نهایی برای حمایت از خانواده اش حاضر می شود. او با دخترش و همکارانش ارتباط خوبی نداشت اما این اتفاقات در زندگی واقعی اتفاق افتاده بود. بنابراین نباید روح او را به این علت سرزنش کرد.

2. مینی پافت ها

آن ها کوچک، ناز، شیطون و بیشتر شبیه یک میان وعده غذایی عالی به همراه شکلات داغ هستند تا یک روح تهدیدآمیز. با این حال، مینی پافت ها با وجود جثه کوچکشان، بسیار توانمند و تأثیر گذار هستند. این ارواح با کار گروهی عمارت سامرویل را ویران می نمایند و مانع فرار آقای گروبرسون (پل راد) از دست زول می شوند و بعلاوه بعضی از تجهیزات مهم شکار ارواح را در طول مبارزه آخر نابود می نمایند. آن ها لزوما به خودی خود خطرناک نیستند اما نادیده گرفتن انرژی ویرانگر و دردسرسازشان می تواند به موقعیت های بسیار وحشتناکی ختم شود.

1. سگ های وحشتناک: زول دربان و وینز کلید دار

این دو خدمتکار گوزر به ارباب خود و یکدیگر پایبند هستند و از قدرت وحشتناک خود برای اهداف شخصی استفاده نمی نمایند. آن ها در راستای خدمت به اربابشان، انسان های بی گناه را تسخیر می نمایند. این دو از معنویات به دور هستند و راه دور زدن هر چالشی را پیدا می نمایند. اگر فرد تحت تسخیر آن ها از دستشان فرار کند آن ها به راحتی تبدیل به یک هیولای اسکلتی وحشتناک می شوند و فرد جوان دیگری را برای تسخیر انتخاب می نمایند و به همین سادگی مشکل حل می شود. از آنجا که این دو روح به عنوان یک تیم فعالیت می نمایند و دارای مجموعه ای از قدرت های واحد هستند، به عنوان یک واحد یکسان رتبه بندی می شوند. به هر حال، جدا کردن این ارواح که تحت هر شرایطی می خواهند با هم باشند، اشتباه به نظر می رسد.

نقش های افتخاری

گوزر

گوزر از نظر فنی روح نیست اما این موجود سزاوار توجه بیشتر است. قاطعیت، سبک خاص او و توانایی اش در تشکیل ارتشی از ارواح برای ایجاد وحشت در مردم محلی، گوزر را در این فهرست جای می دهد. او آن قدر خشن است که حتی در طی فیلم، روحی دیگر را از وسط به دو نیم تقسیم می نماید.

ایوو شاندور

شاندور (جی کی سیمونز) یک روح واقعی است که در دیگر قسمت های شکارچیان روح قدرت تسخیر دارد اما در شکارچیان روح: زندگی پس از مرگ فقط یک روح مرده است که احیا می شود. او در طی فیلم، حضوری کمرنگ دارد و در انتها، به وسیله گوزر از وسط دو نیم می شود و رویایش برای حکومت به انتها می رسد.

شکارچیان روح: زندگی پس از مرگ در تاریخ در تاریخ 19 نوامبر 2021 در ایالات متحده اکران شد و در 10 ژانویه 2022 برای پخش در سرویس استریم در دسترس خواهد بود.

منبع: collider

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 21 اسفند 1400 بروزرسانی: 21 اسفند 1400 گردآورنده: salmandiar.ir شناسه مطلب: 2086

به "6 روح فیلم شکارچیان روح: زندگی پس از مرگ از بدترین تا برترین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "6 روح فیلم شکارچیان روح: زندگی پس از مرگ از بدترین تا برترین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید