این موجود عجیب ترکیبی از ماهی، میمون و یک خزنده است!، عکس

به گزارش دیار سلمان، روزیاتو نوشت: یک پری دریایی عجیب و غریب که به نظر می رسد بخشی از آن ماهی، بخشی میمون و بخشی دیگر خزنده باشد به وسیله دانشمندان برای کشف اسرار پنهان آنالیز می گردد.

این موجود عجیب ترکیبی از ماهی، میمون و یک خزنده است!، عکس

این مومیایی به وسیله یک ملوان آمریکایی از ژاپن بازگردانده شد و در سال 1906 به انجمن تاریخی شهرستان کلارک در اسپرینگفیلد استان اوهایو اهدا شد.

با چهره ای که انگار در حال شکلک درآوردن است، پنجه های بزرگ، دندان های عجیب، پایین تنه ماهی مانند و لایه کرک مانندی از موی خاکستری، دهه هاست که بازدیدنمایندگان موزه از دیدنش احساس چندش و ترس می نمایند.

اما حالا در کوشش برای کشف ماهیت واقعی این به اصطلاح پری دریایی، این موجود برای اولین بار با اشعه ایکس عکسبرداری شد و تحت سی تی اسکن نهاده شد و امید می رود که اسرار بیشتری درباره آن کشف گردد.

جوزف کِرِس رادیولوژیست دانشگاه کنتاکی شمالی می گوید: به نظر می رسد اندام های خارجی آن ملغمه ای از حداقل سه گونه مختلف باشد. سر و نیم تنه میمون را دارد، دستانش شبیه دوزیست هایی مثل تمساح یا مارمولک است و یک دم ماهی هم دارد؛ و همچنان ناشناخته است.

ناتالی فریتز از انجمن تاریخی شهرستان کلارک می گوید این موجود عجیب الخلقه پری دریایی فیجی بود؛ موجود دروغینی که به وسیله پی. تی. پارنوم معروف شد. بارنوم که زندگی اش الهام بخش فیلم پرفروش بزرگ ترین شومن در سال 2017 بود، نمونه مشابهی را قبل از آنکه موزه اش در نیویورک بسوزد، به نمایش گذاشته بود.

فریتز می گوید: پری دریایی های فیجی در اواخر دهه 1800 بخشی از کلکسیون ها و نمایش ها بودند.

فریتز بعلاوه معتقد است که عمر این مومیایی می تواند به دهه 1870 برگردد؛ زمانی که سوابق نشان می دهد اهدانماینده اصلی در نیروی دریایی ایالات متحده خدمت نموده است.

دکتر کرس می گوید سی تی اسکن به آن ها اجازه می دهد که برش هایی از این مومیایی را بردارند و امیدوار است که این کار معین کند که آیا واقعا بخشی از آن زمانی یک حیوان واقعی بوده یا خیر.

کرس می گوید: این کار داده های بیشتری به ما می دهد. باید ببینیم سوراخ های بینی چقدر عمیق هستند. یا اینکه حفره گوش تا جایی که به مغز متصل می گردد ادامه دارد؟ بنابراین ما این کار را در تمام قسمت های این پری دریایی فیجی انجام می دهیم. نه فقط سر و صورت. بلکه سینه و دم هم شامل تحقیقات ماست.

227227

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 6 آبان 1402 بروزرسانی: 6 آبان 1402 گردآورنده: salmandiar.ir شناسه مطلب: 2396

به "این موجود عجیب ترکیبی از ماهی، میمون و یک خزنده است!، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "این موجود عجیب ترکیبی از ماهی، میمون و یک خزنده است!، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید