5 فیلم پرتماشاگر هفته اخیر چه فیلم هایی بودند و چرا باید تماشایشان کنیم؟

به گزارش دیار سلمان، پسر و حواصیل (پسرک و مرغ ماهی خوار) - The Boy and the Heron

کارگردان: هایائو میازاکی

5 فیلم پرتماشاگر هفته اخیر چه فیلم هایی بودند و چرا باید تماشایشان کنیم؟

صداپیشگان: ماساکو نوزاوا، یوشیکو میاتا، تایتو یوشیگاوا

داستان فیلم: این فیلم داستان پسر جوانی به نام ماهیتو را روایت می نماید که پس از از دست دادن مادرش، به همراه پدرش به یک خانه روستایی قدیمی نقل مکان می نمایند. او در این مکان با یک حواصیل عجیب و غریب برخورد می نماید که او را به جهانیی جادویی راهنمایی می نماید. در این جهان، ماهیتو با موجودات عجیب و غریبی روبرو می شود و در پی پاسخ هایی برای سوالات درونی خود می شود. او با یاری دوستان نوش کوشش می نماید تا تعادل را به این جهانی ناپایدار بازگرداند و معنای واقعی زندگی و مرگ را درک کند. این سفر باعث می شود تا او به آرامش درونی دست یابد و پیوندی عمیق تر با طبیعت پیدا کند.

چرا باید این فیلم را ببینیم: پسر و حواصیل یک اثر هنری زیبا و فلسفی از استودیو جیبلی است که به کارگردانی هایائو میازاکی ساخته شده . این فیلم با استفاده از تصاویر زیبا و داستانی عمیق، مخاطبان را به جهانیی جادویی و تأمل برانگیز می برد. این فیلم برای کسانی که در پی یک تجربه سینمایی متفاوت و معنادار هستند، یک انتخاب بسیار مناسب است.

فوریوسا: حماسه مدمکس - Furiosa: A Mad Max Saga

کارگردان: جورج میلر

هنرپیشه ها: آنیا تیلور-جوی، کریس همسورث، تام برک

داستان فیلم: این فیلم به آنالیز داستان پیشینه شخصیت فوریوسا می پردازد. او در نوجوانی به وسیله یک گروه یاغی به رهبری دمنتوس از خانه اش دزدیده می شود و به ویران شهری وارد می شود. در طول فیلم، فوریوسا با چالش های فراوانی روبرو می شود و باید برای بقا مبارزه کند. او در نهایت به یکی از رهبران ارتش جنگی جو تبدیل می شود و کوشش می نماید تا راهی برای بازگشت به خانه اش پیدا کند. این فیلم نه تنها به ما نشان می دهد که چگونه فوریوسا به یک جنگجوی بی رحم تبدیل شده است، بلکه به عمق شخصیت او و چالش هایی که با آن ها روبرو شده است نیز می پردازد.

چرا باید این فیلم را ببینیم: این فیلم یک پیش عایدی هیجان انگیز برای فیلم محبوب مدمکس: جاده خشم است و هواداران این سریال می توانند به عمق بیشتری از داستان شخصیت های محبوب خود دست یابند. با ترکیبی از صحنه های اکشن نفس گیر و داستانی عمیق، فوریوسا یک تجربه سینمایی فراموش نشدنی است.

تماشاگران - The Watchers

کارگردان: ایشانا نایت شیامالان

هنرپیشه ها: داکوتا فانینگ - جورجینا کمبل - اولون فوئره

داستان فیلم: این فیلم داستان گروهی را روایت می نماید که در یک شب تاریک و طوفانی در خانه ای دورافتاده گرفتار می شوند. در این خانه، آن ها با نیروهای ماوراءالطبیعه ای روبرو می شوند که به نظر می رسد قصد نابودی آن ها را دارند. اعضای گروه باید با هم متحد شوند تا از این شرایط جان سالم به در ببرند و رازهای تاریک این خانه را کشف نمایند. هر کدام از شخصیت ها با ترس ها و مسائل شخصی خود روبرو می شوند و باید بر آن ها غلبه نمایند تا بتوانند از این شرایط نجات یابند.

چرا باید این فیلم را ببینیم: تماشاگران یک فیلم هیجان انگیز و هراس انگیز است که هواداران فیلم های ماوراءالطبیعه را جذب خود خواهد نمود. با داستانی پیچیده و پر از تعلیق، این فیلم می تواند مخاطبان را تا آخرین لحظه درگیر نگه دارد.

پلیس بورلی هیلز: اکسل ف - Beverly Hills Cop: Axel F

کارگردان: مارک مولوی

هنرپیشه ها: ادی مورفی، جاج رینهولد، جان اشتون

داستان فیلم: اکسل فولی، پلیس بی باک و بامزه دیترویت، به بورلی هیلز بازمی شود تا با یک پرونده نو روبرو شود. او باید با جرایم و فساد در این شهر پر زرق و برق مبارزه کند و در عین حال با دوستان قدیمی اش نیز تنو ملاقات کند. اکسل با استفاده از هوش و شوخ طبعی خود، در پی حل معماهای پیچیده و به دام انداختن جنایتکاران است. این فیلم ترکیبی از اکشن، کمدی و معماست که تماشاگران را به خنده و هیجان وادار می نماید.

چرا باید این فیلم را ببینیم: پلیس بورلی هیلز: اکسل ف بازگشتی به یکی از محبوب ترین فیلم های کمدی-اکشن دهه 80 است. با بازیگری ادی مورفی و داستانی پر از شوخی های بامزه و صحنه های هیجان انگیز، این فیلم می تواند لحظات شادی را برای مخاطبان فراهم کند.

درون و بیرون 2 - Inside Out 2

کارگردان: کلسی مان

صداپیشگان: ایمی پولر، فیلیس اسمیت، ریچارد کیند

داستان فیلم: رایلی، دختر جوانی که با احساسات مختلفش دست و پنجه نرم می نماید، به دوره نوجوانی وارد می شود. احساسات رایلی - شادی، غم، ترس، نفرت و خشم - با چالش های نوی روبرو می شوند و باید به او یاری نمایند تا با تغییرات زندگی اش کنار بیاید. این فیلم به آنالیز احساسات پیچیده ای که در دوران بلوغ تجربه می شود، می پردازد و نشان می دهد که چگونه این احساسات می توانند به رشد شخصیتی و عاطفی یاری نمایند. با سفر در جهانی درونی رایلی، مخاطبان به درک بهتری از احساسات و تأثیر آن ها بر زندگی روزمره می رسند.

چرا باید این فیلم را ببینیم: درون و بیرون 2 یک فیلم انیمیشنی زیبا و آموزشی است که برای تمام سنین مناسب است. این فیلم با ترکیب داستانی مجذوب کننده و پیغام های عمیق درباره اهمیت احساسات، می تواند هم بچه ها و هم بزرگسالان را به تفکر وادار کند.

منبع: یک پزشک
انتشار: 17 تیر 1403 بروزرسانی: 17 تیر 1403 گردآورنده: salmandiar.ir شناسه مطلب: 2413

به "5 فیلم پرتماشاگر هفته اخیر چه فیلم هایی بودند و چرا باید تماشایشان کنیم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "5 فیلم پرتماشاگر هفته اخیر چه فیلم هایی بودند و چرا باید تماشایشان کنیم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید