200 لیتر نفت برای مقابله با یخبندان شبانه و پیشگیری از کرونا

به گزارش دیار سلمان، 200 لیتر نفت سفید با حمایت های استانداری و همکاری شرکت نفت برای و پیشگیری ازشیوع ویروس کرونا و مقابله با سرما و یخبندان شبانه برای هرخانوار در شهرستان خاش در نظر گرفته شد.

200 لیتر نفت برای مقابله با یخبندان شبانه و پیشگیری از کرونا

به گزارش خبرنگاران به نقل ازایرنا، فرماندارخاش در سیستان و بلوچستان اظهارکرد: با توجه به اینکه خاش شرایط متفاوت آب و هوایی دارد و سرما و یخبندان شدید به واسطه تفتان و کوهستانی بودن در آن حاکم است و مردم نیز احتیاج شدیدی به استفاده از نفت برای گرمای منازل در شرایط سخت کرونایی و ماندن در منزل دارند این سهمیه برای آنان در نظر گرفته شد که اواخر اسفند اعلام می گردد.

صاحب گل صالحی اعلام کرد: مشوق های بیمه ای، مالیاتی و عوارض برای کاسبان خاش در نظر گرفته شده که در این روزهای حساس در کنار مردم و مسوولان بودند تا با ویروس کرونا مقابله گردد.

فرماندار خاش ادامه داد: شورای شهر، شهرداری و امور آب نیز در صدور و تمدید پروانه های ساختمانی و کشاورزی همکاری لازم را با مردم خواهند داشت.

وی اظهار کرد: بازار خاش نیز تا اطلاع بعدی تعطیل خواهد بود و با توجه به خاتمه تعهد صادراتی کارخانه سیمان از 26 اسفند نیز از ورود هرگونه کامیون غیربومی به این شهرستان جلوگیری می گردد و این ممنوعیت شامل کامیون های حامل مواد غذایی و فاسد شدنی و سوختی نیست.

صالحی گفت: با درنظرگرفتن محدویت ها و مصوبات مدنظر ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا، ضمن پیش بینی تمهیدات لازم برای فراهم سازی آسایش و رفاه شهروندان، برنامه ریزی و اقدام برای پیشگیری و کنترل حوادث مربوط به چهارشنبه آخر سال انجام می گردد.

وی اعلام کرد: در خصوص تامین کالاهای اساسی، کنترل و پایش بازار و برطرف مسائل حوزه تامین و توزیع گاز نیز تدابیر لازم اتخاذ شده است.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 13 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: salmandiar.ir شناسه مطلب: 958

به "200 لیتر نفت برای مقابله با یخبندان شبانه و پیشگیری از کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "200 لیتر نفت برای مقابله با یخبندان شبانه و پیشگیری از کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید