چگونه بوی بد مرغ را از بین ببریم؟

به گزارش دیار سلمان، بعضی راه حل های مناسب برای از بین بردن بوی مرغ قبل از پخت و از بین بردن بوی مرغ بعد از پخت را در مطلب زیر می خوانید.

چگونه بوی بد مرغ را از بین ببریم؟

ممکن است شما به طعم بعضی موادی که به مرغ اضافه می کنید، حساس باشید و نتوانید طعم و بوی بعضی مواد افزودنی را تحمل کنید. در این حالت توصیه می گردد که از چند تکه هویج یا ساقه کرفس برای از بین بردن بوی مرغ بهره ببرید. در ادامه به بعضی راه چاره های مناسب برای از بین بردن بوی مرغ قبل از پخت و از بین بردن بوی مرغ بعد از پخت اشاره نموده ایم. با خبرنگاران همراه باشید

آب لیمو، ترفندی برای ازبین بردن بوی مرغ

برای از بین بردن بوی نامطبوع مرغ بهتر است که قبل از پخت، آن را ساعتی در سس یا آب لیمو بخوابانید. با استفاده از این روش به راحتی می توانید بوی بد مرغ را از بین ببرید.

رزماری و پیاز

برای آنکه مرغ شما طعم بهتری بگیرد، هنگام پخت می توانید از گیاهان و ادویه جاتی مانند رزماری و پیاز بهره ببرید تا به راحتی بوی بد مرغ را از بین ببرید.

سیر

یکی دیگر از روش های بی نظیر برای برطرف بوی مرغ، این است که مرغ را از قبل در سیر رنده شده بخوابانید.

نمک

شب قبل از پختن مرغ ها، روی آن نمک بپاشید و مرغ را در صافی قرار دهید تا آب آن خارج گردد. سپس مرغ را خوب بشویید و با میزانی کره، تفت دهید و پخت آن را ادامه دهید.

سرکه

نیم ساعت پیش از پخت مرغ، تکه های مرغ را در سرکه، آب لیمو یا زردچوبه بخوابانید و پس از آن خواهید دید که بوی بد مرغ از بین خواهد رفت.

اگر به دستورهای غذایی با مرغ علاقه دارید، یک روش متفاوت برای مزه دار کردن مرغ را بخوانید.

استفاده از ترکیب معطر

یک عدد سیب، دو عدد چوب دارچین، چهار عدد میخک، میزان کمی زنجبیل و یک چهارم پیمانه سرکه برای از بین بردن بوی بد مرغ در این روش ضروری است. طریقه استفاده از این مواد به این صورت است: باید هنگام پخت مرغ این مخلوط را به آب آن اضافه کنید. خواهید دید که بوی بد مرغ از غذای شما حذف خواهد شد.

پیشنهاد مطالعه: برای تماشا مطالب بیشتر از آشپزی، لازانیا با نان لواش؛ مقرون به صرفه، سریع، باصرفه را بخوانید.

منبع: پیام دلتا
انتشار: 19 تیر 1401 بروزرسانی: 19 تیر 1401 گردآورنده: salmandiar.ir شناسه مطلب: 2187

به "چگونه بوی بد مرغ را از بین ببریم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چگونه بوی بد مرغ را از بین ببریم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید