واکنش جالب علیرضا بیرانوند به جدایی عیسی آل کثیر

به گزارش دیار سلمان، علیرضا بیرانوند یکی از چهره های اصلی فصل جابجایی تابستانی بوده؛ دروازه بانی که پس از ماندنی شدن در پرسپولیس، به گفته خودش 3 هفته زودتر به تمرینات برگشته تا هرطور شده خودش را به هفته های ابتدایی لیگ برساند. او درخصوص حضور پررنگ در تمرینات پرسپولیس می گوید: شرایطم خوب است و تمرین می کنم. البته باید یکسری مراقبت ها را هم داشته باشم تا شرایط مصدومیتم بهتر گردد تا با آغاز لیگ، پر قدرت در خدمت تیم باشم. روز گذشته جراحی دیگری داشتم و سیم کشی دور فکم را در آوردند. هر بازیکنی که جای من بود و این مصدومیت برایش به وجود می آمد حتی تمریناتش را هم آغاز نمی کرد، ولی من به گفته دکتر ها دو سه هفته زودتر از آنچه آن ها پیش بینی می کردند، آماده شدم. نمی خواستم تیم وارد حاشیه گردد. اگر دو سه هفته دیرتر می آمدم، طبیعتا دو سه هفته اول لیگ را از دست می دادم و همواره در لیگ چهار پنج هفته اول خیلی مهم است که با موفقیت پشت سر بگذاریم. ضمن اینکه بچه های تیم نگران بودند و دائما می پرسیدند می رسی یا نمی رسی؟

واکنش جالب علیرضا بیرانوند به جدایی عیسی آل کثیر

بیرانوند در ادامه اشاره ای به داستان سقف قرارداد ها دارد و می گوید: مشخص سقف و این قبیل چیز ها هر سال وجود داشته است. در فوتبال یکسری مسائل هر ساله وجود دارد، اما هر تیمی مایل است هر بازیکنی را که می خواهد، جذب کند. سقف مالی بهانه است برای تیم های ضعیف و بیشترین ضرر را از سقف مالی پرسپولیس و استقلال می نمایند. برای آنکه زیر ذره بین هستند و به آن ها فشار می آورند. درحالی که بعضی تیم های دیگر راحت کار خود را انجام می دهند و پول های هنگفت هزینه می نمایند، اما نگاه ها به آن ها سطحی است. بازیکنان بزرگ هم جذب می نمایند و سوای مبلغ درج شده در قراردادشان از ترفند هایی برای پول دادن به آن ها استفاده می نمایند. در کل سقف قرارداد باید برداشته گردد.

دروازه بان ملی پوش قرمز ها در خاتمه درخصوص جدایی آل کثیر و شرایط لیگ فصل آینده هم این چنین شرح می دهد: در خصوص عیسی باید بگویم پیروز باشد، فقط همین. لیگ آینده هم به نظرم لیگ خوبی می گردد. مخصوصا اینکه فصل قبل هم لیگ خیلی خوبی بود. وقتی تیم ها قوی باشند، قهرمانی ها هم خیلی می چسبد. سال جاری هم لیگ خوبی خواهیم داشت؛ چراکه سهمیه زیر 25 سال را برداشته اند و 19 بازیکن بزرگسال شده است و همین موضوع باعث می گردد سه چهار بازیکن از هر تیم بروند و بازیکنان با کیفیت در همه تیم ها تقسیم شوند. تمام تیم ها در شهر خودشان به کسی باج نمی دهند. تیم هایی بودند که فصل قبل بازیکن سرشناس نداشتند، ولی الان شرایطشان فرق نموده است. در کل ما منتظر آغاز لیگ هستیم تا پرقدرت در بازی ها حاضر شده و دل طرفداران را مثل فصل قبل شاد کنیم.

منبع: همشهری

منبع: فرارو
انتشار: 26 تیر 1402 بروزرسانی: 26 تیر 1402 گردآورنده: salmandiar.ir شناسه مطلب: 2370

به "واکنش جالب علیرضا بیرانوند به جدایی عیسی آل کثیر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش جالب علیرضا بیرانوند به جدایی عیسی آل کثیر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید