حمله اسطوره چلسی به رسانه ها!

به گزارش دیار سلمان، جان تری، کاپیتان سابق چلسی، در طول یک تور تک نفره، هر امضایش را 100 پوند قیمت گذاری نموده است.

حمله اسطوره چلسی به رسانه ها!

اسطوره چلسی به طرفداران این فرصت را می دهد تا داستان هایی را از روزهای بازی او در دوران فعالیتش در یک اجرای تک نفره بشنوند. قیمت بلیت های این اجرا 25 پوند است، هر کسی هم که بخواهد با مدافع سابق انگلیس غذا بخورد باید 500 پوند جداگانه هزینه کند.

تری به علت این کار به وسیله طرفداران و رسانه ها مورد انتقاد قرار گرفته است. اما امروز از خودش در اینستاگرام دفاع کرد و در این باره به مردم شرح داد:سلام بچه ها، فقط می خواستم درباره داستان هایی که مطبوعات در خصوص هزینه های من می نویسند شرح دهم. نکته بزرگ و بسیار مهم که آنها فراموش کردند ذکر نمایند این است که تمام عایدی حاصل از این رویدادهایی که من انجام داده ام و تنها علتی که من این تور را راه اندازی کردم، جمع آوری پول برای بنیادم است.

بنیاد جان تری 26 که از خیریه های متفاوتی حمایت مالی می نماید. من حدود هفت یا هشت ماه پیش بنیادم را راه اندازی کردم، زیرا می خواستم کار درستی را برای خودم انجام دهم که و قرار است به وسیله آن میزبان مراسم های زیادی باشم تا برای خیریه ها پول جمع کنم. من در طول 22 سال گذشته که کاپیتان چلسی بودم و با تعداد زیادی از خیریه های مربوط به بچه ها کار نموده ام چیزی که همواره به قلب من نزدیک بوده و خواهد بود.. بنابراین به جای اینکه این کار را برای یک موسسه خیریه خاص انجام دهم، در شش یا هفت ماه گذشته روی بنیاد خودم تمرکز نموده ام. و این توری که دارم انجام می دهم، این اجراها و همه چیز که انجام می دهم، بخشی از آن است.

اما همانطور که گفتم، نکته کلیدی که مطبوعات فراموش نموده اند بنویسند این است که تمام عواید حاصل از این رویداد [به امور خیریه خواهد رفت]. و من نمی خواستم این موضوع علنی گردد، زیرا فکر نمی کردم درست باشد که آن را عمومی کنم. اما اکنون که آنها این موضوع را مطرح نموده اند به آن پرداختم. بنابراین هر پنی از این رویدادها به بنیاد جان تری 26 من می رسد. من از اینکه زودتر اعلام نکردم عذرخواهی می کنم، از حرف های بی فایده رسانه ها خسته شدم. من تمام وقتم را برای بچه ها میگذارم و این مزخرفات باید زودتر تمام شوند.

تری در طول دوران بازی خود 717 بازی با چلسی انجام داد. به این تیم یاری کرد تا پنج قهرمانی در لیگ برتر، پنج تا جام حذفی، سه تا قهرمانی جام اتحادیه، یک لیگ اروپا و یک لیگ قهرمانان اروپا را فتح نمایند. او بعلاوه 78 بازی ملی برای انگلیس انجام داد.

منبع: فرارو
انتشار: 23 شهریور 1402 بروزرسانی: 23 شهریور 1402 گردآورنده: salmandiar.ir شناسه مطلب: 2390

به "حمله اسطوره چلسی به رسانه ها!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمله اسطوره چلسی به رسانه ها!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید