معرفی کامل هتل های آوانتگارد استانبول، 4 ستاره مالی

به گزارش دیار سلمان، هتل آوانتگارد استانبول یکی از هتل های معروف و 4 ستاره استانبول است. این هتل برای یک سفر لوکس و در عین حال مالی گزینه بسیار مناسبی است. افرادی که قصد دارند تا در سفر خود به استانبول از امکانات بسیاری در هتل استفاده نموده و در یک هتل لوکس اما در عین حال مقرون به صرفه قیمت و مالی اقامت داشته باشند، باید حتما نگاهی به هتل آوانتگارد استانبول بیندازند. هتل 4 ستاره آوانتگارد دارای دو شعبه در استانبول است که هر دو این شعبه ها 4 ستاره بوده و امتیاز بالایی از مسافران دریافت نموده اند. در ادامه این مقاله از خبرنگاران همراه ما باشید تا شما را به سفر کوتاهی به هتل آوانتگارد استانبول برده و تمامی نکات هر دو شعبه این هتل را آنالیز کنیم.

معرفی کامل هتل های آوانتگارد استانبول، 4 ستاره مالی

معرفی هتل آوانتگارد استانبول

در سال 2009، لطفی ازتانیک به همراه پسران خود عصمت و جنک، ایده ساخت هتل آوانتگارد را مطرح کردند. این هتل با هدف فراهم سازی یک محیط لوکس و در عین حال مالی برای مسافران و جذب بیشتر گردشگر ها به استانبول ساخته شد. اولین هتل این مجموعه در سال 2010 و با نام هتل آواتگارد لونت Avantgarde Levent در محله شیشلی استانبول ساخته شد. سپس لطفی ازتانیک کسب و کار خود را توسعه داد و در سال 2013، دومین شعبه هتل آوانتگارد را با نام آوانتگارد تکسیم Avantgarde Taksim در نزدیکی میدان تکسیم ساخت. امروزه هتل های آوانتگارد 5 شعبه در چند شهر ترکیه داشته و یکی از معروف ترین هتل های 4 ستاره ترکیه با قیمت مناسب محسوب می شوند.

موقعیت مکانی و دسترسی به هتل آوانتگارد استانبول

همان طور که گفتیم، هتل آوانتگارد استانبول دو شعبه داشته که هر دو شعبه این هتل در محله های مهمی از استانبول ساخته شده اند. این محله ها به بسیاری از جاذبه های گردشگری استانبول نزدیک بوده و افراد می توانند به راحتی و با استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی به این مکان ها دسترسی داشته باشند. در ادامه این بخش درباره موقعیت مکانی و دسترسی به هر دو شعبه هتل آوانتگارد استانبول توضیحات بیشتری ارائه شده است.

هتل آوانتگارد لونت - Avantgarde Levent

شعبه لونت هتل آوانتگارد در محله شیشلی ساخته شده است. این محله یکی از محله های لوکس و مهم استانبول است. بسیاری از مراکز خرید شناخته شده استانبول در محله شیشلی یا در نزدیکی این محله واقع شده اند. افراد می توانند به راحتی و با استفاده از تمامی وسایل حمل و نقل عمومی مانند تاکسی، اتوبوس، مترو و تراموا به محله شیشلی دسترسی داشته باشند. بنابراین از هتل آوانتگارد، سفر به تمامی جاذبه های گردشگری استانبول بسیار ساده است.

هتل آوانتگارد لونت استانبول در یک محله نسبتا شلوغ قرار گرفته است. با ماشین شخصی هم می توان به این هتل رفت اما سفر با ماشین شخصی به هتل آوانتگارد خیلی پیشنهاد نمی گردد. به علت شلوغی محله اطراف، احتمال این که در ترافیک گرفتار شوید بسیار زیاد خواهد بود. بعلاوه لازم به ذکر است که شعبه محله شیشلی هتل آوانتگارد پارکینگ مخصوص نداشته و مسافران باید از پارکینگ های اطراف برای پارک خودرو خود استفاده نمایند. در جدول زیر می توانید جاذبه های گردشگری نزدیک به هتل آوانتگارد شیشلی را مشاهده کنید.

آدرس: Büyükdere Cad.No:161 Zincirlikuyu-Levent İstanbul, Sisli, 34394 Istanbul, Turkey

برترین روش دسترسی: مترو و تاکسی

هتل آوانتگارد تکسیم - Avantgarde Taksim

هتل آوانتگارد تکسیم سومین شعبه هتل های آوانتگارد و دومین شعبه در استانبول است. این هتل هم مانند هتل آوانتگارد لونت در یکی از برترین و شلوغ ترین محله های استانبول، یعنی در نزدیکی میدان تکسیم ساخته شده است. افراد می توانند به راحتی و با استفاده از مترو، تاکسی و اتوبوس به این هتل دسترسی داشته باشند. در نزدیکی این هتل هم بسیاری از جاذبه های گردشگری و مکان های تماشای استانبول مانند خیابان استقلال واقع شده است.

افرادی که با ماشین شخصی خود به ترکیه سفر نموده اند، می توانند با خیال راحت در هتل آوانتگارد تکسیم اقامت داشته باشند. چرا که این هتل دارای یک پارکینگ عمومی برای مسافران است. پارکینگ هتل در خود هتل طراحی نشده است و در نزدیکی این هتل است. برای استفاده از این پارکینگ احتیاج به رزرو وقت نخواهید داشت. استفاده از پارکینگ هتل آوانتگارد استانبول رایگان نیست و مسافران باید روزانه 10 یورو بابت پارک خودروی در این پارکینگ پرداخت نمایند. در ادامه این بخش می توانید فاصله بعضی از مکان های تماشای استانبول با هتل آوانتگارد تکسیم را مشاهده کنید.

آدرس: Abdulhakhamit Sok. No: 40-42 Talimhane Taksim, Beyoglu, 34437 Istanbul, Turkey

برترین راه دسترسی: مترو

امکانات تفریحی و رفاهی هتل آوانتگارد استانبول

هتل آوانتگارد استانبول پیروز شده تا در فهرست برترین هتل های 4 ستاره استانبول جای بگیرد. با وجود این که بعضی از امکانات تفریحی رفاهی این دو هتل با یکدیگر فرق دارد، اما هر دو آن ها در نهایت امکانات تفریحی و رفاهی بسیار زیادی دارند. در ادامه این بخش همراه ما باشید تا بعضی از امکانات تفریحی و رفاهی هر دو شعبه هتل آوانتگارد را به شما معرفی کنیم.

هتل آوانتگارد لونت - Avantgarde Levent

از جمله امکاناتی که هتل آوانتگارد لونت در اختیار مسافران خود قرار می دهد می توان به اسنک بار در اتاق، آماده کردن غذای رژیمی ویژه و آوردن صبحانه در اتاق اشاره نمود. مسافران می توانند با پرداخت مبلغ بیشتری، برای خود میوه و نوشیدنی های متفاوت هم سفارش بدهند. تمامی این سرویس ها به درب اتاق مسافران برده می گردد. اتاق ها هم با این که نسبت به بیشتر هتل های 4 ستاره، سایز کوچکتری دارند، اما تمامی امکانات رفاهی لازم را دارند.

خارج از اتاق هم در هتل آوانتگارد استانبول می توان امکانات تفریحی رفاهی بسیاری مشاهده کرد. از جمله بعضی امکانات تفریحی و رفاهی هتل آوانتگارد می توان به سالن ورزشی، سالن اسپا، سالن ماساژ، استخر سرپوشیده، بار، رستوران، کافی شاپ و بسیاری امکانات دیگر اشاره نمود. متاسفانه این هتل در حال حاضر پارکینگ نداشته و در نزدیکی هتل هم پارکینگ عمومی مشاهده نمی گردد. اما امکانات دیگر آن، با توجه به قیمت نسبتا مناسب و پایین این هتل بسیار عالی هستند.

در این هتل تمامی سیستم های امنیتی رعایت شده است. تمامی اتاق ها و راهروهای هتل مجهز به آلارم آتش نشانی بوده و یک کپسول آتش نشانی به همراه جعبه یاری های اولیه هم در دسترس مسافران قرار گرفته است. برای بیشتر محیط های عمومی هتل هم دوربین های امنیتی فراهم شده که 24 ساعته مشغول ضبط تصاویر بوده و امنیت مسافران را تا حدود زیادی تضمین می نمایند. بهداشت این مجموعه هم بسیار عالی بوده و کادر خدماتی آن هرروز و هر زمانی که احتیاج داشته باشید اتاق را برای شما تمیز خواهند کرد.

هتل آوانتگارد تکسیم - Avantgarde Taksim

هتل آوانتگارد تکسیم هم درست مانند هتل آوانتگارد لونت امکانات تفریحی و رفاهی بسیار دارد. تقریبا می توان گفت که تمامی امکانات تفریحی این دو هتل مشابه هم هستند. هتل آوانتگارد استانبول شعبه تکسیم هم امکاناتی مانند سالن ورزشی، سالن اسپا و ماساژ، استخر سرپوشیده، مینی بار، رستوران و بسیاری امکانات دیگر دارد. از جمله امکاناتی که در هتل آوانتگارد تکسیم پیدا می گردد ولی در شعبه لونت نه، پارکینگ اختصاصی هتل، سرویس استقبال در فرودگاه و سالن کنفرانس بزرگ است. در بقیه موارد این دو هتل بسیار شبیه یکدیگر بوده و نکات ایمنی و بهداشتی در آن ها به صورت یکسان رعایت می گردد.

اتاق ها و سوییت های هتل آوانتگارد استانبول

تمامی اتاق ها و سوییت های هتل آوانتگارد استانبول دارای امکانات رفاهی زیادی مانند اینترنت پر سرعت رایگان، تلویزیون، حمام مجهز، سشوار، سیستم خشک کردن لباس، میز کار و امکانات رفاهی دیگری هستند. تمامی اتاق ها هم هر روز با استفاده از برترین مواد ضدعفونی نماینده تمیز می شوند. در ادامه این بخش می توانید فهرستی از اتاق های قابل رزرو در هتل آوانتگارد استانبول را به همراه ظرفیت آن ها مشاهده کنید.

منظور از یک نفر اضافه در تمامی اتاق ها این است که این اتاق امکان اضافه کردن سرویس برای یک نفر دیگر خارج از ظرفیت را خواهد داشت. برای اطلاع از قیمت اتاق های هتل آوانتگارد باید به سایت این هتل مراجعه نموده و قیمت های به روز و آپدیت شده را به دست آورد.

نحوه رزرو هتل آوانتگارد استانبول

برای رزور اتاق در هتل آوانتگارد استانبول، باید حتما ابتدا به سایت این مجموعه به نشانی اینترنتی avantgardecollection.com مراجعه کرد. در این سایت می توان فهرست اتاق های خالی در تاریخ مورد نظر را مشاهده نموده و آن ها را در بازه زمانی معین رزرو کرد. برای رزرو در این هتل، باید تمامی هزینه رزرو را به صورت پیش پرداخت به حساب هتل ریخت. ضمناً به یاد داشته باشید که به همراه داشتن حیوانات خانگی در این هتل ممنوع است. در صورتی که قصد رزرو اتاق در هتل آوانتگارد استانبول را داشته باشید، می توانید با کارشناسان خبرنگاران تماس بگیرید.

کلام آخر درباره هتل های آوانتگارد استانبول

امروز در این مطلب یکی از برترین هتل های 4 ستاره، یعنی هتل آوانتگارد استانبول را آنالیز کردیم. افراد زیادی هر ساله این هتل را برای اقامت در استانبول انتخاب می نمایند. هتل آوانتگارد یک سری ایرادات مانند کوچک بودن اتاق ها، کوچک بودن سرویس بهداشتی، تکراری بودن صبحانه و نداشتن پارکینگ مناسب دارد. اما باید به خاطر داشت که این هتل همچنان یکی از هتل های رده مالی استانبول بوده و با این قیمت، امکانات بسیار زیادی را در اختیار مسافران قرار می دهد. اگر هنوز هتل مورد نظر خود را پیدا ننموده اید و قصد دارید تا با هتل های بیشتری در استانبول آشنا شوید، از مطالب دیگر مجله گردشگری خبرنگاران تماشا کنید. از همراهی شما تا این لحظه سپاس گزاریم.

هتل آوانتگارد چند شعبه در استانبول دارد؟

هتل آوانتگارد در کل 5 شعبه در ترکیه و 2 شعبه در استانبول دارد. اطلاعات بیشتر درباره ساخت این هتل در این مطلب ارائه شده است.

امکانات تفریحی هتل آوانتگارد کدام اند؟

بعضی از امکانات تفریحی که در هر دو شعبه هتل آوانتگارد مشاهده می شوند شامل امکاناتی مانند سالن ورزشی، استخر سرپوشیده، سالن اسپا و بسیاری امکانات دیگر می شوند.

نحوه رزرو هتل آوانتگارد به چه صورت است؟

برای رزرو اتاق در هتل آوانتگارد استانبول، باید به سایت این هتل مراجعه نموده و هزینه اتاق را پرداخت کرد. برای رزرو اتاق در هتل آوانتگارد می توانید با خبرنگاران تماس بگیرید.

منبع: الی گشت
انتشار: 11 شهریور 1403 بروزرسانی: 11 شهریور 1403 گردآورنده: salmandiar.ir شناسه مطلب: 2421

به "معرفی کامل هتل های آوانتگارد استانبول، 4 ستاره مالی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی کامل هتل های آوانتگارد استانبول، 4 ستاره مالی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید