تور ارزان کانادا: نکاتی برای افزایش شانس استخدام در مشاغل ،خبر کانادا

به گزارش دیار سلمان، به گزارش خبرنگاران و به نقل از سی آی سی نیوز، مهم ترین اقدام پیش از نوشتن رزومه، تحقیق درباره بازار کار کانادا و شرکت هایی است که قصد درخواست کار در آنها را دارید. برای نوشتن رزومه ای مناسب به سبک کانادایی، نکات نه چندان بدیهی وجود دارد که در ادامه ذکر شده اند.

تور ارزان کانادا: نکاتی برای افزایش شانس استخدام در مشاغل ،خبر کانادا

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور ارزان کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و آبشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

برخلاف بعضی از کشورها، استفاده از عکس در رزومه کانادایی چندان حرفه ای نیست؛ مگر اینکه بازیگر یا مدل باشید.

کارفرمایان کانادایی نیازی به دانستن اطلاعات شخصی شما یا خانواده تان ندارند. در واقع، اگر این سوالات در مصاحبه به وسیله کارفرما پرسیده گردد، ممکن است طبق قوانین حقوق بشر کانادا غیرقانونی باشد. بعلاوه، در حفظ شماره بیمه اجتماعی (SIN) خود کوشا باشید و آن را در رزومه خود درج نکنید. تنها اطلاعات شخصی که باید در رزومه خود بنویسید، نام، شماره تلفن و ایمیل است.

با اینکه زمان بیشتری طول می کشد تا برای هر موقعیت شغلی رزومه جداگانه ای بنویسید، اما شانس استخدام شما بیشتر خواهد بود. در کانادا نوشتن یک رزومه کلی و ارسال آن به چندین کارفرما روش مناسبی برای کاریابی نیست؛ زیرا کارفرمایان اغلب در پی اطلاعات مفید و مختصر در رزومه شما هستند - و نه تمام جزئیات کار و زندگی شما!

لیست کردن دستاوردهای خاص خود با استفاده از آمار و ارقامی که نظر کارفرما را جلب کند، می تواند شانس استخدام شما را بالا ببرد. این بدان معناست که مشخصاً به کمیّت دستاوردهای خود (مانند تعداد ماه ها یا سال های سابقه کار، تعداد مسئولیت های شغلی و …) اشاره نموده و تنها به کیفیت آنها اکتفا نکنید.

یکی دیگر از نکات مهم در نوشتن رزومه کانادایی این است که در قالب سوم شخص بنویسید، و از کلمه من پرهیز کنید. بنابراین، جملات شما باید کوتاه، واضح و حرفه ای باشد.

بسیاری از افراد هنگام نوشتن رزومه، اشاره به سوابق کاری بدون حقوق (مانند کارورزی یا کارآموزی) را فراموش می نمایند؛ اما مهم است بدانید این نوع سابقه کار نیز در صورتی که با شغل موردنظر مرتبط باشد، برای کارفرمایان حائز اهمیت است.

ارائه cover letter به منظور متقاعد کردن کارفرما برای استخدام شما قدمی مهم به شمار می آید. این نامه شامل اطلاعات تماس شرکت و اطلاعات تماس شما، و بعلاوه راهی برای ارتباط با کارفرما است. cover letter نباید بیش از دو پاراگراف باشد. پاراگراف اول معرف شما و شامل توضیحی است که نشان می دهد چرا برای موقعیت شغلی موردنظر مناسب هستید. در پاراگراف بعدی، با اشاره به سابقه کار مرتبط خود، تأکید کنید که چرا برترین متقاضی برای این موقعیت شغلی هستید. در انتها از کارفرما تشکر کنید و به آنها اطمینان دهید که منتظر تماس آنها خواهید بود.

منبع: خبرکانادا
انتشار: 3 آذر 1400 بروزرسانی: 3 آذر 1400 گردآورنده: salmandiar.ir شناسه مطلب: 1971

به "تور ارزان کانادا: نکاتی برای افزایش شانس استخدام در مشاغل ،خبر کانادا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان کانادا: نکاتی برای افزایش شانس استخدام در مشاغل ،خبر کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید