نحوه جستجوی عکس معکوس با گوشی همراه

به گزارش دیار سلمان، اگر شما هم در پی نحوه جستجوی عکس معکوس با گوشی همراه خود هستید، این مطلب را از دست ندهید.

نحوه جستجوی عکس معکوس با گوشی همراه

بسته به مرورگر تلفن همراهی که استفاده می کنید، ممکن است فورا تعیین نباشد که چگونه از دستگاه تلفن همراه خود جستجوی عکس معکوس انجام دهید. ساده ترین راه حلی که به آن دست یافته ایم، دانلود و استفاده از مرورگر رایگان کروم گوگل برای iOS یا اندروید است. این مرورگر خاص دارای یک روش داخلی سریع و آسان برای انجام جستجوی عکس معکوس است. در ادامه به نحوه انجام این کار پرداخته شده است؛

جستجوی عکس معکوس 101

عملکرد جستجو بر اساس تصویر گوگل یک ویژگی مفید است که جستجوی عکس معکوس را انجام می دهد و به شما این امکان را می دهد که با آپلود یک تصویر یا یک URL تصویر در پی تصاویر مرتبط بگردید. این کار با استفاده از الگوریتم های پیشرفته برای تجزیه و تحلیل تصویری که ارسال نموده اید و یافتن عکس هایی که شبیه آن هستند، انجام می گردد.

در دسکتاپ، جستجوی عکس معکوس رایانه ساده است. کافی است به images.google.com بروید و روی نماد دوربین کوچک در نوار جستجو کلیک کنید، اکنون می توانید URL تصویری را که آنلاین دیده اید جای گذاری کنید، تصویری را از هارد دیسک خود آپلود نموده یا تصویری را در کادر جستجو بکشید.

جستجوی عکس معکوس در دستگاه تلفن همراه

اگر می خواهید جستجوی عکس معکوس را در تلفن یا رایانه لوحی iOS یا Android خود انجام دهید، باید مرورگر گوگل کروم را برای iOS یا Android دانلود کنید. این مرورگر به صورت رایگان از اپ استور اپل و گوگل پلی در دسترس است.

اکنون هنگامی که با استفاده از برنامه مرورگر کروم در تلفن خود، تصویری را بیابید که در جستجوی آن هستید، کافی است آن تصویر را لمس نموده و نگه دارید.

در منویی که پس از فشار طولانی بر روی صفحه نمایش شما ظاهر می گردد، به سادگی روی جستجوی این تصویر در گوگل ضربه بزنید و گوگل عملکرد هوشمندانه جستجو بر اساس تصویر خود را انجام خواهد داد.

بیشتر بخوانید

منبع: mashable

خبرنگاران فضای مجازی دریچه فناوری

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 28 شهریور 1401 بروزرسانی: 28 شهریور 1401 گردآورنده: salmandiar.ir شناسه مطلب: 2239

به "نحوه جستجوی عکس معکوس با گوشی همراه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نحوه جستجوی عکس معکوس با گوشی همراه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید