معرفی جانشین احتمالی ایلان ماسک در توییتر ، با خانم مدیرعامل آشنا شوید، عکس

به گزارش دیار سلمان، دیجیاتو نوشت: هرچند ماسک مستقیماً به این موضوع اشاره نکرده، اما از لیندا یاکارینو، مدیر تبلیغات شرکت رسانه ای NBCUniversal به عنوان مدیرعامل نو توییتر یاد شده است.

معرفی جانشین احتمالی ایلان ماسک در توییتر ، با خانم مدیرعامل آشنا شوید، عکس

ایلان ماسک به وعده خود مبنی بر کناره گیری از سمت مدیرعاملی توییتر که سال گذشته در جریان یک نظرسنجی عمومی مطرح نموده بود، عمل خواهد نمود. ماسک در توییت نوی اعلام نمود که مدیرعامل نو توییتر را انتخاب نموده و این فرد که نامش در توییت او ذکر نشده، تقریباً شش هفته دیگر کار خود را آغاز خواهد نمود.

در توییت ایلان ماسک نوشته شده است: با هیجان اعلام می کنم که یک مدیرعامل نو برای توییتر پیدا نموده ام. او (ضمیر فاعلی مونث) تا 6 هفته دیگر کار خود را آغاز خواهد نمود! نقش من به مدیر اجرایی و مدیر ارشد فناوری، ناظر بر محصول، نرم افزار و اپراتور سامانه تبدیل خواهد شد.

چند ساعت پس از توییت ماسک، وال استریت ژورنال گزارش داد که لیندا یاکارینو، مدیر تبلیغات شرکت رسانه ای NBCUniversal در حال مذاکره برای تصدی سمت مدیرعاملی توییتر است. در این گزارش از یاکارینو به عنوان یکی از حامیان صنعت یاد شده که در زمینه یافتن راه های بهتر برای اثربخشی تبلیغات تخصص دارد.

هرچند توییتر هنوز به ایمیل های دو نشریه انگجت و ورج در این رابطه پاسخی ارائه ننموده، اما گزارش های قبلی نشان می دهد که یاکارینو و ماسک رابطه خوبی با یکدیگر دارند.

این دو اخیراً در یکی از رویدادهای تبلیغاتی صنعت با یکدیگر حضور پیدا نموده بودند و یاکارینو در آن از ماسک حمایت نموده بود. بعلاوه NBCUniversal نیز شراکت قابل توجهی با توییتر دارد و اخیراً همکاری خود با این شبکه اجتماعی را برای میزبانی ویدیوهای المپیک 2024 تمدید نموده است.

علاوه بر این، یاکارینو اخیراً در یک توییت خطاب به ماسک گفت که توییتر باید سرویس استریم ویدیو پریسکوپ (Periscope) را برگرداند و از آن به عنوان ایده ای برای مشارکت نو یاد نموده بود.

هنوز معین نیست که ماسک پس از تغییر سمت خود، تا چه میزان روی تصمیم های این شبکه اجتماعی کنترل خواهد داشت. در حالی که او پس از این تغییر، دیگر مدیرعامل توییتر نخواهد بود، اما ظاهراً همچنان نفوذ قابل توجهی روی فناوری این پلتفرم خواهد داشت.

5858

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 22 اردیبهشت 1402 بروزرسانی: 22 اردیبهشت 1402 گردآورنده: salmandiar.ir شناسه مطلب: 2342

به "معرفی جانشین احتمالی ایلان ماسک در توییتر ، با خانم مدیرعامل آشنا شوید، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی جانشین احتمالی ایلان ماسک در توییتر ، با خانم مدیرعامل آشنا شوید، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید