لامبورگینی شاسی بلند، ماشین پلیس بی رقیب ایتالیا، عکس

به گزارش دیار سلمان، همشهری آنلاین نوشت: لامبورگینی در ساخت خودروهای عجیب و غریب غیرکاربردی نامی برای خود دست و پا نموده، اما مدل اوروس(Urus) می تواند به راحتی 5 سرنشین و چمدان های حجیم را در خود جای دهد.

لامبورگینی شاسی بلند، ماشین پلیس بی رقیب ایتالیا، عکس

بعلاوه این خودرو به طور قابل توجهی مقرون به صرفه تر از ماشین های V10 و V12 است، بنابراین تعجبی ندارد که از زمان عرضه آن در سال 2018 در صدر نمودارهای فروش قرار گرفته باشد.

این ششمین وسیله نقلیه ای است که لامبورگینی به نیروی پلیس ایتالیا می دهد و بر اساس نسخه داغتر Performante ساخته شده است.

این خودرو در ادامه گاوهای خشمگین دیگری است که برای وظایف پلیس آماده سازی شده اند، از جمله ابرخودروهای گالاردو و هوراکان که برای حمل و نقل اعضای بدن با سرعت بالا استفاده می شوند.

این خودرو Urus بعلاوه دارای یک محفظه یخچال مخصوص در صندوق عقب است تا اعضای بدن را به کسانی که احتیاج به پیوند دارند برساند. علاوه بر این، یخچال قابل حمل آن می تواند پلاسما را هم حمل کند.

  • کاووس ایرانی چطور به فضا رفت و به زمین برگشت؟/ تصاویر

  • چهره کاملا متفاوت آیفون 16 لو رفت/ عکس

  • پیرترین پرنده وحشی دنیا به جزیره برگشت/ عکس

رنگ خاص آن هم از طریق مرکزLamborghini Centro Stile از ترکیب آبی کلاسیک پلیس ایتالیا با رنگ سفید تشکیل شده است. علاوه بر این، آرم پلیس روی درها درج شده است، در حالی که نشانه ای از پرچم ایتالیا هم با آن ادغام شده است. از دیگر تغییرات، می توان به نوار نور آبی LED روی سقف و آژیر و بوق برقی دوگانه اشاره نمود.

Urus Performante یک سری تغییرات را در داخل، یعنی جایی که یک جعبه سلاح زرهی تعبیه شده انجام داده است. بعلاوه دارای یک ناحیه اختصاصی برای دفیبریلاتور به همراه نمایشگر پیغام در بالای داشبورد نصب شده است.

در صورت احتیاج، این خودرو می تواند با استفاده از یک موتور V8 توربو دوقلو که 666 اسب بخار قدرت و 850 نیوتن متر گشتاور دارد، به سرعت به مقصد خود برسد.

این خودرو بعلاوه شتاب صفر تا 100 کیلومتر در ساعت را تنها در 3.3 ثانیه و حداکثر سرعت 306 کیلومتر در ساعت را امکان پذیر می نماید.

لامبورگینی 20 سال است که با پلیس ایتالیا همکاری می نماید و این اوروس از سال 2024 به ناوگان پلیس بزرگراه اضافه می گردد. این سریع ترین SUV تولیدی است که ناوگان پلیس ایتالیا را تجهیز می نماید.

جهت مشاهده فهرست قیمت روز خودرو های داخلی و خارجی می توانید به صفحه فهرست قیمت روز خودرو در خبرنگاران مراجعه کنید.

5858

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 22 آذر 1402 بروزرسانی: 22 آذر 1402 گردآورنده: salmandiar.ir شناسه مطلب: 2401

به "لامبورگینی شاسی بلند، ماشین پلیس بی رقیب ایتالیا، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لامبورگینی شاسی بلند، ماشین پلیس بی رقیب ایتالیا، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید