قیمت اجاره میکروآپارتمان های شمال مرکز

به گزارش دیار سلمان، آنالیز آگهی رهن و اجاره خانه در منطقه ها شمالی مرکز نشان می دهد برای رهن و اجاره یک خانه ریزمتراژ با مساحتی بین 40 تا 50 مترمربع و سن بنای کمتر از 20 سال، باید حداقل 200 میلیون تومان نقدینگی داشت که این رقم متناسب با اجاره ماهانه متغیر است.

قیمت اجاره میکروآپارتمان های شمال مرکز

به گزارش اکو ایران، بعضی از کارشناسان امور ملکی می گویند: رهن و اجاره خانه در مرکز نسبت به سال گذشته با افزایش دوبرابری روبه رو بوده است. از این رو بسیاری از مستاجران در صدد تمدید قرارداد هستند تا جابه جایی؛ چراکه در صورت عدم تمدید قرارداد با ریسک عدم یافتن ملکی متناسب با بودجه خود و افزایش هزینه های جابه جایی روبرو می شوند و بعضی نیز مجبورند به سراغ واحد های ریزمتراژ بروند.

اما بازار رهن و اجاره خانه های ریزمتراژ منطقه ها شمالی تهران هم اکنون در چه وضعیتی قرار گرفته است؟ آنالیز آگهی رهن و اجاره خانه در منطقه ها شمالی مرکز نشان می دهد برای رهن و اجاره یک خانه ریزمتراژ با مساحتی بین 40 تا 50 مترمربع و سن بنای کمتر از 20 سال، باید حداقل 200 میلیون تومان نقدینگی داشت که این رقم متناسب با اجاره ماهانه متغیر است.

در محله ازگل رهن یک آپارتمان با 50 مترمربع مساحت، 14 سال ساخت و دارای آسانسور، پارکینگ و انباری 300 میلیون و اجاره ماهانه آن 32 میلیون تومان است. در محله الهیه رهن کامل یک واحد با 46 مترمربع مساحت 17 سال ساخت و زیرهم کف، بدون اتاق، آسانسور، پارکینگ و انباری، یک میلیارد و 250 میلیون تومان است. در محله اختیاریه، رهن واحدی 50 متری و 25 سال ساخت به همراه ویژگی های مذکور، 150 میلیون تومان و اجاره ماهانه آن 10 میلیون تومان است.

منبع: فرارو
انتشار: 21 تیر 1402 بروزرسانی: 21 تیر 1402 گردآورنده: salmandiar.ir شناسه مطلب: 2368

به "قیمت اجاره میکروآپارتمان های شمال مرکز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قیمت اجاره میکروآپارتمان های شمال مرکز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید